Haluaisin tanssia vain pro:ta, eli en ollenkaan tavis- tansseja.
Onko jossain tanssipaikka missä ei olisi mitään niitä sosiaali-
foxaajia vaan kaikki tanssisi vain pro:ta. Kun een niitä kesäillan
valssia ja muita oikein osaakaan. Mutta pro:ta osaan vetää hyvin.
Olisko jossain vain PRO-tansseja
17
336
Vastaukset
- hgfdhgf
Minä haluaisin myös oppia pro-tansseja. Onko siihen joku kurssi jossakin? Monet tanssiseurat tarjoavat alkeiskursseja, mutta ne ovat niitä tavistansseja. Missä olisi pro-tanssien kurssi aloittelijalle.
- poporo
Ei siihen pro. hon oikeestaan mitään kurssia tarvi katselemalla mäkin sen opin
meet vaan sinne keskelle ja alat huitoon aika reilusti ja välillä hyppäät vähä korkeemmalle. ja jos musiikki on nopeaa niin sitte riehut aika reippaasti.
Näin mä olen tehny ja hyvin on mennyt. - pro vaatturi
poporo kirjoitti:
Ei siihen pro. hon oikeestaan mitään kurssia tarvi katselemalla mäkin sen opin
meet vaan sinne keskelle ja alat huitoon aika reilusti ja välillä hyppäät vähä korkeemmalle. ja jos musiikki on nopeaa niin sitte riehut aika reippaasti.
Näin mä olen tehny ja hyvin on mennyt.ja oikeat vaatteet pitää olla, harakkakengät jalkaan, kylpypyyhe takamuksesta roikkumaan ja vesileili mukaan. Jos ei leili riitä niin lavalle voi ratsastaa vaikka kamelilla kuin Arabian omistaja.
- pro-fessor
poporo kirjoitti:
Ei siihen pro. hon oikeestaan mitään kurssia tarvi katselemalla mäkin sen opin
meet vaan sinne keskelle ja alat huitoon aika reilusti ja välillä hyppäät vähä korkeemmalle. ja jos musiikki on nopeaa niin sitte riehut aika reippaasti.
Näin mä olen tehny ja hyvin on mennyt.Pro-piireihin pääsemiseen auttavat seuraavat neuvot:
1. kuse pulloon
2. kaada pullon sisältö korvastasi sisään
3. hengaile tanssikurssin vetäjien kanssa ja näytä mahdollisimman nyrpeää naamaa lavalla tiellä hyöriville "sosiaalifoksaajille"
4. kerskaile kaikilla mukamas käymilläsi kursseilla ja leireillä
5.jos olet mies: vatkaa jalkojasi kuin hermovikainen ja myhäile mahdollisimman osaavannäköisesti
jos olet nainen: tanssi mieluiten vain toisten naisten/tyttöjen tai mahdollisimman vanhojen miesten kanssa
- Proot - hanurista
"Mutta pro:ta osaan vetää hyvin." Aiotko vetää pro:ta hanuriin? Olisiko kommenttisi kuulunut johonkin pro-keskustelupaikkaan?
- Kake 2
Moi!
Toivottavasti olet nainen ja asut Tampereella, nimittäin siinnä tapauksessa
voisin kertoa lisää noista kaipaamistasi "Pro tansseista". Olen koittanut löytää
itselleni sopivan vakiotanssiparin. Kilpaileminen ei ole mikään tavoite vaan yksinkertaiseti olisi vain mukavaa tanssia yhdessä niin että joku tulisi joskus sanomaan "minusta teidän kannattaisi osallistua joskus kilpailuihin".
- vapaavarattu
Ketjun kirjoittajat on ajastaan jäljessä, ei enää mitään proota tanssita eikä käytetä harakkakenkiä. Nyt tanssitaan vapaatavientiä ilman tavis-vakiokuvioita ja jalassa pitää olla tanssilenkkitossut.
- Oikea Kake
Minä en Vakioatanssiparia tarvitse ja kohta en koko tansseja. Piste. Tanssin omalla tasolla ja se riittää. Jos ei riitä. Ei ole mun ongelma. Maailmassa on paljon parempia asioita kuin jotkut Pro-tanssit.
- Näin se menee!
Kökkö provo wannabee proolta.. Oikeitten ei tarvii kysellä näistä paikoista, kun tietävät muutenkin, sorry vaan..
