ihan ANAALISTA ???
onko ne rakkaat paperi"miehet"
7
291
Vastaukset
- kmkm-kmlö
Sen lisäks ettet ymmärrä ihmisen biologiasta yhtään mitään, provosi on umpisurkea.
Hommaa elämä itelles. - taatisen hyvä
eikä oo ku helvetin hyvä provo !! Ja perseestä niinkun ne miehetkin !!
- kildare evp
näyttää toimivan : ) ja toisaalta ei ne nyt ihan syvältäkään ole,mut alueelta kuitenkin,sanoisin
- poeettinen
rakkaus pakkaus hakkaus .... pukkaus...virkkaus....r....kaus,hikkaus ja silleen
tälläsiä mietteitä irtosi tänään ja tästä aiheesta........siis syvällinen linja jatkukoon tässäkin ketjussa ainiaan - vas tau us
Eivät varmasti ole.Mutta sinä olet
- piitles
he loves you jee,jee jee,he loves you....
- kertalaakista
paperi sakset kivi....mikähän niistä on aina se heikoin lenkki ???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2422040- 841228
- 901057
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1171045- 123850
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa101809- 119764
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124716- 23701