Vaarallista peliä siionissa?

huhtikuu 28

Muistan hyvin kuinka kävimme kaukana kokouksissa missä eräässä paikassa vaikutti vanhempi nainen joka oli ihmisenä miellyttävä ja ..näin jälkeenpäin sanottuna ovela ja petollinen olihan hänen tarkoitus johdattaa meidät lahkoon eli uudestikastajien pariin, pois kirkosta.
Ne käynnit siellä kyllä olivat aivan hyviä tilaisuuksia kunnes toisen kerran siellä olikin vastaanottamassa muutama "kättenpäällepanija" .
Minä en antanut heidän laskea käsiä päälleni koska epäilin että piru oli juoninensa mukana tilaisuudessa.
Näin ovelasti ajatteli ko. henkilö pitäen meitä raakileina ja sellaisia me olimmekin.
Jos olisimme suostuneet "vastaanottamaan" sen uudestikastajien hengen olisimme menettäneet uskomme ja Jumalan rauha olisi paennut meistä pois.
Siionissa pelataan vaarallista peliä ja monet ovat siitä osalliset kun ovat hyväksyneet väärät opit ja pitäneet lahkolaisia hengen korkeimpia lähettiläinä.
Varokaa likaisia käsiä ja tutkikaa oppi onko se Apostolista vaiko myöhemmän ajan saatanallinen tuote.
Jos hyväksyt uudestikastajan ja hänen uskonsa olet hyväksynyt hänen mukanansa myös kaikki hänen edustamansa harhat ja niiden mukana on aina itse pérkele.

17

132

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Usko Toivonen

Minusta taas tuntuu tällaisia kommentteja lukiessani, että sielunvihollinen pyrkii
      kaikin keinoin kääntämään uskovien katseen pois Jeesuksesta Kristuksesta.

Sille sielunviholliselle on eduksi, jos uskovat kääntyvätkin toisiaan vastaan ja näin
      katse siirtyy pois Kristuksesta.

Meille on annettu yksi nimi, Jeesus.

• huhtikuu 28

Ei vaan avaus kertoo kuinka helluntailaisperäiset lahkot koettavat saada valitut luopumaan uskosta ja seuraamaan riivaajien oppeja ut.usko pois.

• ^O^

On meille annettu tonenkin nimi, Muhammed.

• Usko Toivonen

Sinäkin ilmeisesti tahtoisit, että Jeesukseen uskovat kääntäisivät katseensa pois
        Jeesuksesta.

Ei Jeesukseen uskovat tahdo niin tehdä.

Jeesus eli synnittömän elämän ihmisenä ja sen vuoksi mursi kuoleman vallan ja
        sovitti kaikkien ihmisten synnit, omalla verellään lunasti kaikki kansat.

9. ja he veisasivat uutta virttä, sanoen: "Sinä olet arvollinen ottamaan kirjan ja avaamaan sen sinetit, sillä sinä olet tullut teurastetuksi ja olet verelläsi ostanut Jumalalle ihmiset kaikista sukukunnista ja kielistä ja kansoista ja kansanheimoista
        Ilm. 5.

Jeesus itse sanoo saman tähän tapaan.

32. Ja kun minut ylennetään maasta, niin minä vedän kaikki tyköni."
        33. Mutta sen hän sanoi antaen tietää, minkäkaltaisella kuolemalla hän oli kuoleva.
        Joh. 12.

"Katso, Jumalan Karitsa, joka ottaa pois maailman synnin!
        Joh. 1.

Meille, siis meille ei ole annettu kuin yksi nimi.

10. niin olkoon teille kaikille ja koko Israelin kansalle tiettävä, että Jeesuksen Kristuksen, Nasaretilaisen, nimen kautta, hänen, jonka te ristiinnaulitsitte, mutta jonka Jumala kuolleista herätti, hänen nimensä kautta tämä seisoo terveenä teidän edessänne.
        11. Hän on 'se kivi, jonka te, rakentajat, hylkäsitte, mutta joka on kulmakiveksi tullut'.
        12. Eikä ole pelastusta yhdessäkään toisessa; sillä ei ole taivaan alla muuta nimeä ihmisille annettu, jossa meidän pitäisi pelastuman."
        Apt. 4.

• huhtikuu 28
        Usko Toivonen kirjoitti:

Sinäkin ilmeisesti tahtoisit, että Jeesukseen uskovat kääntäisivät katseensa pois
        Jeesuksesta.

