Sain tässä eilen diagnoosin, jonka mukaan minulla on vatsatulehdus. Sain tarvittavat lääkkeet hommattua, ja olen niitä tässä nyt päivän popsinut. Oireet ovat helpottaneet kokonaan. Oireita olivat aikaisemmin närästys, kova vatsakipu syömisen jälkeen, ummetus..
Olen kova käymään kuntosalilla, ja polte olisi hirveä lähteä nytkin. Huolettaa vain tuo, miten vatsa reagoi kovaan treeniin? Haittaa varmasti parantumista..
Onko teillä kokemuksia kyseisestä ongelmasta? Tietääkö joku, onko treenistä haittaa vatsavaivalle? Lääkäriltä en tuommoista hoksannut mennä kysymään..
Haluan asiallisia vastauksia kiitos!
Vatsatulehdus ja treenaus
3
2090
Vastaukset
- Yleensä´
en tulehduksen päällä ollessa menisi treenaamaan.Tulehdustila kannattaa hoitaa ensin varmasti pois
- hgje
Itselläni krooninen suolistotulehdus (colitis ulcerosa)
Lääkityksellä pysyy pahimmat tulehdukset poissa. Ei kuitenkaan poista tulehdustilaa kokonaan. En ole treenatessa huomannut, että tulehdus vaikuttaisi tulokselliseen treenaamiseen negatiivisesti, joten huoletta olen salilla vääntänyt tähänkin asti. Tietysti kannattaa lääkärin kanssa neuvotella, ennen harrastukseen lähtöä. Tsemppiä vaan! - sama vähän mulla:
hgje kirjoitti:
Itselläni krooninen suolistotulehdus (colitis ulcerosa)
Lääkityksellä pysyy pahimmat tulehdukset poissa. Ei kuitenkaan poista tulehdustilaa kokonaan. En ole treenatessa huomannut, että tulehdus vaikuttaisi tulokselliseen treenaamiseen negatiivisesti, joten huoletta olen salilla vääntänyt tähänkin asti. Tietysti kannattaa lääkärin kanssa neuvotella, ennen harrastukseen lähtöä. Tsemppiä vaan!krooninen suolistotulehdus ja happovaivoja. Se riippuu tietenkin siitä, onko se miten akuutissa tilassa. Tietenkin pitää yrittää kuunnella tuntemuksiaan ja kehoaan. "Pomppiva liikunta" toisaalta auttaa mahan ja suoliston toimintaa sekä aineenvaihduntaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731910Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971653- 1471197
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako190551- 54537
- 46488
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462