oon 24-vuotias nainen ja muutin 1.4 Kemiin. En tunne täältä ketään ja olis mukava saada juttu/kahvi/lenkki/ryyppyseuraa. tai edes jotai noista:) Mulla on kaks lasta eli myös lapsiperhe tuttavuudet ovat enemmän kuin tervetulleita, mut muutkin ikään ja sukupuoleen katsomatta. ottakaa pliis yhteyttä, sekoo pää ilman juttuseuraa:)
uusia tuttavuuksia Kemin alueelta?
9
703
Vastaukset
minkäikäiset muksut sullaon? :>
- tervetuloa :)
Toivottavasti löydät kavereita :) Itse olen jo vanhempi eli enemmänkin mummoiässä.
Kemissä on paljon mukavia nuoria miehiäkin, vaikka sitä ei äkikseltään tämän palstan perusteella huomaa ;)
Muualta olen muuttanut minäkin ja täytyy sanoa, että kemiläisiin on harvinaisen helppo tutustua. Eivät katsele nenänvartta pitkin, ovat ehkä suorapuheisia, mutta rehellisiä ja kivoja. Sekä naiset että miehet, kaikenikäiset. Minulla on melkoiset ennakkoluulot Kemiin muuttaessani, mutta täytyy sanoa, että ne kyllä karisivat heti alkumetreilla, sen verran sydämellisiä ja lämpimiä kemiläiset yleisesti ottaen ovat.- ....................
Nehän onkin torniolaisia jotka täällä pilaa kaikkien maineen,ei Kemiläisiä.
mulla on tyttö 6v ja poika 4v. Tykänny olen asua täällä, Oulu oli ehkä turhankin iso paikka jotenki.
Moi. Täällä olis Kemistä rock-henkinen 21v. tyttö, joka myös kaipais juttuseuraa, eli laita siis viestiä mulle. :)
- carrot82
Missä päin Kemiä asut? Muutin juuri Paattioon itsekin poikakaverin ja 1,5v pojan kanssa. Eipä mullakaan vielä kemiläisiä tuttuja. Olisi kiva saada seuraa :)
Hei :) laita mulle s-postia jookos :) [email protected] sovitaa vaikka leikkipuistoteffit :)
- Hyvä yksinkin
Voi kun te kaikki kaveria etsivät olette niin nuoria! :( Itse olen lapseton kolmekymppinen ja kokeilin jokin aika sitten etsiä kaveria tuolta treffipuolelta. Kovasti oli miehillä kiinnostusta saada vain seksiseuraa eikä sitä sitä ystävää ns. arkitapaamisiin kuten esim. kahvilla käyntiin, kunnon tutustumiseen, jne. Ja naisethan ei taida toisten naisten profiileja lukea, joten ei shoppailu tai kahvitteluseuraa niistäkään saanut. Baariinkaan ei enää yksin huvita mennä, seuraan kun lyöttäytyy vain eläkeikää lähestyviä miehiä. Mutta tällaista elämä välillä on. Hyvin tässä menee yksinkin ollessa! :)
Hei :) ikä on kuule vaan numero! Jos kahvittelu/ shoppailu tms seura kiinnostaa niin ota ihmeessä yhteyttä mun s-postiin nii tutustutaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731910Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971653- 1471197
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako190551- 54537
- 46488
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462