ELLEN WHITE OLI VOIMAKAS JUMALAN SANANSAATTAJA JA PROFEETTA

saku7777

Ellen White oli todellinen Jumalan profeetta.Tosin hän ei koskaan sanonut itsensä olevan profeetta muttei toki kieltänytkään.Hän täytti kaikki oikean profeetan tuntomerkit,mitkä on Raamatussa annettu koetinkiveksi,millä voimme koetella onko profeetta oikea vai väärä.
Ellen Whiten kääntymyksen jälkeinen koko elämä oli Jumalan palvelemista.Hän piti useita saarnoja ja puheita,rukoili ja todisti henk.koht.,kirjoitti valtavan määrän kirjoja,kirjeitä,lehtiartikkeleita ym.ym.tarkoituksenaan johtaa ihmisiä Jeesuksen luokse.Ellen voitti elämänsä aikana lukemattomia ihmisiä Jeesuksen opetuslapseksi.
Ellen sai elämänsä aikana pari tuhatta näkyä ja ilmestystä:unessa,rukouk- sessa ja muuten valveilla ollessa....mikään näistä ei ollut rístiriidassa Raamatun kanssa.
Hän korosti kaikessa Jeesusta,tunnusti hänet Jumalan Pojaksi ja Vapahtajaksi,
korosti sitä että kristittyjen tulee noudattaa 10 käskyn lakia,kehotti ja ohjasi ihmisiä lukemaan ja tutkimaan Raamattua....
Lapsena ilkeä tyttö heitti koulumatkalla Elleniä kivellä nenään.Se oli niin vakava,että Ellen oli vähällä kuolla.Mutta ei näyt tietenkään johtunut tästä onnettomuudesta.Kuinka joku voi kuvitellakaan,että pari tuhatta jumalallista ilmestystä vois olla tän seurausta.ei tietenkään.Asiantuntijatkin sanovat että ohimolohkoepilepsian aiheuttamat "näyt" ovat lyhytkestoisia.....Ellenin useat
näyt olivat pitkiä. Ellenillä ei sitä paitsi ollut epilepsiaa.
Ellen oli Jumalan profeetta ja hänen kirjojaan kannattaa lukea.

17

90

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kivisateesta..

Varmaankin näin on.
      Mutta Stefanus näki taivaan avoinna, kun hänet kivitettiin, sekä Jeesuksen seisovan Voiman oikealla puolen..
      Maailman ihmiselle kyse on epilepsiasta, sekä harhasta.

• harhanäkyjen todistu

Varsinkin Bushmannille. Hän ei usko raamattuun.

• kivestä päähän

Kuka kertoi, mitä Stefanus näki, kun häntä kivitettiin hengiltä?
      Sitäpaitsi luulisi kivittäjien olleen hyvinkin ammattimaisia toimissaan joten, kun kivi osuu päähän, niin se on poikseutta taju pois ja untenmaille meno, eikä se ollut mitään sepeliä mitä Stefanuksen niskaan heitettiin.
      Itse asiassa kivityksessä rakennettiin kivitettävän päälle kivistä hautakumpua, joten kivien heittely saattoi hyvin kestää lähes tunnin.

Kuolevat, jotka ovat palanneet takaisin elävien kirjoihin ovat maininneet usein ruumiista erkanemisen yhteydessä koetusta kirkkaasta tunnelista, jonka päässä on valo ja jota kohden kuoleva on ollut matkalla.

• pyh!

Kukako kertoi? Stefanus itse. Lue Raamatusta.

• uskova veli

Kuuleppas Saku!!

Jumala on lähettänyt maailmaan Poikansa kuolemaan syntiemme puolesta , nousemaan ylös haudasta ja asettanut meidät taivaallisiin, niin Mitä meidän tulee muuta , kuin Ylistää Jeesuksta Kristusta ja Julista Häntä hukkuvalle maailmalle!

Raamatussa Ja JEESUKSEN sanoissa on se kaikki MItä me tarvitsemme. Sanoihan Jeesus kerran " Olet Puhunut ne kaikki sanat, jotka sinä minulle annoit"

- Mitä muita sanoja me siis tarvitsemme???

Ja opetuslasten ollessa vuorella Jeesus kirkastui ja Ääni taivaasta kuului" Tämä on Minun Rakas poikani, kuulkaa Häntä"

Jo
      Jeesus sanoi myös " On hyvä että minä menen pois " Minä lähetän puolustajan Pyhän Hengen ja Hän on muistuttava minun sanoistani"

Pyhä Henki on annettu Jokaiselle uskovalle Kirkastamaan Kristusta Ja hänen sanojensa merkitysta .

Olen nähny vieretä, mihin Ellenin "profeetaksi" ottaminen johtaa: Mielen synkkyyttä, ei halua todistaa Jeesksesta, pelokkuutta, eriseuraisuutta jne.

Olen nähnyt sit yli 40 v omassa ja läheisteni elämässä

En pidä Elleni kirjoja missään arvossa , ne ovat mielstäni turhia jopa vahingollisia

• Onko Uskon veli adventisti ja sanoit että E.Whiten kirjat ovat jopa vanhingollisia, kysyisin miksi ne ovat vahingollisia?

• Uskova veli
        ann-elina kirjoitti:

Onko Uskon veli adventisti ja sanoit että E.Whiten kirjat ovat jopa vanhingollisia, kysyisin miksi ne ovat vahingollisia?

Hei Ann- Elina. Olen ollut n 40 v adventtikirkon vaikutuspiirissä. Vanhempani olivat adventisteja. Toivonnlinna, kallioniemi, kolppikentät jne ..nähty.

Äitini oli "kunnon adventist" jos kriteerinä on usko Elleni profeetallisuuteen, Ellenin enkeliseuralaiseen, rukasääntöihin , sapatin tarkkuuteen, a kirkkoon lopunajan seurakuntana, ahkeruuteen kirkossakäyntiin , Ellenin kirjojen lukemiseen , jne..

Näin Äitini uskonkappailun lähetä. Näin sen , mihin Ellenin profeetaksi ottaminen johti kodissamme; asioitten demonisointiin, pelkotiloihin , ahdistukseen , mielisairauteen...

Äitilläni ei ollut siesäistä rauhaa eikä uskon halua todistaa Jeesksesta.

Kuolinvuoteella näin vasta Äitini uskossa, Kun se kaiki omatekoinen vanhurskaus : "luonteenkehitys" jota W mielellään viljeli , oli otettu pois .. Jäljellä oli vain ARMO. !

Itse tulin uskoon n 24 v sitten , minut kastettiin 27 opinkohtaan; siis ei olisi kastettu jollen olisi sanonut uskovani niihin. Liitiyn ADV kirkkoon , koska slloin pidin "adventtitotuuksia" totena.

kasvettuani uskossa Jeesukseen ja tutkisessani A - kirkon historiaa; viikolehtiä 50-90 luvuita , Whiten kirjoja jne verraten raamattuun, tulin toisiin tuloksiin Raamatun valossa A- Kirkon erityisopinkohtien suhteen Ja Ellenin profeetallisuuden suhteen, koska Ellen johtaa, vaikka hänellä onkin oikeitakin lauseita, harhaan ihmistä ; omatekoiseen uskonnolieen sapatti -ikeellä hämättyyn - ruoka uskonnollisuuteen .

Minut Whiten lukeminen johdatti lähes itsemurhan partaalle.

Ennenkuin vastaan Whietn kirjoista, niin voitko kertoa, mikä kirja on hyödyllinen. Jos otetaan pois Tie Kristuksen luo, joka tosin sekin romuttaa kako ajatuksen viimeisellä sivullaan.

Kirjoja: Turvassa Kriisin keskellä; Maranata , Herramme tulee, Ettemme eksyisi, Elämä ja kasvatus, Sanomia nuorisolle, Lunastuksen historia, Ajankohtainen työ Jne..jne

Oletko pystynyt lukemaan noita teoksia?

MItä Jeesuksen sanat tarkoittavat " Olen puhunut kaiken sen, mitä sinä Isä pyysit minun puhua"

Kumpaa pidät arvossa?

• eepu*

Kyllä EGW oli profeetta!

• Valvova

Niin oli profeetta. Väärä profetta, harhaanjohtaja.
      Whiten kirjoitukset ovat valheellisia ja sielun vihollisen kavalaakin kavalapia eksytyksiä. Osa Ellen Whiten kirjoitelmista on oikeaa ja totta, mutta sitten sielun vihollinen on sotlkenut sekaan omia valheitaan Jumalan luonteesta ja olemuksesta, sekä Whiten kirjoittamia, sielun viholliselta saatuja profetioita, jotka olivat valheellisia, eivätkä koskaan toteutuneet. Väärän profeetan tuntomerkit ilmenevät Whitessa kaikessa karmeudessaan.

Eksytys onkin kavalin silloin, kun sanomaan on sekoitettu oikeaa ja väärää.
      Silloin valitutkin ovat vaarassa joutua kadotukseen.

• adventisti

Olet väärässä! Ellenin profetiat toteutuivat ja toteutuvat yhä vielä nytkin lopunajassa.
        Lue kirja Ellenin elämästä niin ja profetioista, niin tulet hämmästymään.
        Valitettavasti en ole täällä enää vastaamassa tänään, sillä menen nukkumaan.

