olenko narsisti/rajatilainen?

epäilen että oon

olen nyt 29v ja epäilen itselläni epävakaata persoonallisuushäiriötä eli rajatilaa. Vaikuttaako tämä rajatilaiselta käytökseltä: Olin psykologin testeissä vuonna 2011 ja kerroin että olin keskeyttänyt kouluni vuonna 2002, koska minua oli kiusattu siellä. olin silloin vasta 19v ikäinen. muut siellä olivat 16-20v. Psykologi sanoi siihen sitten, että murrosikäiseltä ei voi vielä odottaa että he suvaitsevat erilaisuutta tuosta vaan. Minulla heräsi uhma sitä psykologia kohtaan ja kirjoittelin sille useita haukkumaviestejä joissa intin, että hei haloo minä olin vasta 19v ja on väärin olettaa että 19v osaa jo tuosta vaan olla lempeä ja ymmärtäväinen äiti luokkatovereilleen! ja olin jotenkin hyvin mustasukkainen kun koin että psykologi puolustaa niitä entisiä luokkakavereita, joiden kanssa en kerta kaikkiaan jaksanut olla. Ymmärsin teoreettisella tasolla jo silloin että ok, ne on murkkuja eikä ne oo vielä kypsiä. Mutta minä en kokenut pystyväni olemaan niille sen ikäisille mikään turvallinen aikuinen joka hoivaa ja ottaa vastaan lapsen kiukun ja uhman aikuisen tavoin. en kyennyt enkä kykenisi vieläkään olemaan aikuisen roolissa turvallisesti MURROSIKÄISELLE. Mutta vauvalle ja aivan pienelle lapselle kyllä pystyisin. onko epänormaalia että minulta puuttuu ja on puuttunut 19-29v iässä normaali äidintunne ja ymmärrys ja aikuisen rooli 16-18v ikäisiä kohtaan? olenko rajatilahäiriöinen vai vaan normaali mutta liiallisella vaatimuksella kuormitettu ihminen joka ei vielä ole riittävän kypsä äidinrooliin tai ylipäätään turvallisen aikuisen rooliin lapselle tai nuorelle jota ei kunnolla tunne? siinä luokassa oli tunne-elämältään häiriintyneitä nuoria ketkä on vaikeita tapauksia normaalillekimn aikuiselle, saati sitten minulle, jolla oli vaikeaa ja turvatonta lapsena ja harvinainen sairaus jota ei ymmärretty plus sitten rankat kiusaamiset jo päivähoitoiästä saakka niin lasten kuin ailkuistenkin taholta? onko yleensä 19-29v kypsä äidilliseen hoivan antamiseen 16v ikäistä kohtaan aikuisen tavoin? Jos joku puolustaa esim jotain lasta minua vastaan niin minä tulen mustasukkaiseksi ja uhmakkaaksi ja ajattelen, että ääh, epistä, minäkin haluun että minua puolustetaan!!!! ja masennun moneksi päiväksi ja haaveilen siitä että olisin jälleen pieni lapsi. olen myös kiintynyt erääseen lääkäriini ja olen haaveillut olevani hänen lapsi ja takerruin häneen liikaa jne.

3

142

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En ymmärtänyt yhtään mitään.
      Mutta narsisti et ainakaan ole se on varma.

Mikä ihmeen äiti sinun olisi pitänyt luokkalaisillesi muka olla...wtf...

• psykiatri

Skitsofrenia.

• LK

Se että tuo kyseinen asia sai sinut pois tolaltasi ja pistämään niitä haukkumaviestejä kyllä olisi aika tyypillistä käytöstä epävakaalle persoonallisuudelle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      128
      1214
    2. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      55
      762
    3. Huonoja uutisia-nyt lähtee höyrylaivat

https://www.ita-savo.fi/ Konkurssiin meni tämäkin yritys. Raja kiinni ja venäläiset turistit puuttuvat. Täällä menee pe
      Savonlinna
      36
      656
    4. Ei näytä hyvältä

Kyllä nyt Ähtäriä viedään vesikelkalla. Neuvotteliat untuvikkoja kaikki. Mikko tietty tapansa mukaan loikki puheenjohtaj
      Ähtäri
      39
      566
    5. Minkä haluaisit

Nähdä kaivatultasi
      Ikävä
      73
      536
    6. Älä itke rakas.

Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...
      Ikävä
      49
      520
    7. Jos vielä toivot...mies...

Saisinpa jonkun merkin sinulta, jos vielä odotat 📝➡️📱 Rohkeus on mennyt jos seurustelet vaikka nykyisin. En halua häi
      Ikävä
      48
      512
    8. On ikävä sua

Muru.
      Ikävä
      32
      510
    9. Dina on valittu virkaan Rovaniemelle

Kemijärven kaupunginjohtaja on pyrkinyt pois Kemijärveltä ja näyttää että näin tulee käymään.
      Kemijärvi
      26
      486
    10. Miksi ajattelit minun

Rakastuneen sinuun?
      Ikävä
      42
      485
    Aihe