kokonainen

tiinaex...

kokonainen nainen olipas maukas esitys hyvä laura kyllä siinä monet nuoremmat kalpenee hänen rytminsä rinnalla ja biisikin oli ihan mukava suomipopin ja iskelmän välimaastosta.

14

86

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pesu-kone

Lauran ääni on hyvä, mutta koreografia lavalla alkoi naurattamaan. Aika omituista vääntelyä ja hyppelyä.

Kilpailijoiden laulut kaikki jotenkin pliisuja.

• tiinaex...

näin me näämme asiat erillä lailla mun mielestä se oli hienoa tanssia ja liikuntaa.

• pesu-kone
        tiinaex... kirjoitti:

näin me näämme asiat erillä lailla mun mielestä se oli hienoa tanssia ja liikuntaa.

Niin me nähdään. Minusta tanssi oli jollain lailla remppaheikkeilyä.

• tiinaex...
        pesu-kone kirjoitti:

Niin me nähdään. Minusta tanssi oli jollain lailla remppaheikkeilyä.

mun mielestä se taas oli erittäin rytmikästä ja yhtenäistä ryhmätyöskentelyä kun kumminkin se laulu siinä oli pääasia ja laura on upee tanssija laulajana hänestä en oo ollu aina yhtä vaikuttunu mutta nyt oli muhun iskevä biisi.

• meeriamanda

Laura on konkari, vaikkei ikää hänelläkään liiemmälti. Upea nainen kaikenpuolin.

• tiinaex...

niin onkin kyllä upee nainen ja aina vaan upeemmaks tulee kun ikää tulee lisää.

• Höh ja mä aloin kuuntelemaan mutta puolessa välissä huomasin jo olevani ihan muualla.
      Mua Lauran esitys ei vanginnut ilmeisesti ollenkaan.

• tiinaex...

näin meidät vangitaan erillaisilla esityksillä nyt en tykänny esim kun diandra ja torsten pääsivät jatkoon.

• tiinaex... kirjoitti:

näin meidät vangitaan erillaisilla esityksillä nyt en tykänny esim kun diandra ja torsten pääsivät jatkoon.

Se Murunen oli hyvä, Mutta kun en ole kattonut aikasempia jaksoja niin mun mielipide on vaan tän päivän mukaan.
        Ne muiden yksinlaulut ei osuneet muhun.

• tiinaex...
        tulisilla kirjoitti:

Se Murunen oli hyvä, Mutta kun en ole kattonut aikasempia jaksoja niin mun mielipide on vaan tän päivän mukaan.
        Ne muiden yksinlaulut ei osuneet muhun.

no se kappale missä muruseni on on ja on kohtalainen meillä on se nyt kuorokappaleena tän kevään konsertissa ja sitä on kyllä ihan kiva laulaa mutta se on niin helppo laulettava ja vähän semmoinen itsesääli kappale mistä mää en oikeen pidemmän päälle pidä tai sanotaanko kyllästyn helposti.

• Laura on mahtava laulaja...

• eiku.noku

Kestä ja mistä ihmeestä nyt puhutaan? Ihan pihalla.

• meeriamanda

Mtv # tänään klo 19.30 - 21.00 tulleesta Suomen Idols´kisasta.

Googleta lisää.....

• Pirre*

Miekkii olin kai pihalla, kun en nähnyt Lauraa, mutta kyllä n. 30 kilsan pyörälenkki hienossa kevätpäivässä korvasi menetyksen :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      81
      1973
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      100
      1695
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      180
      1286
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      225
      707
    5. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      698
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      666
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      56
      600
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      199
      566
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      508
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      472
    Aihe