9. ja he veisasivat uutta virttä, sanoen: "Sinä olet arvollinen ottamaan kirjan ja avaamaan sen sinetit, sillä sinä olet tullut teurastetuksi ja olet verelläsi ostanut Jumalalle ihmiset kaikista sukukunnista ja kielistä ja kansoista ja kansanheimoista
        Ilm. 5.

33. Mutta sen hän sanoi antaen tietää, minkäkaltaisella kuolemalla hän oli kuoleva.
        Joh. 12.

Joh. 1.

10. niin olkoon teille kaikille ja koko Israelin kansalle tiettävä, että Jeesuksen Kristuksen, Nasaretilaisen, nimen kautta, hänen, jonka te ristiinnaulitsitte, mutta jonka Jumala kuolleista herätti, hänen nimensä kautta tämä seisoo terveenä teidän edessänne.
        11. Hän on 'se kivi, jonka te, rakentajat, hylkäsitte, mutta joka on kulmakiveksi tullut'.
        12. Eikä ole pelastusta yhdessäkään toisessa; sillä ei ole taivaan alla muuta nimeä ihmisille annettu, jossa meidän pitäisi pelastuman."
        Apt. 4.

UT. Lupaako Raamattu Jumalan valtakuntaa lahkoille tai lahkolaisille se on itseuskoisille erkaantuneille fariseuksille?
        Ei se riitä jos sanot olen uskossa ja uudestisyntynyt.
        Enempi parempi perustelu pitää olla.

• valhetta vastaan!
        huhtikuu 28 kirjoitti:

UT. Lupaako Raamattu Jumalan valtakuntaa lahkoille tai lahkolaisille se on itseuskoisille erkaantuneille fariseuksille?

Näähän on täysiä tekopyhiä huijareita. Jos on viimeaikoina lukenut eri foorumeita, huomaa, miten kaksinaamaista peliä nämä vetävät. Ovat per'keleitä ja tuhoajia sisältäpäin ja aikomuksiltaan, ketään säästämättä, jopa ystävää esittäen ja toisaalla puolen sitten hurskastelevat ja jeesustelevat.

Oot huhtis aivan oikeassa.

• Yks´valittu
        valhetta vastaan! kirjoitti:

Näähän on täysiä tekopyhiä huijareita. Jos on viimeaikoina lukenut eri foorumeita, huomaa, miten kaksinaamaista peliä nämä vetävät. Ovat per'keleitä ja tuhoajia sisältäpäin ja aikomuksiltaan, ketään säästämättä, jopa ystävää esittäen ja toisaalla puolen sitten hurskastelevat ja jeesustelevat.

Oot huhtis aivan oikeassa.

Kun sen näkee ei voi olla vaiti vaan on kerrottava ettei kukaan menisi lahkoon jossa joutuu varmasti orjaksi ellei suurella rahalla osta "rooman" kansalaisuutta eli osta itseäsi vapaaksi lahkopukarien vaikutuksilta.
        Köyhät kyykkyyn ja kaduille julistamaan helluntailaisuutta.
        Tervetuloa rikkaat ja te murhaajat ja varkaat myös tervetulleita suureen petokseen ovat erikoisesti pedofiilit. Sattuuhan sitä sano helluntailahkonsaarnaaja.

• Usko Toivonen kirjoitti:

Jeesuksesta.

Ilm. 5.

Joh. 12.

Joh. 1.

Apt. 4.

Usko Toivonen kirjoitti:

>"Meille, siis meille ei ole annettu kuin yksi nimi."<

Olihan Jumalan Karitsalle annettu useita nimiä:

Jesaja 9
        6 (9:5) "Sillä lapsi on meille syntynyt, poika on meille annettu, jonka hartioilla on - h e r r a u s, - ja hänen nimensä on: Ihmeellinen neuvonantaja, Väkevä Jumala, Iankaikkinen isä, Rauhanruhtinas." (Tosin Jeesus-nimi taitaa puuttua?)

Isä antoi hänelle herrauden ja ylipappeuden, ei jumaluuttaan ja Majesteetin valtaistuintaan! [Hepr.5:5,6]

• Usko Toivonen
        huhtikuu 28 kirjoitti:

>> UT. Lupaako Raamattu Jumalan valtakuntaa lahkoille tai lahkolaisille se on itseuskoisille erkaantuneille fariseuksille? >>

Jumalan valtakunnan lapsia ovat kaikki he, joille Jeesus antaa voiman tulla
        Jumalan lapsiksi.

