en saa peitettyy mustia silmänympäryksiäni ilman et tulos on karmeen pakkeloitu. oisko kellään tipsejä et miten sais nätisti peitettyä??? kun jos en laita mitää, ni ne ympärykset on sairaan tummat. tiedä sitte, kumpi on parempi, pakkelinaama vai mustat silmänympärykset... kiitz vastauksists
pakkelinaama vs mustat silmänympärykset
2
175
Vastaukset
- mmimim
Koitappa Max Factorin Pan Stickiä! Todella peittävää vaikka ihan ohuelti laittais. Voi käyttää koko naamaan. Parempi kun ykskään peitepuikko mitä oon koittanu. maksaa noin 11 euroa ja koko naamaan käyttäessä kestää vähintään 2 kuukautta! Ei tunnu raskaalta ja rasvaselta niin ku meikkivoiteet, eikä pakkeliselta ja paksulta niin ku peitepuikot.
- kevyt peite
Lymenellakin on hyvä vaalentava silmänalusvoide pikku rasiassa. Itse laitan ensin kosteusvoidetta alle, jolloin värivoiteen saa ohuemmin. Pienikin vaalea säväys keventää katsetta. Minusta on parempi ettei tummutta yritäkään peittää kokonaan, vaan hiukan vaaleammaksi, niin tulos on luonnollinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh801965Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971683- 1581270
- 59698
- 225697
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6656- 56600
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako199566- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337472