" Meillä ei. Palkka on korvaus töissä vietetystä ajasta."
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10600683
No on meitä muitakin, mulle palkaa maksetaan töistä.
Onko Rotta jossain valtion hommassa?
Aura-auton kuski?
Lakaisukoneen kuljettaja?
Ely-virkailija?
Rotalle maksetaan palkkaa paikallaolosta, ei työstä!
4
90
Vastaukset
Liittyy tosi paljon palstan aiheeseen, mutta...
Työaikalaki, toinen luku:
> Työajaksi luettava aika
> 4 §
> Työaika
>
> Työajaksi luetaan työhön käytetty aika sekä
> aika, jonka työntekijä on velvollinen olemaan
> työpaikalla työnantajan käytettävissä.
Minä teen nykyään niin vähän töitä työpaikan ulkopuolella, että tuohon työpaikalla oleskeluun tuo palkkaus 99% lukeutuu.
Mutta työnimikettä ja työnantajaa saa ihan vapaasti arvailla. Toivottavasti on kivaa.- Paikalla paikalla
Tyypillinen vastaus sinulta. Ymmärsitkö itsekään, mitä taas tuli kirjoitettua.
Tosi lystiä on. - Jälkinäsäviisas
Täysin mahdoton arvata, minkä tyyppistä oleskelua harrastat. Taisit kyllä itse ottaa tämän aiheen esille toisessa keskustelussa.
- zxcvzxcv
Jos joutuisit ottamaan jonkun Rotan tapaisen älykön työpaikkasi riesaksi niin eikö sinustakin olisi parempi että se vaan istuu jossain eikä tee mitään?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731910Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971653- 1471207
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 54537
- 46488
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462