Jeesus sanoi:

Matt. 12:30

Joka ei ole minun kanssani, se on minua vastaan; ja joka ei minun kanssani kokoa, se hajottaa.

Mielestäni varsinasia lahkolaisia ovat kaikki he, jotka asettavat Valtakunnan
        lapseksi pääsemiselle jonkin oman ehtonsa, eivätkä opeta turvautumaan
        Herraan Jeesukseen.

Me emme pelastu kuulumalla johonkin tiettyyn uskonnolliseen ryhmään, vaan
        huutamalla avuksemme Herran Jeesuksen nimeä ja antamalla Hänen tulla
        elämämme Herraksi.

Room. 10:13

Sillä "jokainen, joka huutaa avuksi Herran nimeä, pelastuu".

>> Ei se riitä jos sanot olen uskossa ja uudestisyntynyt. >>

Minä asetan toivoni Kristukseen ( "Kristus teissä, kirkkauden toivo").
        Omakehulla ja tekopyhyydellä ei pelastu, se on totta.

Tunnustan sisarikseni ja veljikseni Kristuksessa Jeesuksessa kaikki
        ne, joiden sydämet Jumala on uskolla puhditanut.

Noudatan tätä käskyä, jonka Jumala antoi Pietarille:

"Minkä Jumala on puhdistanut, sitä älä sinä sano epäpyhäksi".
        apt. 10:15

>> Enempi parempi perustelu pitää olla. >>

Perusteluni siis on: Älkäämme tuomitko, ettei meitä tuomittaisi.

1. "Älkää tuomitko, ettei teitä tuomittaisi;
        2. sillä millä tuomiolla te tuomitsette, sillä teidät tuomitaan; ja millä mitalla te mittaatte, sillä teille mitataan.
        3. Kuinka näet rikan, joka on veljesi silmässä, mutta et huomaa malkaa omassa silmässäsi?

• Usko Toivonen
        ekivaari kirjoitti:

Usko Toivonen kirjoitti:

>"Meille, siis meille ei ole annettu kuin yksi nimi."<

Olihan Jumalan Karitsalle annettu useita nimiä:

Jesaja 9
        6 (9:5) "Sillä lapsi on meille syntynyt, poika on meille annettu, jonka hartioilla on - h e r r a u s, - ja hänen nimensä on: Ihmeellinen neuvonantaja, Väkevä Jumala, Iankaikkinen isä, Rauhanruhtinas." (Tosin Jeesus-nimi taitaa puuttua?)

Isä antoi hänelle herrauden ja ylipappeuden, ei jumaluuttaan ja Majesteetin valtaistuintaan! [Hepr.5:5,6]

Mutta niinhän Raamattu ilmoittaa.

Apt. 4.

Meitä ei pelasta kuolleet kirjaimet, vaan Jumalan sanan kautta vaikuttava elävä
        Jumala.

Vain yksin Jeesus:

http://www.youtube.com/watch?v=UC_6RR-IuSM

• huhtikuu 28
        Usko Toivonen kirjoitti:

>> UT. Lupaako Raamattu Jumalan valtakuntaa lahkoille tai lahkolaisille se on itseuskoisille erkaantuneille fariseuksille? >>

Jumalan valtakunnan lapsia ovat kaikki he, joille Jeesus antaa voiman tulla
        Jumalan lapsiksi.

Jeesus sanoi:

Matt. 12:30

Joka ei ole minun kanssani, se on minua vastaan; ja joka ei minun kanssani kokoa, se hajottaa.

Mielestäni varsinasia lahkolaisia ovat kaikki he, jotka asettavat Valtakunnan
        lapseksi pääsemiselle jonkin oman ehtonsa, eivätkä opeta turvautumaan
        Herraan Jeesukseen.

Me emme pelastu kuulumalla johonkin tiettyyn uskonnolliseen ryhmään, vaan
        huutamalla avuksemme Herran Jeesuksen nimeä ja antamalla Hänen tulla
        elämämme Herraksi.

Room. 10:13

Sillä "jokainen, joka huutaa avuksi Herran nimeä, pelastuu".

>> Ei se riitä jos sanot olen uskossa ja uudestisyntynyt. >>

Minä asetan toivoni Kristukseen ( "Kristus teissä, kirkkauden toivo").
        Omakehulla ja tekopyhyydellä ei pelastu, se on totta.