- 1+1+1+1
Perustakaa oma tanssipaikka ja tanssikaa vaikka yksin jos ei väkeä riitä. Ei tarvi täällä valittaa
- Esku65
Olen mies Helsingistä ja olen sitä mieltä ettei kyseisiä pro-tanssijoita ole olemassakaan. Mistälie moiset päähänpinttymät ovat tänne tulleet?
itse harrastan Rock ja swing-tansseja. Suosittelen lajin harrastamista muillekin.
Ainakin paikallisessa seurassa otetaan ilomielin uusia harrastajia vastaan. Myös lavatanssijoita. Seura antaa mahdollisuudet kilpailemiseen tai ihan vaan sosiaalitansseihin.
Kun rohkeutta tulee taitojen karttuessa voi käydä kesäälä Herrängin tanssileirillä bilettämässä (Ruotsissa) tai harjoittelemassa. Iltabileet joka ilta erillaisin teemoin. Tapahtuma on maailman suurin tanssileiri. Se on kansainvälinen swiing-tanssitapahtuma. Täyttää tänä vuonna 30v. Kestää 5 viikkoa..ihmisiä ympäri maailmaa.
Uudenvuoden vaihteessa Tukholmassa on tapahtuma nimeltään Snowball.
Kannattaa tututustua näihin tapahtumiin. Suosittelen, olen itse käynnyt molemmissa.
Näissä molemmissa käy oikeita ammattilaisia opettamassa. Kaikki siellä käyvät ihmiset ammattilaiset ja tavalliset harrastajat ovat kuin yhtä perhettä. Ei missään kansainvälisessä tapahtumassa käyttäydytä niinkuin Suomi24-loanheittosivulla on tapana.- 2m2g
Juuri noin toimii pro-kuspää. Juoksee pitkin maailmaa täyttämässä sisällään olevaa tyhjiötä. Valitettavasti, vaikka sielun tyhjiö tanssilla joskus tääyttyiskin, ei se paranna pään tyhjyyttä.
- Pro = K...pää
2m2g kirjoitti:
Juuri noin toimii pro-kuspää. Juoksee pitkin maailmaa täyttämässä sisällään olevaa tyhjiötä. Valitettavasti, vaikka sielun tyhjiö tanssilla joskus tääyttyiskin, ei se paranna pään tyhjyyttä.
Tässä onkin hyvä esimerkki siitä mikä on pro sanan synonyymi ja vahvuus haukkumanimenä. Eli pro ei tarkoita mitään muuta kuin sitä että sen sanan käyttäjät haluavat vain nimitellä tanssijoita mahdollisimman rumalla nimityksellä.
- sfgefgefg
2m2g kirjoitti:
Juuri noin toimii pro-kuspää. Juoksee pitkin maailmaa täyttämässä sisällään olevaa tyhjiötä. Valitettavasti, vaikka sielun tyhjiö tanssilla joskus tääyttyiskin, ei se paranna pään tyhjyyttä.
Noin voi kirjoittaa vai idiootti.
- esku65
2m2g kirjoitti:
Juuri noin toimii pro-kuspää. Juoksee pitkin maailmaa täyttämässä sisällään olevaa tyhjiötä. Valitettavasti, vaikka sielun tyhjiö tanssilla joskus tääyttyiskin, ei se paranna pään tyhjyyttä.
Moi vaan 2m2g. Tässä sulle linkkiä. www.herrang.com älä viitsi olla ilkeä.
- umppaumppa
2m2g kirjoitti:
Juuri noin toimii pro-kuspää. Juoksee pitkin maailmaa täyttämässä sisällään olevaa tyhjiötä. Valitettavasti, vaikka sielun tyhjiö tanssilla joskus tääyttyiskin, ei se paranna pään tyhjyyttä.
Hätääntykää kaikki matkustavaiset kun 2m2g on julistanut teidän sielunne tyhjiksi!
Sama varoitus kaikille jotain harrastaville ja kaikille muille aktiivisille ihmisille.
Tästä lähtien aktiivisuus on huono merkki ja viisaat siirtyvät katkeroituneiden kyylääjien joukkoon.
- Aslak täällä vaan
Tänhe vaan! Täälhä niitä porotansseja on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa109868"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276667- 71627
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73593Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54536Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33503- 72483