KARTTAKAA ADVENTTIKIRKKOA

profetia advareille

He kyllä tietävät kuka on Jeesus,niin kuin paholainenkin,mutta ovat asettaneet Jeesuksen tilalle istumaan Ellen Whiten.

He osoittavat Ellen Whiten häjyä ja rakkaudetonta henkeä.Aivan samanlaista kuin paholainenkin osoittaa.
Jos ette halua muuttua kylmiksi,koviksi,itsekeskeisiksi ihmiseksi jotka lausuvat kyllä Jeesus nimeä,mutta "osoittautuvat pettymykseksi sen voimaan nähden",niin PYSYKÄÄ ADVENTISMISTA KAUKANA.

Se on lopunajan eksytys.

4

67

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pyh!

Ja taas ihan puhdasta soopaa.

• kuolee pois

Adventtikirkko on kuoleva lahko joten ihmiset älyävät pysyä siitä kaukana. Se kerää enää ainoastaan henkisesti häiriytyneet itsekeskeiset oman edun tavoittelijat jotka haluavat olla muita parempia, mutta eivät elämässään onnistu olemaan muita paempia, niin nämä lahkot tarjoavat sen tunteen heille.

• Hei

Elleni ei istu missään.

Haudassa makaa. Jeesus Kristus on Ylipappi Hebr 8-10.

Jos jollakin joku väittää olleen profetian lahjan niin Raamattu antaa siihen neuvon:
      1 Tess 5:20-23.
      - Se tarkoittaa että pidä se minkä itte Sinä näet hyväksi ja hylkää loppu !

Ei mitään sen kummempaa vinkumista. Uskon asioissa jokainen käyttää
      omaa arvostelukykyään ja sen tiedon määrän mukaan minkä omistaa.

Ei tuon kummempaa.

Minuun ei pidä mitään verrata myöskään, en ole hengellisissä liikkeissä enkä kirkoissa kirjoilla. Olen keskustelija niin kuin kaikki muutkin täällä. Ei tänne virkoja perusteta koskaan.

Uskon asioita ei voi mistään määrätä. Ovat aivan siinä miten ihminen itse asennoituu ja orientoituu miten on Jumalan Hengen johdatuksessa kaikessa.

Sen tiedän usean opin tutkineena että aikaa menee. Minulla meni adventtiliikkeen opin tutkimiseen 8 vuotta kunnes viimeinenkin palanen loksahti kohdalleen kaikessa.
      Mormonikirkon oppi oli helpompi, ei ole raamatun lisäksi kuin 3 kirjaa.
      Jehovan todistajien oppi tuli tutuksi kun kesäpaikassani missä vietin kesäni alle kouluikäisestä aikuisikään asti olin heikälaisten kanssa niin paljon tekemisissä. On monet konventit istuttu joskus murrosikäisenä viikon stadionillakin 70 luvulla kansainvälinen konventti. Kokoukset, kirjantutkistelut ja lehdet aikuisikään asti ovat luukusta tulleet aina nekin.
      Syntyjäni olen luterilainen mutta en uskovaisesta kodista, mutta kun uskoon tulin istuin ison kirkon penkillä ja illalla vielä toisen kokouksen herätysliikkeen mukana. Näin joka sunnuntai.

Eli jotakin tiedän asoista en kummempaa näistä em. kuin jokaisen opin.

Kaikissa raamattua lukevissa piireissä on Jumalan omia, niitä ei ihminen valikoi. Nämä ovat niitä jotka ovat vilpittömiä sen tiedon varassa minkä omistavat Jumalan edessä käsi sydämellä.

Jumalan Henki on se joka kasvattaa, nuhtelee, syyttää, lohduttaa, jne.
      Ihminen ei Jumalan paikkaa ottaa voi.

Sen ymmärryksen varassa mitä mitä ajattelen pidän harhaoppina vain jos ottaa Jeesuksen tilalle jotakin muuta keinoa ja sama asia Jumalan lain kanssa. >>>
      Ilm 14:12 kertoo minkälainen hiippari on lopun ajan "pyhä ihminen."
      Siihen kun lisää hebr 12:14, ja Ilm 12:17 onkin taivaan avaimet kasassa ja konstit hallinnassa.

Ellen G White oli hurskas nainen joka oli hengellinen kirjailija ja korotti yksin Kristusta ja Jumalan lain puolesta puhui. Elleni sanoi ettei pidä puhua hänestä mitään ennen kuin toinen tuntee hyvin raamatun. Pitää siis käyttää omaa arvostelukykyä ja antaa muidenkin tehdä niin. Ihan itte minän arvostelukykyä, niin Raamattu opettaa mutta ei vaatia muita tekemään samoin.
      Tuo Elleni opetti Raamattua ja hyödytti sen ajan seurakuntaa pääasiassa. Niin on ollut tarkoitus aina profetian lahjan kohdalla Apt 21:9.
      Jotakin voi sitten olla kauaskantoisempaakin tietysti.

yst. jari

• höpöpöhöpö

Minusta sinulla ei ole mitään sanomista k.o.asiaan.Et itsekään ole adventisti.
      menisit kirjoittelemaan jonnekin muulle palstalle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      74
      1933
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1673
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      148
      1240
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      662
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      646
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      55
      571
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      498
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe