Onko alkuinnostuksen jälkeen hiljentynyt Ruhtinainen vihjeily.
Ei ole tainnut onnistua vedonlyönti niin hyvin, kuin olettivat.
Ei tämä vedonlyönti ole niin helppoa, kuin moni kuvittelee, että sitä niin vaan
helposti scouttaa osuvia kohteita.
Vaikka olis kuinka hyvä vihjaaja tahansa, niin kyllä niitä punaisia merkkejä näkyy siellä vihreiden joukossa ja punaista on enemmistö merkeistä.
Tämä koko suomi24 pitkävetopalstakin taitaa kuolla sukupuuttoon vähitellen.
Ei tänne kukaan vedonlyönnin tosissaan ottava tule.
Muutaman vuoden kuluttua koko pitkävetopalsta on lakkautettu, koska kukaan ei ole palstalla vieraillut kuukausiin.
Vedon lyönnin ruhtinaat....?
8
217
Vastaukset
- monariko
Samaa mieltä,ne ketkä oikeasti pelaa eivät roiku näillä palstoilla!
- Selvästi näkyy
Näinhän se on, on paljon asiallisempia pelifoorumeita olemassa, varsinkin
ulkomaalaiset pelifoorumit, joissa ei tällaisia vedonlyöntiin kuulumattomia
viestejä ole ollenkaan.
Ennenkuin sensuuri otti vallan tällä foorumilla, niin suurin osa viesteistä oli
jotain homppeleiden käsialaa.
Kyllä vihjeet vakavasti ottava kannattaa etsiä ihan toisaalta, kuin täältä.
Jos tänne joku asiallisesti on yrittänyt vihjeitä kirjoitella, niin aina joku
tulee ja laittaa asiallisetkin kirjoitukset vitsiksi. - Stadin kundi
Selvästi näkyy kirjoitti:
Näinhän se on, on paljon asiallisempia pelifoorumeita olemassa, varsinkin
ulkomaalaiset pelifoorumit, joissa ei tällaisia vedonlyöntiin kuulumattomia
viestejä ole ollenkaan.
Ennenkuin sensuuri otti vallan tällä foorumilla, niin suurin osa viesteistä oli
jotain homppeleiden käsialaa.
Kyllä vihjeet vakavasti ottava kannattaa etsiä ihan toisaalta, kuin täältä.
Jos tänne joku asiallisesti on yrittänyt vihjeitä kirjoitella, niin aina joku
tulee ja laittaa asiallisetkin kirjoitukset vitsiksi."Homppeli" Kutsuit Stadin kundin paikalle et sillei hei!
- Lahden Kuningas
Stadin kundi kirjoitti:
"Homppeli" Kutsuit Stadin kundin paikalle et sillei hei!
Mikä ihmeen homosihti sulla on päällä, kun heti ilmaannuit paikalle.
Eikö löytynyt tummeli pyllyvoiteelle tarvetta, kun joku täällä sitä kaupitteli
varta vasten Stadin kundille...
- Seuraajaajja
Kyllä! olet oikeassa! vedonlyönti ei todellakaan ole helppoa.
Kaikille tulee lasku ja nousukausia. Muutama vihjepalvelu silti on ja pysyy.
Tietäjät, ESBC, Vetoguru, Voitotkotiin.com ja Täysosuma.
Uusia vihjepalveluita mitä olen bongannu ovat 4uprofit ja sitten joku hemmetin betpredator. :) - <3 Tepi
Tepon yksityiset sähköpostit ovat ilmaisia ja niillä voittaa aina!
- Predator.
Mitä voitat? Mällit näytölle? Olet oikeassa voitat alapään tyhjennyksen. Rahaa se ei tosin tuo.
- Lahden Kuningas
Ei Tepon yksityisiin sähköposteihin kannata sekaantua.
Siinä voi olla kohta koko postilaatikko täynnä roskapostia
eli Tepon miesmakkarakuvia.
Tuskin sieltä mitään voittavia pitkävetovihjeitä kuitenkaan tulee.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 62915
- 119714
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp80698Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm49661- 41648
- 87571
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante111553- 38492
- 41481
- 72473