eli oisko kenelläkään vinkkejä mitä vois tehä ku ei oo kavereita ja koko ajan istun konella
apua tylsään elämään
13
103
Vastaukset
- erkkiTapiola
Soita cembaloa se on kivaa.
- Poika16vv
Nooh itellä on muutama kaveri mut enimmäkseen yksikseen eli päivät yleensä kuluu nopeesti vaik ois yksinki .. Metsä on se mun paikka siel aika kuluu nopeesti kävelemällä hitaasti nauttimalla rauhallisuudesta ja niih. Lenkkeily muutenki on hyvä tapa viettää aikaa. Kotitöiden tekeminen on omalla kohdalla lähes joka päivä pakollista ja loppuen lopuks vaik ei uskoiska nii on mukava ku talvella pääsee kolaa lunta ja kesällä leikkaamaan nurmikkoa. Nooh jos on ikää nii mopon huoltaminen ja peseminen ja ajaminen vie mukavasti aikaa. Pelaaminen ja koneella olo nyt on olennaista ajan viettoa joka päivä (: kyl sitä keksii mut kavereita edes netissä olis hyvä olla :) Koska kuiteski yksinäisyys alkaa tympii niinku sun tapaukses netistä löytää helposti juttu seuraa skypee ja yms
- qwerty18354
Kiitti vinkeistä skyppee ku kavereita meinaan löytää nii en hirveen kauan oo nitten skypen kaveri listoilla en tiiä et onko se niissä vai mussa vikana... mut kitti
- mielestäniturhaihminen
Minulla elämä on menettänyt kiinnostuksensa. Kavereita tasan nolla. Itseluottamusta ei ole. Ei tyttöystävää. Ja asun 20- kympoisenä vieläkin kotona. Olen mielestäni nolo maailman yhteen hyvinkuuluvampaan valtioon kuuluva paska. Elämässänikään en ole saanut mitään aikaisiksi. En ole hyväkuntoinen. Itseasiassa voisi vähän laihduttaakkin. Olen yrittänyt nauttia elämästä mutta minulla se rajoittuukin koneella uuden nettilonkin löytämiseen. Koulut on mennyt huonosti kun en ole osannut keskittyä ja arvostaa opetusta silloin kun sitä on ollut ja jaan työkseni lehtiä. Pidän itseäni vain agstaavana paskana jokka on joka yö tippa-linssissä miettimässä mikä olisi kivottimin tapa päästä pois tästä maailmasta. Ja tämän ajattelu alkoi jo ylä- asteen alussa kun olin koulukiusattu. Olisi kiva jos joku keksisi minulle tarkoituksen elää.
- potari
Hanki elämä.
- ..lol
Oikeesti potari eikö sulla oo mitää muuta sanottavaa mihinkään? Voin sanoo sulle itelles: HANKI ELÄMÄ!
- kakekakki
Onko sinulla röllikakkaa pyllyssä?
- JS
..lol kirjoitti:
Oikeesti potari eikö sulla oo mitää muuta sanottavaa mihinkään? Voin sanoo sulle itelles: HANKI ELÄMÄ!
En oo kokonaan eri linjoilla potarin kanssa, joskin toi "hanki elämä" ilmaisu on vähän yliammuttu. Aloittajan kannattais tosiaan yrittää kehitellä jonkinlaista säätöä nettielämän ulkopuolelta.
- qwerty18354
potari = suomi24:ssa trollaava mies tai nainen (tai jotain siltä väliltä) jonka mielestä nuoriso on saastaa ja yleistää kaikki nuoret noloiksi siideripissis ryyppääjiöiksi, silti alkoholittomia nuoria kutsuu eristäytyneiksi streittareiksi jotka haluavat vain viinaa. silti henkisiltä ominaisuuksistaan ei pysty vastaamaan edes vaippa-ikäisen älykkyysosamäärää ja tunne-elämän tasoa. usein kommenteissaan itkee miten perseestä lissut ja teinitytöt ovat. oletettavasti tällaisen toiminnan vuoksi ikäisistään kovin erilainen, koska omat ikäisensä tekisivät jotain muuta järkevää ja pitäisivät tällaista toimintaa outona, pelottavana ja säälittävänä.
tiivistelmä, potari = aikuinen mies jolla ei ole muuta elämää kuin suomi24sen nuorisopaltsa koska ei voi solmia sosiaalisia suhteita ominikäisiinsä. nolo, ja outo. ignooratkaa se, ei sitä kannata pelätä :) - potari
qwerty18354 kirjoitti:
potari = suomi24:ssa trollaava mies tai nainen (tai jotain siltä väliltä) jonka mielestä nuoriso on saastaa ja yleistää kaikki nuoret noloiksi siideripissis ryyppääjiöiksi, silti alkoholittomia nuoria kutsuu eristäytyneiksi streittareiksi jotka haluavat vain viinaa. silti henkisiltä ominaisuuksistaan ei pysty vastaamaan edes vaippa-ikäisen älykkyysosamäärää ja tunne-elämän tasoa. usein kommenteissaan itkee miten perseestä lissut ja teinitytöt ovat. oletettavasti tällaisen toiminnan vuoksi ikäisistään kovin erilainen, koska omat ikäisensä tekisivät jotain muuta järkevää ja pitäisivät tällaista toimintaa outona, pelottavana ja säälittävänä.
tiivistelmä, potari = aikuinen mies jolla ei ole muuta elämää kuin suomi24sen nuorisopaltsa koska ei voi solmia sosiaalisia suhteita ominikäisiinsä. nolo, ja outo. ignooratkaa se, ei sitä kannata pelätä :)U mirin' brah?
Yeah, u mirin'...
- Frendoma
Mee lenkille. Mä juoksin eilen 6km putkee, ei pysähyksiä tai kävelyä (; oon 14v tyttö. tosin mulla oli lenkkikaveri mukana.
- qwerty18354
paska juttu mulla ku on liikunta vamma nii viimeset 4 vuotta en oo voinu liikkua ja aika paskaan kuntoon menny ja vieläkin meinaa ärsyttää tää liikunta vamma menisin kyllä muuten ihan mielelläni ku jos liian pitkiä matkoja kävelen tai liikun ihan miten tahansa nii polvi lyö lukkoo
- potari
would suck to be u
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh912184Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1471811- 1731333
- 229805
- 65754
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10741- 60730
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako212623- 49597
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </349571