Enon rekkaturma-kuljettajalle syyte kuolemantuottamuksesta

hullutuomarikyllä

Tuoha on ihan selevä että se on ollu itse syyllinen se kolmion takaa ajaja. Humalassa ja kolmion takaa, keskellä kirkasta päivää selkeä pitkä suora näkyy noin äkkiseltään katsottuna siinä iltalehden valokuvassa.
Siinä näkee kyllä tuleeko autoja kun tarkkaan kattoo sama ajaako 60km/h vai 80km/h.

Tervejärkisen on erotettava normaalissa paikassa selkeissä olosuhteissa
sellanenki nääs että tuleeko jossain tuollasissa olosuhteissa 100km/h ajava(jossain on risteyksiä missä on 100km/h rajoitus vastaavanlaisissa paikoissa).

7

65

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 11+15

Hullu huutelija näkee rekan nopeudenkin. Olet kyllä hyvä ajaja. Ja kuski ei ollut humalassa 0,4 promillea.
      Pitkin kevättä on kehtuttu, että kolme olutta ei vielä humalaa aiheuta.

• Ei ole rekan vika.

Vai saa nykyään ajaa rekan eteen kolmion takaa JOS pystyy todistamaan että rekalla on ylinopeus?
        Ja 0,4 promille ei ole mitään vai?

Hulluksi on mennyt tää Suomi! Kohta ei uskalla enään ulos mennäkkään kun on viidakon laki!

• hullutuomarikyllä

Joo tuo humala ei liity mitenkään siihen että se joutessaan ajo kolmion takaa ja näki rekan, rekka tms. auto pitää pitkällä suoralla nähdä vaikka se ajaisi 100km/h.

• Kysyn vaan?????

Kysyn vaan että

Mitä olisi tapahtunut jos rekka olisi tullut 0,4 promillen maistissa kolmion takaa ulos ja henkilöauto olisi ajanut rekan nuppiin sillä seuraauksena että kuusi henkilöautossa olisi kuolut?
      Olisiko silloin ollut henkilöautokuskin vika koska hän ajeli liian kova kun ei ehtinyt pysähtyä?

• hullutuomarikyllä

Rekan vika tietysti kun tuli kolmion takaa.

• ei hyvä häviä

Kolmion takaa, kuskinvieressä etupenkillä kaksi matkustajaa.
      Mitä kaikkea muuta tosta olen maakunnasta kuullut.
      Ennemmin tai myöhemmin.......

• 2+11

Eli jos edessä istuu kolme matkustajaa, niin päin vaan rekalla?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      74
      1933
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1673
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      148
      1240
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      662
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      646
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      55
      571
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      498
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe