Olisko jossain vain PRO-tansseja

PRop

Haluaisin tanssia vain pro:ta, eli en ollenkaan tavis- tansseja.
Onko jossain tanssipaikka missä ei olisi mitään niitä sosiaali-
foxaajia vaan kaikki tanssisi vain pro:ta. Kun een niitä kesäillan
valssia ja muita oikein osaakaan. Mutta pro:ta osaan vetää hyvin.

17

336

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hgfdhgf

      Minä haluaisin myös oppia pro-tansseja. Onko siihen joku kurssi jossakin? Monet tanssiseurat tarjoavat alkeiskursseja, mutta ne ovat niitä tavistansseja. Missä olisi pro-tanssien kurssi aloittelijalle.

      • poporo

        Ei siihen pro. hon oikeestaan mitään kurssia tarvi katselemalla mäkin sen opin
        meet vaan sinne keskelle ja alat huitoon aika reilusti ja välillä hyppäät vähä korkeemmalle. ja jos musiikki on nopeaa niin sitte riehut aika reippaasti.
        Näin mä olen tehny ja hyvin on mennyt.


      • pro vaatturi
        poporo kirjoitti:

        Ei siihen pro. hon oikeestaan mitään kurssia tarvi katselemalla mäkin sen opin
        meet vaan sinne keskelle ja alat huitoon aika reilusti ja välillä hyppäät vähä korkeemmalle. ja jos musiikki on nopeaa niin sitte riehut aika reippaasti.
        Näin mä olen tehny ja hyvin on mennyt.

        ja oikeat vaatteet pitää olla, harakkakengät jalkaan, kylpypyyhe takamuksesta roikkumaan ja vesileili mukaan. Jos ei leili riitä niin lavalle voi ratsastaa vaikka kamelilla kuin Arabian omistaja.


      • pro-fessor
        poporo kirjoitti:

        Ei siihen pro. hon oikeestaan mitään kurssia tarvi katselemalla mäkin sen opin
        meet vaan sinne keskelle ja alat huitoon aika reilusti ja välillä hyppäät vähä korkeemmalle. ja jos musiikki on nopeaa niin sitte riehut aika reippaasti.
        Näin mä olen tehny ja hyvin on mennyt.

        Pro-piireihin pääsemiseen auttavat seuraavat neuvot:
        1. kuse pulloon
        2. kaada pullon sisältö korvastasi sisään
        3. hengaile tanssikurssin vetäjien kanssa ja näytä mahdollisimman nyrpeää naamaa lavalla tiellä hyöriville "sosiaalifoksaajille"
        4. kerskaile kaikilla mukamas käymilläsi kursseilla ja leireillä
        5.jos olet mies: vatkaa jalkojasi kuin hermovikainen ja myhäile mahdollisimman osaavannäköisesti
        jos olet nainen: tanssi mieluiten vain toisten naisten/tyttöjen tai mahdollisimman vanhojen miesten kanssa


    • Proot - hanurista

      "Mutta pro:ta osaan vetää hyvin." Aiotko vetää pro:ta hanuriin? Olisiko kommenttisi kuulunut johonkin pro-keskustelupaikkaan?

      • Kake 2

        Moi!
        Toivottavasti olet nainen ja asut Tampereella, nimittäin siinnä tapauksessa
        voisin kertoa lisää noista kaipaamistasi "Pro tansseista". Olen koittanut löytää
        itselleni sopivan vakiotanssiparin. Kilpaileminen ei ole mikään tavoite vaan yksinkertaiseti olisi vain mukavaa tanssia yhdessä niin että joku tulisi joskus sanomaan "minusta teidän kannattaisi osallistua joskus kilpailuihin".


    • vapaavarattu

      Ketjun kirjoittajat on ajastaan jäljessä, ei enää mitään proota tanssita eikä käytetä harakkakenkiä. Nyt tanssitaan vapaatavientiä ilman tavis-vakiokuvioita ja jalassa pitää olla tanssilenkkitossut.

    • Oikea Kake

      Minä en Vakioatanssiparia tarvitse ja kohta en koko tansseja. Piste. Tanssin omalla tasolla ja se riittää. Jos ei riitä. Ei ole mun ongelma. Maailmassa on paljon parempia asioita kuin jotkut Pro-tanssit.

    • Näin se menee!

      Kökkö provo wannabee proolta.. Oikeitten ei tarvii kysellä näistä paikoista, kun tietävät muutenkin, sorry vaan..

