Maritim, Vestek ja Meredin

Swan47

ovat laatutietoisten veneilijöiden tavarataloja.
Aloittelijatyhjätaskut voi käydä netistä vertailemassa kuinka säästää 100€ vuodessa bilipalista tai ostamalla yliikäistä ulkomaalaisista nettikaupoista.

14

920

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 20+10

      On kyllä ja asiakaspalvelu on yhtä loistavaa kuin netissä tai bilipalissa...

    • .0334

      Tyhmä on se joka maksaa liikaa, esim:

      http://www.meredin.fi/katalogi/

      Origo 3000 spriiketin 249 eur plus kattilapiitimet 46 eur.

      Vertaa Hjärtamans:

      http://www.hjertmans.se/

      Cookmate 3100 spritkök. 1490 skr eli noin 149 eur. Plus kattilapitimet 30 eur.

      Postikulut 24 eur:
      "Paket: Vi skickar bekräftelse med fraktkostnad. Prisexempel Danmark/Finland < 3kg 150.-, < 10kg 240.-.
      "

      • Armas

        Pitäisi tilata uimataso veneeseen. Ruotsalaisella Båtsystemillä on sopiva
        mallistossa ja Hjertmansilla taso maksaa n. parisataa vähemmän kuin Suomesta ostettaessa. Onko kellään kokemusta tämänkokoisen paketin tilaamisesta netin kautta? Kuljetuskulut ovat hinnaston mukaan n. 40 euroa, eli säästöä syntyisi.
        t. Armas


      • 3+6
        Armas kirjoitti:

        Pitäisi tilata uimataso veneeseen. Ruotsalaisella Båtsystemillä on sopiva
        mallistossa ja Hjertmansilla taso maksaa n. parisataa vähemmän kuin Suomesta ostettaessa. Onko kellään kokemusta tämänkokoisen paketin tilaamisesta netin kautta? Kuljetuskulut ovat hinnaston mukaan n. 40 euroa, eli säästöä syntyisi.
        t. Armas

        Tilaa vaan, minulle tuli perämoottori englannista ongelmitta muutamassa päivässä. Hjertamnsilta olen ostanut coomaten spriikeittimen (2 liekkinen) ja kaikuluotaimen ja halvan tuulimittarin, tulivat nopeasti hyvin perille.


    • 0096+4

      Swan 47, displ 17 000 kg, lys 1.28. Vertaa first 47.7, displ 11 500 kg, lys 1.38.

      Mahtaa aloittajaa harmittaa. Otan osaa huonon venenvalinnan johdosta. Hyvähän sitä harmitusta on sitten tänne purkaa.

    • halvallakin saa
      • 9+13

        Tota jgtechiä en voi suositella. Ostin sieltä ison kasan elektroniikkaa jokunen vuosi sitten. Raymarinen vhf piti tulla scandikanavilla, no eipä tullut. Samaan laitteeseen piti tulla remote-luuri avotilaan, eipä tullut sitäkään. Jonkin aikaa siitä sähköpostilla väännettiin kunnes luovutin. Vhf olisi pitänyt lähettää Englantiin uudestaan koodattavaksi, en lähettänyt. Ja lisäluuria ei ole vieläkään näkynyt... Halpaa siellä kyllä oli vaikka se luurikin jäi puuttumaan!


      • 7+9

        Völttämättä ei maksa vaivaa. Huvikseni testasin linkin hintoja tukiasemalle ja käsinäytölle jotka Tacktick järjestemääni jollaisen viime kesänä lisäsin:

        http://www.jgtech.com/tacktick.htm 409 £
        http://www.ratesfx.com/rates/rate-converter.fi.html 499.64 €

        http://www.marinea.fi/shop/product_details.php?p=1662 499.00€

        Seuraavaksi pitäisi varmaan linkittää IPadiin langattomasti jotenkin NMEA-Wifi systeemillä. Tosin softassa esitettyjä boxeja ei taida Suomesta saada

        http://83.150.98.8/midwifi/


      • merelle mars
        7+9 kirjoitti:

        Völttämättä ei maksa vaivaa. Huvikseni testasin linkin hintoja tukiasemalle ja käsinäytölle jotka Tacktick järjestemääni jollaisen viime kesänä lisäsin:

        http://www.jgtech.com/tacktick.htm 409 £
        http://www.ratesfx.com/rates/rate-converter.fi.html 499.64 €

        http://www.marinea.fi/shop/product_details.php?p=1662 499.00€

        Seuraavaksi pitäisi varmaan linkittää IPadiin langattomasti jotenkin NMEA-Wifi systeemillä. Tosin softassa esitettyjä boxeja ei taida Suomesta saada

        http://83.150.98.8/midwifi/

        Kyllä Digital Yachtia ja ShipModulia myydään täällä.

        Softa toimii ymmärtääkseni minkä tahansa NMEA-Wifi-purkin kanssa, koska softan kuvauksessa mainitaan RS232-WiFi-adapteri. Ja jos ei toimi, niin kannattaa kysyä tekijältä, jos tuen saisi lisättyä. Vastaili ainakin minun kysymyksiini nopeasti.


      • 4+5
        7+9 kirjoitti:

        Völttämättä ei maksa vaivaa. Huvikseni testasin linkin hintoja tukiasemalle ja käsinäytölle jotka Tacktick järjestemääni jollaisen viime kesänä lisäsin:

        http://www.jgtech.com/tacktick.htm 409 £
        http://www.ratesfx.com/rates/rate-converter.fi.html 499.64 €

        http://www.marinea.fi/shop/product_details.php?p=1662 499.00€

        Seuraavaksi pitäisi varmaan linkittää IPadiin langattomasti jotenkin NMEA-Wifi systeemillä. Tosin softassa esitettyjä boxeja ei taida Suomesta saada

        http://83.150.98.8/midwifi/

        onhan noita netistä saatavilla rs232-wlan adaptereita.

        esim:

        http://www.connectblue.com/fileadmin/Connectblue/Web2006/Documents/Press_releases/WLANSPA_PRESS_RELEASE_071119.pdf

        Ipadissa lienee myös bluetooth, iregattasofta käyttäjä kertoi tällaisesta:

        http://www.sena.com/products/industrial_bluetooth/sd1000.php


    • hintaero

      Echopilot FLS Bronze professional anturi

      - Marineassa 929€
      - JGtech 672€

    • öh -höh

      Biltemassa paljon samoja tavaroita kuin noissa em. "tavarataloissa". Fiksu osaa verrata ja käärii voitot kotiin. Erikoistuotteet tilataan ulkomailta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      891
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      603
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe