Poistoista asiaa..

alex.kasi

Halusin aikaisemmin tuoda esiin muutamia epäkohtia siitä kuinka muutamat maailman kuulut saarnamiehet käyttäytyvät esimerkiksi lapsia kohtaan. Viestini poistettiin nopeasti - vaikka sen sisällössä ei ollut sinänsä mitään asiatonta. Panen viestissä olleet You Tube linkit uusiksi - jospa ne nyt saisivat olla ihmisten nähtävinä - vaikka ne eivät kaikkia miellytäkään (ehkä esimerkiksi palstan sheriffiä? tai miksi hän ne poisti?) .
--
Miksi linkit?
Koska mielestäni asia on ERITTÄIN VAKAVA - minun mielipiteeni on että sellainen käytös joka videoissa tulee esiin (ja jota tapaa myös helluntaikokouksissa) on kaikille (mutta etenkin lapsille) täysin sopimatonta - katsokaa ja arvioikaa itse.

Jos nyt palstan sheriffi ei poista tätäkin viestiä.

http://www.youtube.com/watch?v=YVIPF_PmHuQ

http://www.youtube.com/watch?v=bpKR0REYrnY&feature=relmfu

alex

(kopioin tämän viestin koneeseeni ajatuksella, että jos tämä nyt jälleen sensuroidaan niin haluan kuulla ylläpidon mielipiteen asiasta) ..

8

78

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pahuuden lahko

Tuohan on täysin saa'tanallista lapsiin kohdistuvaa henkistä, hengellistä ja fyysistä väkivaltaa. Lapset itse eivät tulleet lavalle, vaan Hinn käski tuoda heidät.

Ja tällaista väkivaltaa helluntailaiset edelleen vaan suosivat.
      Minut lapsena hakattiin helluntailaiseksi.
      En ole vieläkään toipunut, vaikka erosinkin heistä, silti minua vieläkin henkisesti uhkaillaan.

• Ei siis ihme että tästä ei saisi keskustella helluntailais palstalla - liian arka asia..

Olen tavannut monta sellaista ihmistä joille on lapsesta asti opetettu että jos ett ole kiltti niin taivaan isä heittää sinut helvettiin ikuisiksi ajoiksi kitumaan. Se on aivan uskomatonta että sellainen lasten pelottelu on sallittua..ja kun sitä sitten höystetään esimerkiksi tällaisella tavalla kuin noissa Hinn-videoissakin tulee esiin .. ja kaikki vain siksi että uskotaan että ollaan kuolemattomia sieluja.

Raamattu ei opeta sellaista - hämmästyttää että miksi nämä helvettiään pelkäävät ihmiset eivät edes halua (uskalla?) tutkia asiaa - vaan päin vastoin opettavat sitä lapsilleenkin.ja kaatuilevat ikääkuin kouristusten vallassa kokouksissaan - hurmoksen vallassa ??

alex

Ps.Toivon että et ota heidän uhkailujaan todesta - se ei ole sen väärtti - luota Jumalaan ja Jumalan Poikaan - sitä ei kaada mikään.

• pahuuden lahko
        alex.kasi kirjoitti:

Ei siis ihme että tästä ei saisi keskustella helluntailais palstalla - liian arka asia..

Olen tavannut monta sellaista ihmistä joille on lapsesta asti opetettu että jos ett ole kiltti niin taivaan isä heittää sinut helvettiin ikuisiksi ajoiksi kitumaan. Se on aivan uskomatonta että sellainen lasten pelottelu on sallittua..ja kun sitä sitten höystetään esimerkiksi tällaisella tavalla kuin noissa Hinn-videoissakin tulee esiin .. ja kaikki vain siksi että uskotaan että ollaan kuolemattomia sieluja.

Raamattu ei opeta sellaista - hämmästyttää että miksi nämä helvettiään pelkäävät ihmiset eivät edes halua (uskalla?) tutkia asiaa - vaan päin vastoin opettavat sitä lapsilleenkin.ja kaatuilevat ikääkuin kouristusten vallassa kokouksissaan - hurmoksen vallassa ??

alex

Ps.Toivon että et ota heidän uhkailujaan todesta - se ei ole sen väärtti - luota Jumalaan ja Jumalan Poikaan - sitä ei kaada mikään.

