JOTAIN TODELLA HIRVEÄÄ

Mummeli -40

Luulin jo että miusta vanhasta mommosta ois tullu ssssemmonne kani eiku fani ses se oli hyvänne aikas sentään ku mie en näitä nykyajan nimityksiä niin tiiää,

mutmut kun mie tän kauhistuksen näin niin enpä mua enää sit kiinnostakaan olla semonne fani vai mikä se nyt onkaan anteeks nyt vuoan.

http://www.youtube.com/watch?v=luY6ZtE6eXo&feature=related


hirveetä hirveetä nyt tarvii nitroja ja palijo.

35

223

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Toinen kauhstelija

      Jokuhan tuolla aikaisemmin totesi että Anetten laulussa mittarit menevät punaiselle ja nuo peukkualaspäin -mittarit totisesti ovat punaisella.

      Voimia mummelille ja muista että siinä ei oole mitään väärää jos ei tykkää huonosta musiikista ja huonoista esityksistä.

    • --vanha fani--

      Anetten olisi parasta pitäytyä vain uusissa lauluissa.

    • Häpytöntä skeidaa

      Hävyttömästi raiskattu biisi, tosin biisin tekijällä on oikeus raiskata omiaan!

      Mutta että Abdapoppi-aniitan annetaan osallistua noinkin huikean biisin joukkoraiskaukseen, on tää maailma menny sijoiltaan vai mitä "copy mummeli -40"

    • puolueeton .....

      Aniitta on vanha ruma lihava määkijä.

      Tarja on ihana nuorekas kaunis hoikka goddess.

      • et ole puolueeton

        Sellanen "pikku ero", että Anettella on lapsia, Tarjalla ei. Se vaikuttaa yleensä ulkonäköönkin, lapsettomalla on enemmän aikaa ja energiaa huolehtia itsestään.


      • Äimistelijä0
        et ole puolueeton kirjoitti:

        Sellanen "pikku ero", että Anettella on lapsia, Tarjalla ei. Se vaikuttaa yleensä ulkonäköönkin, lapsettomalla on enemmän aikaa ja energiaa huolehtia itsestään.

        "lapsettomalla on enemmän aikaa ja energiaa huolehtia itsestään"

        Enpä ole vielä mitään noin typerää kuullut.

        Nyt vaan kaikki lapselliset lihomaan vapaasti. Tekosyy on löytynyt;D


      • 4f5v6
        Äimistelijä0 kirjoitti:

        "lapsettomalla on enemmän aikaa ja energiaa huolehtia itsestään"

        Enpä ole vielä mitään noin typerää kuullut.

        Nyt vaan kaikki lapselliset lihomaan vapaasti. Tekosyy on löytynyt;D

        Kokeile äitiyttä. Huomaat että kellossa tuntuu olevan vähemmän tunteja kuin ennen.


      • Otetaanpa vielä sellainenkin pointti huomioon, että geenit vaikuttaa aika paljon näissä asioissa!

        Äitiys on rankkaa, oli puoliso apuna tai ei. Joskus toivoo kellossa olevan 25 tuntia tai enemmän.

        Lapsi (lapset) on ihana tekosyy pitää huolta itsestään.

        Helppoa se ei ole..


      • Geenitutkija
        scaretale kirjoitti:

        Otetaanpa vielä sellainenkin pointti huomioon, että geenit vaikuttaa aika paljon näissä asioissa!

        Äitiys on rankkaa, oli puoliso apuna tai ei. Joskus toivoo kellossa olevan 25 tuntia tai enemmän.

        Lapsi (lapset) on ihana tekosyy pitää huolta itsestään.

        Helppoa se ei ole..

        "geenit vaikuttaa aika paljon näissä asioissa! "

        Todellakin. Anette nyt vaan on saanut lihavat ja laiskat geenit :)


    • Tarja fans
    • ap on oikeessa

      todella järkyttävä esitys tolta ruotsalaiselta homeiselta pullasorsalta.

    • tattoooo...
      • Ei hemmetti

        http://anette-olzon.blogspot.com/

        tuo akka on seonnu lopullisesti. Voiko mikään olla kuvottavampaa kuin vanha tatuoitu kurppa. Sitä yritetetään olla niin nuorekas rock-stara, vaikka vähäisemälläkin järjellä pitäisi tajuta että lopputulos on pelkästään irvokas.


    • LävistyksetTatuoinni

      Anettella oli lävistys ja tatuointeja jo ennen kuin hänestä tuli Nightwishin solisti. Jotkut ihmiset tykkäävät koristaa nahkaansa, ovatpa he sitten rokkareita tai ei, ja se on täysin heidän oma asiansa.

      • Sillon kun on

        julkisuuden henkilö, joka vielä tyrkyttää julkisesti itseään avoimessa blogissa, niin asiat lakkaavat olemasta omia.
        Samaa mieltä siitä, että tuo ylittää jo kaikki naurettavuuden rajat, luulis että tuossa iässä olisi jo hieman tyylitajua siitä, mikä on sopivaa ja mikä ei.


      • plastiikkakirurgi..
        Sillon kun on kirjoitti:

        julkisuuden henkilö, joka vielä tyrkyttää julkisesti itseään avoimessa blogissa, niin asiat lakkaavat olemasta omia.
        Samaa mieltä siitä, että tuo ylittää jo kaikki naurettavuuden rajat, luulis että tuossa iässä olisi jo hieman tyylitajua siitä, mikä on sopivaa ja mikä ei.

        ja jos katuu niitä tatuointejaan niin niitä on vaikea saada pois


      • Junttikansaakaikki
        Sillon kun on kirjoitti:

        julkisuuden henkilö, joka vielä tyrkyttää julkisesti itseään avoimessa blogissa, niin asiat lakkaavat olemasta omia.
        Samaa mieltä siitä, että tuo ylittää jo kaikki naurettavuuden rajat, luulis että tuossa iässä olisi jo hieman tyylitajua siitä, mikä on sopivaa ja mikä ei.

        Sullakin luulis olevan tuossa iässä sen verran tyylitajua, ettet kävis meidän rahvaan kanssa vänkäämässä jonkun "ruotsalaisen karaokelaulajan" ihokuvioista Suomi24-sivuilla.

        Anette ottaa tatuointeja niin paljon kuin itse tahtoo (ja nahka antaa myöten). Minäkään en välitä tatuoinneista, mutta en taatusti kysyis lupaa sulta enkä muiltakaan kylän ämmiltä ihoni kuvioimiseen ja lävistelyyn, jos sellainen alkais kiinnostaa.

        Brad Pitt saa katsella tällaisia:

        http://www.freetattoodesigns.org/angelina-jolie-tattoos.html


      • angelilina-jolie on
        Junttikansaakaikki kirjoitti:

        Sullakin luulis olevan tuossa iässä sen verran tyylitajua, ettet kävis meidän rahvaan kanssa vänkäämässä jonkun "ruotsalaisen karaokelaulajan" ihokuvioista Suomi24-sivuilla.

        Anette ottaa tatuointeja niin paljon kuin itse tahtoo (ja nahka antaa myöten). Minäkään en välitä tatuoinneista, mutta en taatusti kysyis lupaa sulta enkä muiltakaan kylän ämmiltä ihoni kuvioimiseen ja lävistelyyn, jos sellainen alkais kiinnostaa.

        Brad Pitt saa katsella tällaisia:

        http://www.freetattoodesigns.org/angelina-jolie-tattoos.html

        sentään eri kaunis nainen kuin tuo ruotsalainen ihrakasa.


      • angelilina-jolie on kirjoitti:

        sentään eri kaunis nainen kuin tuo ruotsalainen ihrakasa.

        Kauneus on suhteellista.


    • Body art

      Hys hys mummeli siellä. Vaikka mummeli ei itse laittaisi nahkaansa tatuointeja, monet nuoret ja nuorekkaat ihmiset niin todella tekevät. Nykymaailmassa kun ei tarvitse olla merimies tai entinen vanki että on tatuointeja. Parhaimmat tatuoijat ovat todellisia taiteilijoita ja pystyvät tekemään kauniita kuvia.

      • jooo..

        ooppa vaari nyt hiljaa vai onko tatuointisi ..siellä jossain ;))


    • Tatskat ovat

      typerintä paskaa mitä olla voi ja vanhoilla ämmillä vielä enemmän.

    • Voi kauhistus!!!!

      Nyt lisää kauhisteltavaa ahdasmielisille ihmisille. Stuttgartin konsertin aikana, kun Nightwish esitti Over the hillsiä, Battle Beastin pojat ja tyttö tulivat ihan lavan eteen tansssimaan. Pojilla oli vain pyyheliina lanteillaan, Nitte Valolla T-paita ja pyyheliina. Sitten muut battlebeastilaiset poistuivat paitsi kaksi poikaa. He kääntyivät etupuoli lavaan päin ja avasivat pyyheliinan. Katsomossa ollut epäilee, että vesselit olivat alastomia. Anette rupesi nauramaan niin, että sekosi kesken laulun. Tästä ei vielä näy videota youtubessa, mutta varmaankin tulee.
      Muuten, Nightwish esitti Stuttgartissa myös coverina pätkän Battle Beastin Show me how to diesta, tästäkään ei ole vielä videota youtubessa.

    • Alastomia poikia

      lavalla ? Siitä on Tuomas varmasti tykännyt ; XD

    • Trolli ei ole teini

      Tämä Nightwish-vihaaja kun ei ole teinipoika. Hän on Feanor2345 Youtubessa. Hän voi olla jo nelikymppinen mies, koska jossakin YT:ssa kertoi olleensa aiemmin Iron Maiden fani ja Nightwishia hän on kertonut ruvenneensa fanittamaan jo 1998 Tarjan takia.

      • henkinen ikä

        Henkinen ja fyysinen ikä voivat olla hyvinkin kaukana toisistaan... ; )
        Pojat on poikia.


    • Ei voi muuta kuin

      todeta että kun anita on noiden tyhmien teinitatskojensa kanssa vieläkin hirveemmännnäkönen haaska kuin ilman niitä .

      • Fund

        Minusta Anetella on kauniit kasvot.


      • Stailaaja..
        Fund kirjoitti:

        Minusta Anetella on kauniit kasvot.

        "Minusta Anetella on kauniit kasvot."

        Sittenhän sinä oletkin vain yksi 6 miljardista. Todella pieni vähemmistö siis :D


      • Kipi-Kapi
        Fund kirjoitti:

        Minusta Anetella on kauniit kasvot.

        Minusta Anettella on myös hyvännäköiset, lihaksikkaat sääret. Niistä näkee, että hän harrastaa juoksua.


    • Minusta Anettella o

      pientä parran ja viiksien alku mikä pistää epäilemään millainen "nainen" onkaan kyseessä :)

      • hahasverge

        "pientä parran ja viiksien alku mikä pistää epäilemään millainen "nainen" onkaan kyseessä :)"

        sillähän oli munat, niinkuin SilverCreek tiesi kertoa ehehehe...!


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      891
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      609
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe