Keljumaisin kannsatanssija on peruuttaja . Joka lavan laidalla tanssiessaan ottaa
kaksi askelta tanssisuuntaan ja sitte yllättäen voimakkaasti selkä edellä
kaksi nopeaa askelta taakse.
Mistä niitä peruuttajia aina tulee..
8
238
Vastaukset
- Keljumaisin bugg
Se on vanha tapa tanssia foksia ja tangoa. Siitä käytettiin vähän pilkatenkin sellaista nimeä kuin "kaksi eteen kolme taakse tango tai foksi".
Silloin kun tanssittiin hyvin yksinkertaista hitailla skelilla tangoa tai foksia, niin siihen opetettiin taakse askelia saamaan hiukan vaihtelua muuten yksitoikkoiseen tanssiin.
Myöhemmin alettiin opettamaan että kaikki askeleet tulee ottaa tanssin suuntaan.
Nyt on buggissa vähän sama tilanne. Liikkuvaa buggiakin pyrittiin opettamaan aluksi sellaisena, että kaikki askeleet on otettava tanssin kulkusuuntaan tai ainakin paikallaan. Nyt näyttäisi tavoite livenneen käsistä ja buggia tanssitaan aika holtittomasti myös tanssin kulkusuuntaa vastaan ja kaiken lisäksi vauhdilla useitakin askelia. Minusta tanssisuuntaa vastaan buggaajat ovat selkeä ongelma eivät niinkään satunnaiset "kaksi eteen kolme taakse" foksaajat tai tangon tanssijat tai "kävelijät". - Hell kama
Siis miehet peruuttaa. Ikävää on, jos vielä muutenkin on kaavoihin kangistunutta ja kovat kyynärpäät. Tiedän yhden, joka etenee kuin marxilainen dialektiikka, eteen ja välillä taakse, että voi päästä taas eteen päin. Enempää en uskalla sanoa, ei nimittäin olla niitä ylimpiä ystäviä.
- yksvaan
Ne on niitä yhden "musiikintulkinta -tunnin" käyneitä,
jotka kuvittelee että joka fraasin perään täytyy tanssi
lopettaa taivutukseen tai vastaavaan.- Tanssikerhomuoti
Isot liikeradat taivutuksiin poikittain tanssin kulkusuuntaan nähden sulkee aika tehokkaasti koko etenevien tanssijoiden tanssitilan. Tämä muoti näyttäisi olevan Helsingin seudulta kotoisin. Olisikohan jonkun tanssikerhon keksintöä, jotain tämänsuuntaista olisin joskus kuullut. Jonkun tanssikerhon nimikin on yhteydessä mainittu, mutta en sitä nyt muista.
- Tanssin taikaa
Kyllä kai tuo pökkiminen ja toisten tielle tulo kuvastaa lähinnä miehen alkeellista tanssitaitoa. Mies ei osaa muuttaa asikeliaan tai juuri oppimaansa kuviota tilan mukaan. Hän junttaa menemään...
Saviolla kerran eräs tämmöinen "vakioasiakas" tuli loppuillasta päälle, vaikka salissa olisi ollut tilaa yllin kyllin... väistömahsollisuuksia olisi olut tarjolla!- Syöksyjä
Joo, tuttu ilmiö.
Aikoinaan Kymenlaaksossa oli yksi tunnettu tanssimies joka oli saanut lempinimen "selkäsyöksyjä".
Hänen perusaskelikkonsa oli sellainen, että otti normaalisti kaksi askelta eteen..
ja sitten hän käänsi ja syöksyi kaksi pitkää askelta selkä edellä mihin tahansa suuntaan.
Liikkeen suunta oli ennalta arvaamaton ja se aiheutti sen, että kun hän oli lavalla muiden täytyi herkeämättä seurata mihin syöksy suuntautui että ehti hyppiä
alta pois.
- automaattilaatikko
Nytkö on pelkät sos foxsaajat toistensa tiellä , mihin ne proot on unohtuneet? Kun nyt jotenkin saisi selville kuka on syyllinen ja kuinka paljon pahaa he ovat aiheuttaneet oikeille ihmisille.
Toden totta muuten tanssiminen on (taitaa olla ) taitolaji että osaisi löytää sen oikean iän,ajan,paikan,musiikin,bändin,viejän,seuraajan,seuran,sisäkehän,ulkokehän,keskialueen,sään,tanssiapaikan ym muutaman seikan mainitakseni. - Out of topic
Ei ollut kyse tavis-pro akselista, vaan joistakin yksilöistä.
Savion cannonballilla on laaja reviiri misuja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103865"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276667- 71617
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73593Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54536Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33493- 72483