Onko kukaan saanut kyseistä palikkaa ja seiskaa toimimaan keskenään???
Ei vaan luonnistu, ajurit on kyllä asennettu!
Tuo COM portin selvittäminen tuottaa tuskaa, jos joku osaa auttaa niin apu tarpeen.
Käyttis siis: Windows 7 Home Premium 64 bit.
Globalsat bu-353 ja windows 7 64 bit???
6
175
Vastaukset
- GPS navigoija
Kyllä mulla ainakin toimii juuri tuo mainitsemasi GPS- mokkula ja samassa 7Windowsissa.
Ei siinä minulla ollut mitään ongelmia kaikki "ajurit" yms.ohjelmat asentui itsestään ja sitten vain scannasin com portit ja valitsin portti 9 niin sillä toimii.
Kaikki paikannus ja nopeus sekä kellon aika tulee siihen omaansa näyttötalukkoon ja samoin käytettävissä olevien sateliittien määrä, ja näistä tiedosita saan kyllä paikan merkittyä paperikartallekin.
Mitään entisiä XP- Windowsissa toimineita kartta ohjelmia en kylläkään ole saanut tässä 7Win toimimaan? - ......
Nyt ehkä hiukan tyhmä kysymys, mut miten millä noi com portit saa scannattua??
- ......
Kone löysi jonkuu päivityksen minkä asensin ja nyt pelittää!!
- .......
Mulla toimii tässä kyl karttaohjelma joka on:
Sea Clear, suosittelen tutustumaan. - GPS navigoija
Hyvä kun toimii, kyllä minullakin on tuo Sea Clear toisella XP-koneella mutta en ole ehtinyt siihen perehtyä enkä asentaa tähän Win7 koneelle, ehkä sen saisi tässä toimimaan kunhan ehdin värkkäillä.....
Nuo com portit scannasin sillä GPS-mokkulan ohjelman mukana avautuvalla ohjelmalla siinä ensimmäiseksi avautuvalla ikkunalla on se valikko ja muutakin. - .......
Ok, ite löysin ton com portin suoraan laitehallinnasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125866
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103835"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten275652- 69572
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait72553Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64552Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist32473