Tunnustan sisarikseni ja veljikseni Kristuksessa Jeesuksessa kaikki
        ne, joiden sydämet Jumala on uskolla puhditanut.

Noudatan tätä käskyä, jonka Jumala antoi Pietarille:

"Minkä Jumala on puhdistanut, sitä älä sinä sano epäpyhäksi".
        apt. 10:15

>> Enempi parempi perustelu pitää olla. >>

Perusteluni siis on: Älkäämme tuomitko, ettei meitä tuomittaisi.

1. "Älkää tuomitko, ettei teitä tuomittaisi;
        2. sillä millä tuomiolla te tuomitsette, sillä teidät tuomitaan; ja millä mitalla te mittaatte, sillä teille mitataan.
        3. Kuinka näet rikan, joka on veljesi silmässä, mutta et huomaa malkaa omassa silmässäsi?

Usko t. Minä sanon että te uudestikastetut olette perustaneet voimanne omiin tekoihinne ja teidän nk. jeesus on joku toinen kuin Jesus of Nazareth.
        Usko t. sinä muiden tavalla puhutte itseänne vastaan ja luulette sen olevan kaikkein paras keino luulovanhurskaudelle.

• Minulla on veljiä ja sisaria, rakkaita uskon ystäviä kaikista sukukunnista, kielistä, kansoista ja kansanheimoista! Rukoilen kaikkien puolesta, että Jumala heidät pelastaa Jeesuksessa Kristuksessa.

• Jeesuksen_oma68

Jos "kättenpäällepanija" on väärän hengen alla ,ja sinä yksin turvaat Jeesukseen ,niin ei varmasti tule mikään väärä henki sinuun .! Jeesus suojelee omiaan ihan varmasti,sana ,auta Jeesus riittää jos huomaat olevasi väärän hengen alla!minulla on kokemusta asiasta! ,mutta niistä en nyt rupea puhumaan yleisellä foorumilla.jumalan siunausta kaikille!

• Usko Toivonen

>> Jeesus suojelee omiaan ihan varmasti >>

Aamen!

38. Sillä minä olen varma siitä, ettei kuolema eikä elämä, ei enkelit eikä henkivallat, ei nykyiset eikä tulevaiset, ei voimat,
        39. ei korkeus eikä syvyys, eikä mikään muu luotu voi meitä erottaa Jumalan rakkaudesta, joka on Kristuksessa Jeesuksessa, meidän Herrassamme.
        Room. 8.

Meidän Herramme on sellainen Herra, että Hänen kanssaan voi olla turvallisella mielellä.

40. Ja hän sanoi heille: "Miksi olette niin pelkureita? Kuinka teillä ei ole uskoa?"
        Mark. 4.

"Olkaa turvallisella mielellä, minä se olen; älkää peljätkö".
        Mark. 6.

• huhtikuu 28

Olet oikeassa sanoessasi, jos k-panija on nk. uudestikastettu hereetikko niin turvautuminen uskossa Jeesukseen suojelee, mutta jos olet hyväksynyt hänen oppinsa ja tahdot tuntea kuinka ihmeet ja merkit vaikuttavat niin olet pulassa ja silloin sinua aksua ei auta erkkikään.
        Onhan tässä minullakin kokemusta kun asko tynjälä alkoi ajamaan tupakanpolton demonia ulos.

• Oi Babylon

Tulee vaan mieleen, että miksi tämä ihmnen ei koe mitään vaaraa omassa kirkossaan missä lesbo papit jakavat hänelle ehtoollista ja mahdolliset eivät edes uskossa olevat papit siunailevat häntä. Vaikuttaa kyllä ihan seko kirjoitukselta.

• huhtikuu 28

Oi puupääbabylonin poika. Mistä sinä saat tietosi että olen lesbojen ja homojen kanssa alttarilla tai kuuntelemassa heitä?
        Lutherilaisilla on sana suojanaan ja Jeesus ehtoollisella henkilökohtaisesti niin lutheerus opetti ja niin sen olen kokenut nk. suurena yliluonnollisena ihmeenä ja rukousvastauksena.
        ps. homorovasti ensimmäisenä ehtoollispöydässä ja pappi ei uskossa ja kiiltäväpersseinen amatsooni että isokainalo näkyi housun läpi ja siitäkös rukoukseni ja siihen vastattiin kotvan päästä.
        Onko sinulla vastaavanlaisia ihmeitä, minulla olisi lisääkin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      73
      1930
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1663
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1217
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      652
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    8. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      547
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      498
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe