Joo eli kuten näistä varmaan toooodella tyhmistä kysymyksistä huomaa en tiedä kannabiksesta mitenkään paljoo :D
1. Oon käsittääkseni ymmärtänyt oikeen, että kannabis marihuana ja hasis on kaikki sitä samaa kannabista ? Ja että sitä hasista saa jostain siitä kasvin osasta ja se marihuana on sitä kasvin kukintoa? :D
2. Yhet tutut polttelee ja ne aina puhuu "kukasta" ja "lätkästä". Onko lätkä niinkun sitten sitä hasista ja kukka kukintoa? Oon muutaman kerran ollut myös paikalla missä jotkut on poltellu niin niillä on ollu semmosta vihreetä juttuu niin onko se sitten sitä kukkaa?
3. Poltetaanko kannabiksen lehtiäkin?
4. Miten jointti kääritään? Kääritäänkö/Voiko sen kääriä niinku kääris tupakasta sätkän vai pitääkö se jotenki eri lailla? :D
Kysymyksiä kannabiksesta!
jööööö93
2
478
Vastaukset
- 4erf
1. Kannabista nuo kaikki
2. Kukka on sitä mitä kannabis tuottaa ja hasis=lätkä=hasis. Vihreä voi olla kuivatettua lehteä tai kukkaa, väri on sama :) Hasis on taas tumaa rouhetta.
3. Lehdissä on THC:ta, tosin vähemmän ku kukassa.
4. Kvg "how to roll joint".- qftq
Ai on muka hasa sama asia ku lätkä?
Hasis on tehty kannabiskasvin hartsista.
Lätkä/läby/pelti on hasaa, jota on jatkettu kaikenlaisella paskalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125866
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103835"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten275652- 69572
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait72553Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64552Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist32473