• tässä profetia
        adventisti kirjoitti:

Olet väärässä! Ellenin profetiat toteutuivat ja toteutuvat yhä vielä nytkin lopunajassa.
        Lue kirja Ellenin elämästä niin ja profetioista, niin tulet hämmästymään.
        Valitettavasti en ole täällä enää vastaamassa tänään, sillä menen nukkumaan.

Joo,niin toteutuu,kuten m.m.:hänen elinaikanaan Englanti hyökkää USA:han.
        Tai
        144.000 nostetaan Herraa vastaan hänen elinaikanaan.
        Tai kananmuniensyöjien rukoukset eivät nouse taivaaseen.
        Älä hei viitsi.
        Uskonnollinen pelle ja hörhö Elleni oli.
        Mielipuoli.
        No,ei ole ihme että seuraajat eivät ole paljoa sen kummempia.
        Adventistien jutut on Jumalaa halventavaa ja siksi he tulevat olemaan niitä joille Jeesus sanoo:"menkää pois minun luotani te laittomuuden tekijät".

• pyh!
        tässä profetia kirjoitti:

Joo,niin toteutuu,kuten m.m.:hänen elinaikanaan Englanti hyökkää USA:han.
        Tai
        144.000 nostetaan Herraa vastaan hänen elinaikanaan.
        Tai kananmuniensyöjien rukoukset eivät nouse taivaaseen.
        Älä hei viitsi.
        Uskonnollinen pelle ja hörhö Elleni oli.
        Mielipuoli.
        No,ei ole ihme että seuraajat eivät ole paljoa sen kummempia.
        Adventistien jutut on Jumalaa halventavaa ja siksi he tulevat olemaan niitä joille Jeesus sanoo:"menkää pois minun luotani te laittomuuden tekijät".

Joo älä viitsi valehdella. Noi väitteet on todistettu niin monta kertaa tekaistuiksi valheiksi Whitea vastaan, että olet jo ällötys kun taas kerran valehtelet samat valheesi uudestaan.

• pyh ittelles

Todista että on valhe.
      Pitääkö minun luetteloida taas missä ellenin satukirjoissa nuo olivat.
      Se on kyllä kerrottu jo monta kertaa mutta sinä puupää et ota opiksesi.

• pyh!

Te olette itse niitä eksyttäjiä ja totuuden vihollisia. Olen lukenut mitä EGW kirjoittaa ja TE VALEHTELETTE!

• pyh itsellesi
        pyh! kirjoitti:

Te olette itse niitä eksyttäjiä ja totuuden vihollisia. Olen lukenut mitä EGW kirjoittaa ja TE VALEHTELETTE!

Olen myös lukenut ja voin vahvasti todistaa että ellenin kirjoituksissa on paha henki.Demonin henki ja niitä on hänen kirjoituksissaan paljon.Leegio vähintäin.Ja ei ihme,näkyihän hänen huoneessaankin nuo demonit kun hän kirjoitti.

Ja silloinkin kun hän kannatteli kädellään painavaa raamattua tuntikaupalla oli kysymyksessä hän henkioppaansa,itse paholainen.Hän tykkää tuollaisista sirkustempuista.

Sinussa myös nimimerkki "pyh" on paholainen,tosin ei kovin suuri.Sellainen pikkupiru vain,räyhähenki.Samanlainen joka siellä TV7:ssä välillä laskee luikuria raamatun kustannuksella.
        Katukaa kummatkin.Tehkää parannus ja jättäkää ellenin henki.

• Ellen on sisaremme

Olette te kummia riitelijöitä! Miksi Ellenin, tai kenenkään ihmisen, ei edes profeetan tarvitse olla täydellinen. Jeesus tuli lunastamaan juuri niitä Elleninkin kaltaisia syntisiä, että he eivät hukkuisi synteihinsä. Jeesus EI KATSO HENKILÖÖN, vaan siien että uskooko tämä henkilö että Jeesus on hänen lunastajansa, ja sen te tiedätte, että Elen USKOI Jeesukseen Kristuksena ja Vapahtajanaan KOKO SYDÄMESTÄÄN:

• pyh ittelles

Sun sisares voi olla,ei mun.
        "Älkää saastaiseen koskeko" sanoo raamattu.
        Sotkeutumalla ellenmytologiaan saa itseensä saman saastaisen hengen.
        Joka väittää että ellen on jonkun sisar,suosittelen Jeesuksen sanoja:"väisty taakseni s.aatana".Hylkää ellenin lorut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      94
      2294
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      173
      1876
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      179
      1436
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      240
      882
    5. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      62
      789
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      11
      786
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      66
      786
    8. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      55
      692
    9. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      213
      643
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      49
      611
    Aihe