Vedon lyönnin ruhtinaat....?

Selvästi näkyy

Onko alkuinnostuksen jälkeen hiljentynyt Ruhtinainen vihjeily.
Ei ole tainnut onnistua vedonlyönti niin hyvin, kuin olettivat.
Ei tämä vedonlyönti ole niin helppoa, kuin moni kuvittelee, että sitä niin vaan
helposti scouttaa osuvia kohteita.
Vaikka olis kuinka hyvä vihjaaja tahansa, niin kyllä niitä punaisia merkkejä näkyy siellä vihreiden joukossa ja punaista on enemmistö merkeistä.

Tämä koko suomi24 pitkävetopalstakin taitaa kuolla sukupuuttoon vähitellen.
Ei tänne kukaan vedonlyönnin tosissaan ottava tule.
Muutaman vuoden kuluttua koko pitkävetopalsta on lakkautettu, koska kukaan ei ole palstalla vieraillut kuukausiin.

8

217

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • monariko

      Samaa mieltä,ne ketkä oikeasti pelaa eivät roiku näillä palstoilla!

      • Selvästi näkyy

        Näinhän se on, on paljon asiallisempia pelifoorumeita olemassa, varsinkin
        ulkomaalaiset pelifoorumit, joissa ei tällaisia vedonlyöntiin kuulumattomia
        viestejä ole ollenkaan.
        Ennenkuin sensuuri otti vallan tällä foorumilla, niin suurin osa viesteistä oli
        jotain homppeleiden käsialaa.
        Kyllä vihjeet vakavasti ottava kannattaa etsiä ihan toisaalta, kuin täältä.
        Jos tänne joku asiallisesti on yrittänyt vihjeitä kirjoitella, niin aina joku
        tulee ja laittaa asiallisetkin kirjoitukset vitsiksi.


      • Stadin kundi
        Selvästi näkyy kirjoitti:

        Näinhän se on, on paljon asiallisempia pelifoorumeita olemassa, varsinkin
        ulkomaalaiset pelifoorumit, joissa ei tällaisia vedonlyöntiin kuulumattomia
        viestejä ole ollenkaan.
        Ennenkuin sensuuri otti vallan tällä foorumilla, niin suurin osa viesteistä oli
        jotain homppeleiden käsialaa.
        Kyllä vihjeet vakavasti ottava kannattaa etsiä ihan toisaalta, kuin täältä.
        Jos tänne joku asiallisesti on yrittänyt vihjeitä kirjoitella, niin aina joku
        tulee ja laittaa asiallisetkin kirjoitukset vitsiksi.

        "Homppeli" Kutsuit Stadin kundin paikalle et sillei hei!


      • Lahden Kuningas
        Stadin kundi kirjoitti:

        "Homppeli" Kutsuit Stadin kundin paikalle et sillei hei!

        Mikä ihmeen homosihti sulla on päällä, kun heti ilmaannuit paikalle.
        Eikö löytynyt tummeli pyllyvoiteelle tarvetta, kun joku täällä sitä kaupitteli
        varta vasten Stadin kundille...


    • Seuraajaajja

      Kyllä! olet oikeassa! vedonlyönti ei todellakaan ole helppoa.
      Kaikille tulee lasku ja nousukausia. Muutama vihjepalvelu silti on ja pysyy.

      Tietäjät, ESBC, Vetoguru, Voitotkotiin.com ja Täysosuma.

      Uusia vihjepalveluita mitä olen bongannu ovat 4uprofit ja sitten joku hemmetin betpredator. :)

    • <3 Tepi

      Tepon yksityiset sähköpostit ovat ilmaisia ja niillä voittaa aina!

      • Predator.

        Mitä voitat? Mällit näytölle? Olet oikeassa voitat alapään tyhjennyksen. Rahaa se ei tosin tuo.


      • Lahden Kuningas

        Ei Tepon yksityisiin sähköposteihin kannata sekaantua.
        Siinä voi olla kohta koko postilaatikko täynnä roskapostia
        eli Tepon miesmakkarakuvia.
        Tuskin sieltä mitään voittavia pitkävetovihjeitä kuitenkaan tulee.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      62
      915
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      714
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      80
      698
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      661
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      41
      648
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      87
      571
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      111
      553
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      38
      492
    9. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      473
    Aihe