Milloin zeesus tulee

zeesus zeesus

Milloin se zeesus nyt tulee? 2000 vuotta on odoteltu niin alkaa olla jo kusetuksen makua koko ukossa. Taisi olla vain juutalaisten keksimä tarina omasta sikamessiaastaan.

7

67

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pyh!

Kun aika on täysi. Sitten.

Sinua se ei auta tuolla asenteellasi.

• Sen tietää

vain Isä yksin milloin Jeesus tulee takaisin Kunnian Kuninkaana. Profetioista tiedämme sen verran, että aika paljon täytyy vielä tapahtua ennen kuin Hän tulee, mutta toisaalta tiedämme myös että lopun ajan tapahtumat käyvät toteen nopeasti. Valmistaudutaan nyt kohtaamaan Herra!

• Teräsmies tulee

Jeesus on satuolento. Voisi odottaa myös Thorin paluuta, Väinämöisen tai Teräsmiehen. Ehkä 2000 vuoden päästä ihmiset pitävät Teräsmiestä todella eläneenä supersankarina ja odottavat hänen paluutaan Krypton-planeetalta ja toivovat hänen pelastavan Maapallon ihmiset heidän ongelmistaan.

• Ehkä sinulle

Hän on sitä. Minä olen kohdannut Hänet henkilökohtaisena Vapahtajana.

• vaaleako
        Ehkä sinulle kirjoitti:

Hän on sitä. Minä olen kohdannut Hänet henkilökohtaisena Vapahtajana.

Oliko hän heteroseksuaali valkoihoinen eurooppalainen kun kohtasit hänet vaiko tummaihoinen metroseksuaali?

• Missä on
        vaaleako kirjoitti:

Oliko hän heteroseksuaali valkoihoinen eurooppalainen kun kohtasit hänet vaiko tummaihoinen metroseksuaali?

palstan sheriffi?! Järkyttävää.

• ## Taisi olla vain juutalaisten keksimä tarina omasta sikamessiaastaan. ##

Mutta juutalaisethan keksivät sellaisen tarinan, ettei Jeesus olisikaan noussut!

Matt. 28:12
      Silloin nämä kokoontuivat neuvottelemaan yhdessä vanhimpien kanssa
      ja päättivät antaa sotilaille suuren summan rahaa.
      13 He sanoivat sotilaille: "Sanokaa,
      että hänen opetuslapsensa tulivat yöllä, kun te nukuitte, ja varastivat hänet.
      14 Ja jos tämä tulee maaherran korviin, me kyllä lepytämme hänet ja järjestämme niin, ettei teille koidu ikävyyksiä."

Se on vain armoa ja pitkämielisyyttä sinau kohtaan, ettei Jeesus vielä oo tullut.

2. Piet. 3:14
      Sentähden, rakkaani, pyrkikää tätä odottaessanne siihen, että teidät havaittaisiin tahrattomiksi ja nuhteettomiksi, rauhassa, hänen edessänsä;
      15
      ja lukekaa meidän Herramme pitkämielisyys pelastukseksi, josta myös meidän rakas veljemme Paavali hänelle annetun viisauden mukaan teille on kirjoittanut;
      16
      niinkuin hän tekee kaikissa kirjeissään, kun hän niissä puhuu näistä asioista, vaikka niissä tosin on yhtä ja toista vaikeatajuista, jota tietämättömät ja vakaantumattomat vääntävät kieroon niinkuin muitakin kirjoituksia, omaksi kadotuksekseen.

MATTEUS 24. !!!

45 Kuka siis on se uskollinen ja ymmärtäväinen palvelija, jonka hänen herransa on asettanut pitämään huolta palvelusväestään, antamaan heille ruokaa ajallansa?
      46 Autuas se palvelija, jonka hänen herransa tullessaan havaitsee näin tekevän!
      47 Totisesti minä sanon teille: hän asettaa hänet kaiken omaisuutensa hoitajaksi.

48 Mutta jos paha palvelija sanoo sydämessään: 'Minun herrani viipyy',
      49 ja rupeaa lyömään kanssapalvelijoitaan ja syö ja juo juopuneiden kanssa,
      50 niin sen palvelijan herra tulee päivänä, jona hän ei odota, ja hetkenä, jota hän ei arvaa,
      51 ja hakkaa hänet kappaleiksi ja määrää hänelle saman osan kuin ulkokullatuille. Siellä on oleva itku ja hammasten kiristys."

antti

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      81
      1973
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      109
      1705
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      180
      1286
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      225
      707
    5. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      698
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      666
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      56
      610
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      199
      566
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      508
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      472
    Aihe