Näetkö minulle parisuhdetta? Tunnenko jo miehen?
Misty-88
6
<50
Vastaukset
- Misty-88
Näyttäisi olevan jokin ihailija? Mahdollisesti ihan kaveripiiristä. Hän on hyvin ihastunut, jopa rakastunut ja haluaisi kanssasi perheen. Mahdollisesti vanhempi mies. Hän yrittää lähestyä sinua hyvin hienotunteisesti, etenee hitaasti. Ehkä hänen tiellä on jotain esteitä. Hän on tosi varovainen. Kuitenkin, hyvin pehmeästi ja ystäväpohjalta, muodostatte erittäin tasapainoisen suhteen. Mies on huolehtivainen ja jossain määrin "isähahmo", josta päättelin hänen olevan sinua vanhempi.
- tumma nainen
Tämä mies on varovainen. Koska hän avautuu minulle kokonaan? En painosta häntä.
- Misty-88
Luulenpa, että hän odottaa mielellään sinulta jonkunlaista siirtoa. Varovainen siksi, koska ei tiedä miten suhtaudut häneen. Jos haluat nopeuttaa tilanteen kulkua, voit ehkä hieman vihjailla hänelle :) Vaikka vitsillä, jos et muuten uskalla.
- tumma nainen
Miten sen sanoisin hänelle? Että ymmärtäisi! Miten sinä sanoisit? Anteeksi, mutta on pakko kysyä.
- Misty-88
Riippuu miten läheisiä olette, joskus katsekin voi riittää :) Minä ehkä pyytäisin jotain pientä apua, vaikka porukassa oltaisiin, silti juuri häneltä (senhän voi naamioida niin, että hän on muka vain lähempänä oleva), esim. laittaa joku koru kiinni/irroittaa roska hiuksista... ja se katse :)
- tumma nainen
Olemme läheisiä. Mistä tiesit, että tuo "katseyhteys on ollut vaikea saada"? Ollut työn takana. Olen yrittänyt sitä, mutta hän on kiertänyt sen aina jotenkin. Olen miettinyt sitä monta kertaa. Että miksi hän sen tekee?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125866
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103835"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten275652- 69572
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait72553Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64552Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist32473