Saippuasarjoissa aina kouluttamattomat hempukat haluavat heti johtajatason tehtäviin ja niihin kyllä pääsevätkin jos ei menemällä johtajan kanssa naimisiin niin ainakin ulkoisilla seikoilla joten päätin ryhtyä samaan. Olen 19 vuotias peruskoulun käynyt kaunis ja filmaattinen ja tietenkin erittäin älykäs myös.
Olen käynyt vain pelkän peruskoulun ja työkkäri patistaa hakee töitä tai koulutukseen muutoin joudun karenssiin. Minäpä näpsäkkänä ja sievänä neitona ihan v....ttaan jatkuviin työkkärin patistuksiin menin kuin meninkin hakemaan töitä. Kaupunkini suuren yrityksen työhaastattelussa tein heti selväksi etten kelpuuta kuin johtajatason töitä ja sanoin myös osaavani työt yhtä hyvin kuin korkeasti koulutetutkin sillä eihän useimmat johtajantyöt vaadi paljoa muuta kuin kirjoitella nimeä paperiin ja tehdä päätöksiä.
Eivät ihme kyllä ottaneet minua vaan ehdottivat siivoustyötä tai keittiötyötä. Näin hain silti vielä pariin muuhunkin suuryrityksen johtajatason tehtäviin, mutta työhaastattelussa eivät olleet halukkaita työllistämään minua kys. tehtävään. Työkkärissä sanoinkin, että minua ei otettu töihin "ansioistani" huolimatta enkä suostu muunlaisia töitä hakee kuin näitä johtajatason hommia koska minulla on kykyjä yhtä paljon kuin heillä.
Nuo korkeakoulututkinnot ovat mielestäni ihan yhtä tyhjän kanssa, ovat vain hienoja nimikkeitä, mutta kouluttavat vuosikausia ihmisiä tekemään sellaista mitä osaisi mielestäni ihan tavallinen pulliainenkin. Tämä periaate on edelleen minulla samoin asioidessani työkkärissä joten jos ei kelpaa olkoon kelpaamatta. Mielestäni nämä työhaastattelijat ja työvoimaviranomaiset ovat minulle vain hemmetin kateellisia koska pelkäävät kaltaiseni kouluttamattoman tytön olevan yhtä älykäs kuin he (joka kyllä olenkin) jos vain minulle annetaan tilaisuus.
Hain töitä
näpsäkkä neito
1
119
Vastaukset
- jonnni765
Hauska loppukevennys tähän iltaan :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh912184Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1471811- 1731333
- 229805
- 65754
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10741- 60730
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako212623- 49597
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </349571