...olen yrittänyt pelastaa kokkolaa
10vitun vuotta...
5
270
Vastaukset
- lkjhgf
Ja nyt sit heräsit`??
- siis häh??
city kokkola?
- repa öö
Oot tehnyt ihan oikein, mutta myöhäistä mikä myöhäistä.
- Loppu koittaa
Nytkö heräsit havaitsemaan kaiken olevan turhaa.
Tässä maailmassa on täysin turhaa ja typerää yrittää mitään, koska elämä on vaan niin lyhyt ja et siitä mitään hyödy, jos täällä saat jotain maallista asiaa eteenpäin tai jonkun näkyvän jutun asiaksi.
Ei siinä mitään hyödy, kun kuolet, niin aikaan saannoksesti jää tänne, et sitä ole täällä jälkeenpäin enää katselemassa.
Ihan turha tässä on mitään yrittää, koska elämä kuluu nopeasti ja kaikki
mitä olet elämän aikana tehnyt, ei ole mitään merkitystä enää, kun maallinen elämä päättyy.
Minä olen tullut tähän lopputulokseen, enkä enää yritä yhtään mitään, koska ei tässä enää olla edes terveitä, joten ei ole edes järkeä yrittää mitään. - Saapasia vuosia
Mä oon yrittänyt kymmeniä vitunvuosia ja aina oon saannu. Oisin voinu jäähä vähemmälle,jos en ois yrittänny.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201091- 136979
- 96812
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten305782Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81686Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54626Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48589- 75514