Kiitos. Olet ihminen.

• Lahko? Ehdottomasti
        alex.kasi kirjoitti:

Ei siis ihme että tästä ei saisi keskustella helluntailais palstalla - liian arka asia..

alex

Mistä lie tuo kaikkinainen pimeys on pesiytynyt helluntailaisiin. Hirveää se jokatapauksessa on. Se ainakin on varmaa että Jumalan kanssa tällä ei ole mitään yhteyttä. Säästäisivät edes lapsirievut näiltä kauhistuksen opeilta.

• Lahko? Ehdottomasti kirjoitti:

Mistä lie tuo kaikkinainen pimeys on pesiytynyt helluntailaisiin. Hirveää se jokatapauksessa on. Se ainakin on varmaa että Jumalan kanssa tällä ei ole mitään yhteyttä. Säästäisivät edes lapsirievut näiltä kauhistuksen opeilta.

Niin - kyllä se tuntuu erittäin pahalta .. tuo touhu. Tunnelmaa on kuin rock-konsertissa ..Ihmiset eivät oikein tajua mistä on kysymys vaan antautuvat virran vietäviksi.. eivär tajua että lapset saavat helposti elinikäiseb trauman noissa menoissa .. Lisää siihen sitten vielä että Saarnamiehet ja naiset saavat isot tukut seteleitä näissä kokouksissa - Benny Hinn omistaa nykyää suuret maatilat rakennuksineen, loisto autot yksityis lentokoneen ja niin edespäin .. näiden saarna miesten vuositulot lasketaan (jo Bennyn omien sanojenkin) mukaan miljooniin dollareihin ja kaikki kerätty ja kerätään ihmisten antamista rahoista.. Bennyn hotelilaskut ovat nekin uskomattoman kalliita usein 2 - 3000 dollaria yhdestä yöstä.

Misi tämä on tärkeää ? Koska se mitä nämä miehet touhuavat (esimerkiksi noissa videoissa) ei ole raamatullista vaan eräänlaista lahkolaisuutta joka vain pimentää Raamatun sanomaa ..

alex

• lapsen usko,

Ja nämä saaaatanan lahkiaiset sanovat ja puhuvat kuinka lapsen kasteessa vauva pakotetaan vasten tahtoa...eihän luterilaiset siihen mitään perusta vaan antavat lapsensa kasteessa Jeesukselle.

• Vapaaksi päässyt

Tuo on juuri sitä toista evankeliumia ja väärää jeesusta saarnaavaa menestysteologiaa, joka kääntyy lopulta menetysteologiaksi ja nauruherätys kääntyy lopulta loputtomaksi itkuherätykseksi ja hampaiden kiristykseksi.

Säälittää todella paljon nuo ihmisparat, jotka ovat tuon pirun pauloissa, heidät on aivopesty, eivätkä he tajua palvovansa paholaista eikä Jeesusta.

Me elämme juuri nyt lopunaikoja ja sitä aikaa, josta Jeesus varoitti ankarasti: Jos sanovat sinulle katso hän (Jeesus) on tuolla - ÄLKÄÄ uskoko. Sillä hedelmistään puu tunnetaan.

Minä olin itse tuon toronton ja menestysteologian vankina yli 10 vuotta, kunnes Herra SUURESSA armossaan avasi silmäni näkemään tuon kauhistuttavan liikkeen taakse ja näin jotain SUUNNATTOMAN rumaa ja kauhistuttavaa: Näin saatanan kasvot kaikessa julmuudessaan!!!

• Olen samaa mieltä. Sääli ihmisiä joita vedetään huulesta - Olen kuunnellut tuota miestä (Benny Hinniä) ja tullut siihen lopputulokseen että hän on enemmänkin "business mies" - joka tekee tuota rahasta ..

alex

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      89
      2158
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      138
      1796
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      173
      1333
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      229
      805
    5. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      65
      744
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      10
      721
    7. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      60
      720
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      211
      619
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      49
      587
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      47
      550
    Aihe