seuraavan yli ajan!

vapputiilis

Kettutaa vieläkin. Tulin hahtisaarenkatua ja valoista vihreän syttyessä käännyin valtakadulle päin tarkoituksena mennä alkoon. Siitä yksi tyttö sitten tyynen rauhallisesti ajoi lehtokadulta päin punaisia pyörällä. jarrut lukkoon ja auton puskuri kolahti keskikorokkeeseen. Takaa tullut oli paniikkijarrutuksessa mennyt poikittain kahdelle kaistalle. Neiti oli jotain 14-15 vuotias, ei edes katsonut minkä sotkun aiheutti, ajoi vain menemään. Eikö kouluissa enää opeteta edes punaisen valon merkitystä? Tämä kyllä kiukuttaa vieläkin. Miksi minä edes jarruttelen kun muutkaan eivät välitä, antaa kolista vaan?

6

478

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kolinkolin

joo pannu merkille että nykyteinit osaa mitään liikennesääntöjä.ajetaan kuin ellun kanat,ei pää käänny mihinkään,oletetaan että kyllä ne varoo,ei käsimerkkiä osata kun käännytään,ajetaan väärällä puolen tietä tai laumana ko kemiläisten lehmät.ei mitään.ihme ettei enempiä satu.kyllä se kotoa lähtee se ajotaitojen opettelu kuitenkin.minä sanosin ettei pyörää osteta jos ei viitti perustaitoja natiaiselle opettaa koulua tai yhteiskunta turha syyttää.

• ja sulle sakko

liikenteen vaarantamisesta, vaikka se likka ajokin päin punasia.
      nykytietämyksellähän autonkuljettaja on vastuussa pääsääntöisesti aina kun joku, ei autolla liikkuva vaarantaa omansa ja toisten terveyden tuolla töpeksimisellään. oudoksi on menny, miksi ei se vaaratilanteen aiheuttaja joudu vastuuseen?

• herkkopeikko

Samanlaisia kokemuksia, varsinkin liikennevaloissa. Olipa liikkeellä jalan tai pyörällä, näitä yläaste-ikäisiä pitää erityisesti varoa. Se murkkuikäkö saa kaikki lapsena opitut säännöt unohtamaan? Tönäisin Yhtä osin vahingossa syvälankaalla pari viikkoa sitten. Mihinkään katsomatta vain ajoi pyörällä ajoradalle. Heräsi murkkuhaaveistaan vasta kun puskuri osui sen takapyörään. Eikä pysähtynyt, vilkaisi vain ja jatkoi matkaansa. Tämä maailma menee sekaisin, ei millään ole missään mitään väliä. Älkää nyt silti tosissaan ajako toisten päälle, tahallaan ainakaan.

• ,.,

kemiläiset.

• PIKKUHAUKKA
        ,., kirjoitti:

kemiläiset.

Ihan tosi??

• Olimpa tehdä sen

ja ajaa todella yli yhden kännisen jätkän samassa paikassa. Mulle sytty vihreä valo, tottahan oletin että punanen valo palaa jalankulkijoille. Just kun painoin kaasua, niin eikös yks helv'etin känninen jätkä kurvaa pyörällä eteen. Ihmeesti se pysy pystyssä pyörällä, mut pitkäks tuli varmaan matka sen mutkittelun vuoksi. Ja eväänä näytti olevan kostean lounaan ainekset alkon pussissa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      80
      1965
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1683
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      158
      1270
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      698
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      225
      697
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      656
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      56
      600
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      199
      566
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      498
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      472
    Aihe