Kertokaa mitä tehdä!! Olen kiinnostunut työkaveristani (miehestä) mutta en tiedä hänestä mitään. Esim. onko hän varattu yms. Olen ihastunut häneen ja haluaisin tutustua häneen mutta jos on varattu en haluaisi nolata itseäni.. Nyt haluaisin tietää onko hän kiinnostunut yhtään minusta..
työkaveriin ihastuminen
8
705
Vastaukset
- oek-öek
Ei me täällä voida tietää. kannattaa ensiksi sormiin katsoa onko nimettömässä rinkula... jos on unohda muuten en voi sua auttaa.
- wabaah
eipä ole rengastettu...
- fioasoijasiojfaio
Pyydä vaikka facebookissa kaveriksi ja katso parisuhdetilanne sieltä :P
- wabaah
ei mitään tietoja...
- nimitieto on hyvä
wabaah kirjoitti:
ei mitään tietoja...
No, esittäydy vaikka ja kerro nimesi ja kysy hänen nimeään.
- wabaah
nimitieto on hyvä kirjoitti:
No, esittäydy vaikka ja kerro nimesi ja kysy hänen nimeään.
ollaan töissä puhuttu ja naurettu, tehty töitä yhdes yms.
- nimitieto on hyvä
wabaah kirjoitti:
ollaan töissä puhuttu ja naurettu, tehty töitä yhdes yms.
Etkä siltikään tiedä hänestä tuonkaan vertaa. hmn?
Luulisi perusasiat pystyvän selvittämään helposti. Sellaisia asioita voi kysyä ihan ystävänä, eikö? Tai muilta työkavereilta... Luulisi jonkun tietävän.
- s.t.alkkari
Onko teillä sisäinen puhluettelo töissä? Fonectalla tvast. löytyy osoite, facebook, myspace, linkedin kantsii tsekata.
jos tulee töihin autolla rekisterinumerolla löytyy myös tietoja.
ihmisen löytäminen on helppoa jos vain on jotain perustietoja kuten nimi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2442044- 841228
- 901067
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1171045- 123850
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa101809- 121771
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124716- 23701