Mihin maatalous vihasi perustuu ?. Kukaan ei kirjoita päivästä, viikosta ja kuukaudesta toiseen netin keskustelupalstoille yhtä ammattiryhmää halveksivia viestejä pelkästään taloudellisin syin ja perustein, "herätyksestä" huolimatta. "Jo Vainin" tapauksessasi maatalous- ja viljelijäviha/katkeruus/kateus on melkoinen. Normaali ihminen ymmärtää ja hyväksyy kyllä maataloustukijärjestelmän toiminnan ja vaikutukset itse tai vähällä selittämisellä, siihen ei tarvita vuosien jankutusta.
Suora kysymys nim. merk. "Jopa_Vain?"
74
197
Vastaukset
- ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
,,,,,,,,,,,,,,,,,
- ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
,,,,,,,,,,,,,,,,,,
- Viljelijä..
----
- ---
---
- --
Mihin maatalous vihasi perustuu ?. Kukaan ei kirjoita päivästä, viikosta ja kuukaudesta toiseen netin keskustelupalstoille yhtä ammattiryhmää halveksivia viestejä pelkästään taloudellisin syin ja perustein, "herätyksestä" huolimatta. "Jo Vainin" tapauksessasi maatalous- ja viljelijäviha/katkeruus/kateus on melkoinen. Normaali ihminen ymmärtää ja hyväksyy kyllä maataloustukijärjestelmän toiminnan ja vaikutukset itse tai vähällä selittämisellä, siihen ei tarvita vuosien jankutusta.
- Viljelijä..
------
- Viljelijä..
----
- Viljelijä..
II
- Viljelijä..
------
- Viljelijä..
------
- Viljelijä..
----
- Viljelijä..
-----
- Viljelijä..
------
- Viljelijä..
------
- Viljelijä..
------
- Viljelijä..
------
- Viljelijä..
----
- Viljelijä..
-----
- Viljelijä..
-------
- Viljelijä..
------
- Viljelijä..
------
- Viljelijä..
----
- Viljelijä..
-------
- Viljelijä..
------
- Viljelijä..
------
- Viljelijä..
-------
- Viljelijä..
------
- Viljelijä..
-----
- Viljelijä..
---------
- Viljelijä..
-------
- tukipummi
--------
- Olisiko niin?
"Kukaan ei kirjoita päivästä, viikosta ja kuukaudesta toiseen netin keskustelupalstoille yhtä ammattiryhmää halveksivia viestejä pelkästään taloudellisin syin ja perustein ..."
Mitään muuta ammattiryhmää kuin maanviljelijöitä ei elätetä päivästä, viikosta ja kuukaudesta toiseen muiden maksamilla vastikkeettomilla tukiaisilla.- ...
Eikö???
Koululaitos, terveydenhoito, palo ja pelastustoimi, järjestyksen valvonta, urheilu ja kulttuuri, maanpuolustus ja rajavártiolaitos, tulli, ja...
"Yritystukien kokonaismäärä on Suomessa korkea. Helsingin Sanomien selvityksen yritysten suorat tuet ovat noin miljardi euroa ja verotuet noin 3,7 miljardia euroa".
http://www.ksml.fi/mielipide/paakirjoitukset/yritystukia-on-syyta-karsia/1300513
"Erityisesti pk-yrityksille tarkoitetun tuen määrä on noin 27 miljardia euroa".
http://ec.europa.eu/regional_policy/activity/business/index_fi.cfm - Hourailet,
viljelijät toki elättävät 5 miljoonaisen Suomen kansan ja kiitetäänkö, irvistellään päin naamaa..
- Jaa...
... kirjoitti:
Eikö???
Koululaitos, terveydenhoito, palo ja pelastustoimi, järjestyksen valvonta, urheilu ja kulttuuri, maanpuolustus ja rajavártiolaitos, tulli, ja...
"Yritystukien kokonaismäärä on Suomessa korkea. Helsingin Sanomien selvityksen yritysten suorat tuet ovat noin miljardi euroa ja verotuet noin 3,7 miljardia euroa".
http://www.ksml.fi/mielipide/paakirjoitukset/yritystukia-on-syyta-karsia/1300513
"Erityisesti pk-yrityksille tarkoitetun tuen määrä on noin 27 miljardia euroa".
http://ec.europa.eu/regional_policy/activity/business/index_fi.cfmJa...
"Suomalaispankit saavat valtiolta vuosittain useita miljardeja euroja piilopankkitukea alempina rahoituskuluina. Esimerkiksi Nordean vuotuinen rahoitustuki on Taloussanomien arvion mukaan kaksi miljardia euroa ja Pohjola Pankin lähes 300 miljoonaa euroa".
http://www.taloussanomat.fi/rahoitus/2012/10/27/suomelta-miljardien-eurojen-piilotuki-pankeille/201240446/12
"Yritystietoa keräävä Dun & Bradstreet tutki Suomessa toimivien yritysten kytköksiä veroparatiiseihin. Monella Suomessa toimivalla suuryrityksellä on kytköksiä verokeitaisiin.
Dun & Bradstreetin mukaan suomalaisista suuryhtiöistä ainakin Nokia, Wärtsilä, Nautor, Outokumpu, Kemira, Kone, Metsä-Botnia ja Stora Enso ovat perustaneet tytäryhtiöitä veroparatiiseihin".
http://www.taloussanomat.fi/yritykset/2009/04/09/nama-yhtiot-toimivat-veroparatiiseissa/20099213/12 - voi voi voi...
Hourailet, kirjoitti:
viljelijät toki elättävät 5 miljoonaisen Suomen kansan ja kiitetäänkö, irvistellään päin naamaa..
Kun suomalaiset aikanaan muutivat suomeen, toiset alkoivat raivaamaan peltoja metsästä ja toiset olettivat että kyllä sitten meidät ruokivat, antaa niiden nyt vaan raataa, ei tässä nyt itseä työllä ruveta tappamaan.
Nyt sitten pitäisi näiden jälkeläisten saada taas ruoka ilmaiseksi, voi kauheeta kun yhteisistä verovaroista kerätään rahaa ruoan tuottamiseen, viljelijöiden pitäisi ruokkia suomen kansa ilmaiseksi.
Voi voi...
- Viljelijä..
--------
- Viljelijä..
----------------
- Viljelijä..
--------
- Viljelijä..
---------------------
- Viljelijä..
------------------
- Viljelijä..
----------------
- Viljelijä..
--------------------
- Viljelijä..
----------------------------------
- Viljelijä..
--------------------
- Viljelijä..
------------------
- Viljelijä..
------------------
- Viljelijä..
-----------------------------
- Viljelijä..
-----------------------
- Viljelijä..
-----------------------------
- Viljelijä..
----------------
- Viljelijä..
--------------------
- Viljelijä..
-----------------
- Viljelijä..
----------------------
- Viljelijä..
-------------------
- Viljelijä..
----------------
- Viljelijä..
--------------
- Viljelijä..
-------------
- Viljelijä..
---------------
- Viljelijä..
----------------------
- Viljelijä..
---------------------
- Viljelijä..
----------------------
- Viljelijä..
----------------
- Viljelijä..
-------------------
- Viljelijä..
-------------------
- Viljelijä..
----------------
- Viljelijä..
--------------------------
- Viljelijä..
---------------------
- Viljelijä..
------------------------
- Viljelijä..
----------------
- Viljelijä..
--------------
- Viljelijä..
----------------
- Viljelijä..
----------------
- Viljelijä..
--------------
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125866
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103835"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten275652- 69572
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait72553Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64552Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist32473