Olen n. 16-vuotias naisenalku ja olen ollut kiinnostunut nykyisesta ihastuksestani n. 7kuukautta joka on itselleni paljon, sillä en ole koskaan ennen tuntenut ketään kohtaan samalla tavalla/ tai ollut ihastunut yhteenkään poikaan niin kauan aikaa.
Emme tunne toisiamme, mutta haluaisin kovasti tutustua häneen.
Tahtoisin mennä puhumaan hänelle ihan In Real Life ja ilmaista haluavani tutustua häneen, mutta arvostavatko miehet jos nainen tekee ns. aloitteen ?
Merkkeja siitä että hänkin olisi ihastunut/kiinnostunut minusta on kyllä ollut, katsoo minua, sukii hiuksiaan että olisivat hyvin jos satun olemaan paikalla, peilaamme toisiamme yms. näitä merkkejä joita meillä ''teineillä'' on kun olemme ihastuneet.
Mitä teen?
Menenkö huomenna koulussa ihan vain kertomaan, en siis töksäytä kaikkea suoraan, mutta kerron haluavani tutustua häneen? Ystäväni ovat sanoneet (niin tyttö kuin poika kaverini) että kannattaisi ehdottomasti, haluavathan kaikki jollain tasolla tutustua toisiinsa, ainakin minä haluan.
Onko teillä ehdotuksia? Kiitos jo näin alkuun !
Mitä teen?
dfihkldg
3
403
Vastaukset
- miehenalkup
kyllä me miehetkin siinä missä te naiset, arvostamme sitä että tulette tekemään aloitteen, mee vaa rohkeesti juttelemaan !
- mähmäh
kannattaa ehottomasti mennä ! ethän sä muuten mitää aikaseks saa, kannattaa ite toimia.
- dfihkldg
kiitos, heti kun sopiva aika tulee, menen rohkeasti jutteleen :-)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101054
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82794Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat261570Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede15563- 65531
- 92499
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 26472
- 47417
- 30406