Terve. Voisko joku pikkasen antaa mulle osviittaa pyörän myymiseen liittyvästä asiasta nimeltä hinnoittelu?
Mulla on todella hyvässä kunnossa oleva Nishiki Timbuk 26 " naisten all terrain-pyörä. Ajan ihan kaupunkiajoa nykyisin vaan ja aion vaihtaa Jopoon ... :D, hyvin on kyllä palvellut tämä vekotin. Uutena olen ostanut vuonna 2006 sillon siinä oli hintaa muistaakseni 450. Eli ikää sille on tullut tälleen kesällä se 6 vuotta. Mulla ei ole minkäännäköistä käsitystä, mitä tuon ikäsestä pyörästä kehtaa pyytää. Kunnosta en keksi minkäännäköistä moitetta tai puutetta; ehkä joku koittaessaan huomaa jotain maininnan arvoista.
Joku pyöristä paljon tietävä vois vähän antaa osviittaa Taunolle täällä. Kiitos :)
Myyn pyörääni, MILLÄ HINNALLA?
T. Urpo
3
148
Vastaukset
- En ostaisi kalliimmalla
50-100 euroa.
- saahansiitäpyytäämitävaa
Eihän se ole hullu joka pyytää..
Mutta jotain suuntaa sopivalle pyyntihinnalle löytänet käytettyjen pyörien palstoilta. - Kauppa kannattaa
saahansiitäpyytäämitävaa kirjoitti:
Eihän se ole hullu joka pyytää..
Mutta jotain suuntaa sopivalle pyyntihinnalle löytänet käytettyjen pyörien palstoilta.Minkä kokoinen runko pyörässä? Voisin ostaa pois mikäli 16" ja toimiva peli, yllä mielestäni hyvä arvio hinnasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2352028- 841228
- 891044
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1141041J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847- 123840
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa98794- 119764
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124706- 23701