Kun siirrän koneelta musiikkia puhelimeen, niin puolet kappaleista tai joskus ei mikään kappaleista päivity musiikkirjastoon. Auttakaa!
Nokia 5530 ongelma Auttakaa!
9
65
Vastaukset
- Killer Instinct
Musiikki joka ei ole oikeassa muodossa ei päivity vaikka ne puhelimeen saisikin siirrettyä. Katso manuaalista mitä tiedostomuotoja puhelimes tukee ja siirrä vaan niitä.
- Nokia5530XM
musiikki on mp3 muodossa ja mun puhelin tukee sitä
Onko puhelimen muistissa tarpeeksi tilaa kappaleille?
- Nokia5530XM
on.
- catpsyco
Nokia5530XM kirjoitti:
on.
Osta oikea puhelin fanboy. Esim. laadukas ja sievä samsung. Itse en ole fanboy vaan jos nokia sa tehtyä oikean, halvan, ohuen ja ominaisuuksien puolesta modernin puhelimen voizin ostaa sen. Tiiliskiviä en osta.
- Nokia5530XM
catpsyco kirjoitti:
Osta oikea puhelin fanboy. Esim. laadukas ja sievä samsung. Itse en ole fanboy vaan jos nokia sa tehtyä oikean, halvan, ohuen ja ominaisuuksien puolesta modernin puhelimen voizin ostaa sen. Tiiliskiviä en osta.
nokia on ihan yhtä oikee puhelin kuin samsung.
- Nokia5530XM
Lisätietona vielä se, että niitä kappaleita voi kuunnella tiedostonhallinasta.
Aika omituinen ongelma.. Yksi keino olisi puhelimen resetointi eli tehdasasetusten palauttaminen. Tällöin tosin kaikki tiedostot poistuvat joten varmuuskopion ottaminen Nokia Suitella olisi suositeltavaa.
- >.<
Kokeile tätä. Minulla tämä ainakin on aina toiminut 5230 :een.
Musiikin synkronointi kännykkään Windows Media Playerillä
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9419218
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121199
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1171034- 129926
- 95785
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten291734Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait75649Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54606Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504