on hieno käyttis tämä Ubuntu 12.04. Wintoysta ei ikinä tule näin hienoa.
Ai että
8
106
Vastaukset
- cinnamon!
Käyttis on hieno, mutta Unity kamala!
No luojan kiitos vaihtoehtoisia työpöytiä on saatavilla :)
Tykkään kyllä vaan en Unityllä :)
Gnome3 ja Unity voitaisiin puolestani roviolla polttaa... Cinnamon tekee asian oikein. Ja vielä kun on mahdollista viritellä niin ai että...- virusimuri
Windowsissa toimii kaikki, ihan kaikki virukset, madot ja troijalaiset!
Onneksi on Windows! - Eipä toimi mokkula!
virusimuri kirjoitti:
Windowsissa toimii kaikki, ihan kaikki virukset, madot ja troijalaiset!
Onneksi on Windows!Ubuntussa : http://aijaa.com/0049710088260
Samat ongelmat jatkuvat! Ei mitään muutosta! - makuasioita..
Näin mac-käyttäjän näkökulmasta en tykkää tuosta Cinnamonista, mitä katselin youtubesta videoita. Jotenkin Windows XP näköinen käyttöliittymä. Oma silmä tykkää taas enemmän tästä uudesta Gnomesta.
Olen kyllä iloinen että sekä Unity että Gnome 3 tuo jotain uutta näkökulmaa, ettei aina matkita sitä Windowsia.
- linux.perhekuvia
Tässä linux käyttäjien "facebook" kuvia, vai sanoisiko "perhekuva album" ?
https://www.google.ca/search?q=sheep&hl=en&prmd=imvns&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=vj5yT9K4M6KhiQKBgNW8AQ&ved=0CEQQsAQ&biw=1894&bih=854- europe.union
Ja tämä "pari" hoitelee Suomen asioista EU,ssa ! Luotettavan näköisiä "maan edustajia" molemmat ?
http://img.mtv3.fi/mn_kuvat/mtv3/etusivu/2009/11/838489.jpg - hihg.noon
No niin olen tuumaillutkin, että linuxsilla on johtaja-kello kaulassa ja oppipojat seuraa laumassa johtajaa ?
No sekin selvisi ja ei häiritse päiväuniani enää !
- Tämärypistyskokeiltu
Ihan sama passska, kuin entinenkin. Ei sitten mitään muutosta. Ei toimi mokkula, mutta tuskinpa tulostimetkaan sen paremmin!
Ainoa, mikä muuttui, oli taustavärin sävy! Yhtä sekava kuin entinenkin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125876
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103835"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276657- 70595
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73573Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33483