http://www.facebook.com/photo.php?fbid=375286232509740&set=p.375286232509740&type=1&theater
Hyvät on tuet raiskaajilla
7
98
Vastaukset
- jees poks pallinaama
Miten noin merkkiset tilisiirrotkin on kaikki tasasatasia? Mitä tukia noi siis on olevinaan? Toimeentulotukea eivät kai voi olla. Herättää kyllä suurta hämmästystä, kun täällä suomi24:llakin saa toistuvasti lukea "sossupaholaisten" vakuuttelua siitä, että mamuilla maksetaan tuet ihan samoin perustein kuin kantaväestöllekin ...Tommosta tasarahatilillepanotykitystä ei varmaan kyllä löydy yhdeltäkään kantaväestöön kuuluvalta.
- Tuskinpa itse laitto
TUommosta se on. Sitten kun toimitat tiliotteesi sossuun. sossutäti laittaa sen kaiken nöyryytyksen päätteeksi nettiin. Kukaan muuhan tätä ei olisi voinut saada käsiinsä kuin sossun täti. Jos nyt ollaan ihan realisteja.
- 554444
Tasarahaisia siirtoja, todella outoa. Selvitystä kaipaava juttu. Ahmed ilmeisesti unohtanut tiliotteen pankkiin.
- petoksen merkkejä
Turkish Airlines lentää Mogadishuun, koko porukka takaisin vaan Somalilandiin joka turvallinen paikka nykyään. Siellä käy suomesta aika lailla jo somali porukkaa, sijoittelevat sinne sossun eli veronmaksajien rahoja. Moni business siellä pantu pystyy sossun ja kelan rahoilla. Kaveri töissä check innissä Seutulassa, ihmettelee somalien lentoja maahan josta ovat aikanaan ns. paenneet pakolaisena.
- jees poks pallinaama
Juu, taitaa olla harkinnanvaraisen toimeentulotuen maksatusta. Se selittäisi tasasummat, tavallinen toimeentulotuki harvoin ovat mitään tasasummia, vaan tyyliin 153,58.
- sooooooooooooooooooo
tyhmä ei ymmärrä olevansa tyhmä ennen kun sille sanotaan......... somalit säästävät rahaa toisin kuin suomalaiset... somalit eivät osta kaljaa, röökiä, huumeita eivät kay baareissa. ajattele mimmonen raha siitä säästää. somalit käyvät kotimaassaan katsomaan sukulaisia ja vanhempia ei ne mene sinne vetämään nokkosia viiden tähden hotelissa.
minä en syö mitään suomalaisten verorahoja ja tässä myös suomalaiset juoppot,narkomaanit loisivat mun verorahoilla....... sitten mietitään kenen verorahoja tässä käytetään.
olen saanut tarpeeksi siitä kun joka ikinen suomalainen vanha tai nuori hokevat " mene pois maastamme sä elät verorahoillamme"
helvetin tyhmiä ovat itse kun niputtavat kaikki samaan nippuun.
antakaa mulle siitä miinuksia en mä piittaa siitä. - hik ja vappua vaan
No, kyllä sinä itse olet tyhmääkin tyhmempi. Et tajua edes sellaista yksinkertaista asiaa, että sossun tilillepanojen ja sossurahojen mahdollisen säästämisen välillä ei ole sellaista yhteyttä, että mitä enemmän säästät, sitä enemmän sossu laittaa rahaa tilillesi (ks. kuva), kuten kirjoituksessasi näytät olettavan.
Toisekseen valitat sitä, kun "helvetin tyhmät ihmiset niputtavat kaikki (mamut) samaan nippuun". Mitä sinä itse juuri kirjoituksessasi teit? Yleistit kaikki suomalaiset tukien saajat kaljoitteleviksi, röökääviksi, baarikärpäshuumehörhöiksi ja kaikki somput heidän vastakohdakseen.
Sen lisäksi, että näytät olevan varsin yksinkertainen, olet vielä omasta erinomaisuudestasi juopunut lehmänläjä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole482519Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi742507Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä732382Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.612175Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl321887Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma1031739Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko231185Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %
Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r71034Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi411015Eläköön kuningas, kuningas on kuollut
Heikki Nivala kaatui kuin mies. Kavaltaja käveli juuri edelliseen toukokuun kokoukseen hankkimansa puku päällä. Eläköön56916