      • 1+1+1+1

        Perustakaa oma tanssipaikka ja tanssikaa vaikka yksin jos ei väkeä riitä. Ei tarvi täällä valittaa


    • Esku65

      Olen mies Helsingistä ja olen sitä mieltä ettei kyseisiä pro-tanssijoita ole olemassakaan. Mistälie moiset päähänpinttymät ovat tänne tulleet?
      itse harrastan Rock ja swing-tansseja. Suosittelen lajin harrastamista muillekin.
      Ainakin paikallisessa seurassa otetaan ilomielin uusia harrastajia vastaan. Myös lavatanssijoita. Seura antaa mahdollisuudet kilpailemiseen tai ihan vaan sosiaalitansseihin.

      Kun rohkeutta tulee taitojen karttuessa voi käydä kesäälä Herrängin tanssileirillä bilettämässä (Ruotsissa) tai harjoittelemassa. Iltabileet joka ilta erillaisin teemoin. Tapahtuma on maailman suurin tanssileiri. Se on kansainvälinen swiing-tanssitapahtuma. Täyttää tänä vuonna 30v. Kestää 5 viikkoa..ihmisiä ympäri maailmaa.

      Uudenvuoden vaihteessa Tukholmassa on tapahtuma nimeltään Snowball.
      Kannattaa tututustua näihin tapahtumiin. Suosittelen, olen itse käynnyt molemmissa.

      Näissä molemmissa käy oikeita ammattilaisia opettamassa. Kaikki siellä käyvät ihmiset ammattilaiset ja tavalliset harrastajat ovat kuin yhtä perhettä. Ei missään kansainvälisessä tapahtumassa käyttäydytä niinkuin Suomi24-loanheittosivulla on tapana.

      • 2m2g

        Juuri noin toimii pro-kuspää. Juoksee pitkin maailmaa täyttämässä sisällään olevaa tyhjiötä. Valitettavasti, vaikka sielun tyhjiö tanssilla joskus tääyttyiskin, ei se paranna pään tyhjyyttä.


      • Pro = K...pää
        2m2g kirjoitti:

        Juuri noin toimii pro-kuspää. Juoksee pitkin maailmaa täyttämässä sisällään olevaa tyhjiötä. Valitettavasti, vaikka sielun tyhjiö tanssilla joskus tääyttyiskin, ei se paranna pään tyhjyyttä.

        Tässä onkin hyvä esimerkki siitä mikä on pro sanan synonyymi ja vahvuus haukkumanimenä. Eli pro ei tarkoita mitään muuta kuin sitä että sen sanan käyttäjät haluavat vain nimitellä tanssijoita mahdollisimman rumalla nimityksellä.


      • sfgefgefg
        2m2g kirjoitti:

        Juuri noin toimii pro-kuspää. Juoksee pitkin maailmaa täyttämässä sisällään olevaa tyhjiötä. Valitettavasti, vaikka sielun tyhjiö tanssilla joskus tääyttyiskin, ei se paranna pään tyhjyyttä.

        Noin voi kirjoittaa vai idiootti.


      • esku65
        2m2g kirjoitti:

        Juuri noin toimii pro-kuspää. Juoksee pitkin maailmaa täyttämässä sisällään olevaa tyhjiötä. Valitettavasti, vaikka sielun tyhjiö tanssilla joskus tääyttyiskin, ei se paranna pään tyhjyyttä.

        Moi vaan 2m2g. Tässä sulle linkkiä. www.herrang.com älä viitsi olla ilkeä.


      • umppaumppa
        2m2g kirjoitti:

        Juuri noin toimii pro-kuspää. Juoksee pitkin maailmaa täyttämässä sisällään olevaa tyhjiötä. Valitettavasti, vaikka sielun tyhjiö tanssilla joskus tääyttyiskin, ei se paranna pään tyhjyyttä.

        Hätääntykää kaikki matkustavaiset kun 2m2g on julistanut teidän sielunne tyhjiksi!
        Sama varoitus kaikille jotain harrastaville ja kaikille muille aktiivisille ihmisille.

        Tästä lähtien aktiivisuus on huono merkki ja viisaat siirtyvät katkeroituneiden kyylääjien joukkoon.


    • Aslak täällä vaan

      Tänhe vaan! Täälhä niitä porotansseja on.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      109
      868
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      627
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      503
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe