Siinähän se kysymys tulikin. Onko siis olemassa sellaista pyöränkuljetustelinettä, joka ei tulisi kiinni vetokoukkuun? Kattokiinnityskään ei kuulosta kauhean hyvältä, naisena sitä pyörää on aika raskas sinne nostella..
Pyöränkuljetustelinettä autoon, jossa ei ole vetokoukkua?
3
279
Vastaukset
- Alkup. Maantiepyöräi
http://www.thule.com/fi-FI/FI/Products/Bike-Carriers/RearDoor
Thulella on aika monta telinettä kiinitettäväksi takaluukun päälle. Katso löytyykö noista jotain sopivaa. Telineiden laatu on hyvä omasta kokemuksesta.
Pientä jumpaa on telineen kanssa, koska takaluukkuahan ei saa auki telineen ollessa paikalla. Samoin kumitassut jättävät jälkensä maalipintaan, jos tassun alusta ei joka kerta puhdista kunnolla.- pakko-ostos
käyköhän noi thulet kaikkiin runkoihin,kuten järeän maastopyörän runkoon ja onko se halvin teline hintansa väärtti?
- Jaakob105
Itsellä Thule freeway 968 ja takaluukun saa auki jos telineessä on yksi pyörä, kahden pyörän kanssa ei onnistu avaaminen. Autona Audi a4 sedan malli.
Hihnojen kanssa meinaa aluksi mennä hermot mutta parin kerran jälkeen muuttuu helpommaksi.
Pyöräthän saa telineeseen kiinni monesta eri kohdasta. Cyclon pidän kiinni vaakaputkesta ja satulaputkesta.
Kiinnityskohdat ovat liikuteltavia.
Ota huomioon että varkaudenesto on heikko, remmit poikki ja pyörä telineineen mukaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2352028- 841228
- 891044
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1141041J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847- 123840
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa98794- 119764
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124706- 23701