Pösyköillä taas vaikeaa vapun jälkeen

SiitäsSaitte:)

Skitsot iskee kimppuun ja aloitekyky nollassa. Menkääs nyt jo töihin tai vaikkapa sossun luukulle siitä saunuumasta. Vai jäikö jalat ristiin lattialle pössytellessä ettei niitä enää saa suoraksi oikastuu ???

10

85

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PartyAnimals

No kyllähän nuo 2 päivän juomingit, pössyttelyt ja ristiin rastiin panemiset taas vähän lötköksi pisti mutta kiitos runsaan kannabiksen ei tullut pahaa krapulaa erittäin runsaasta juopottelusta huolimatta. Suosittelen kaikille muillekin krapulaan: Kunnon kukkasavut ja siihen jotain kunnon mättöruokaa rinnalle niin aijaijai kun tekee hyvää!!

• Pajauttaja...

Pössyköistä en tiedä mutta naapurin alkoholistilla näytti ainakin tänä aamuna olevan suuria vaikeuksia päästä pihalta bussipysäkille. Oli varmaan menossa alkoon hakemaan loiventavaa.

Täällä ei ole krapulaa eikä mitään psykooseja. Kiitos siitä hyville savuille. Jaksaa taas aloittaa työt hyvin levänneenä.

• spliffer

Tämäkin viesti sai nauramaan, kun tuli imaistua pikku spliffit äsken. :) On muuten älyttömän kivat värit tällä foorumilla...

• zdcwqe

Eipä ollu krapulaa itelläkää ku vähä savuja tuli kans polteltua.
      Hyvin oon jaksanu vapun jälkeenki ku ei krapulaa tarvinnu potea.

• KrapulaOff

Jep, enpä tiedä miten sitä jaksais mitään krapuloita kärvistellä jos ei olis savuja. Savut, sauna, hyvä ruoka. Niistä on hyvä krapulapäivä tehty:)

• Viinnoovaen

Koetappa olla ilman savuja pössykkä.. heheh.. joudut mielisairaalaan kun vieroitusoireet iskee.. hähähähähäää!!!

• Mikä estää

Sinähän voit itse kokeilla kannabista jos asia sinua niin paljon kiinnostaa. Eihän sitä ennen tiedä. Sitä ennen on turha haukkua ja "valistaa" muita.

Itse kannabista kokeilleena voin sanoa että miellyttävä päihde, paljon parempi kun alkoholi, ja nuo vierotusoireet on täyttä p*skaa koska niitä ei tule.

• Ei vaikeuksia

Kannabiksen nauttiminen on siitä kivaa että ei pode krapulaa, alakuloisuutta, voi olla pitkäänkin polttamatta jos haluaa (ei tule riippuvuutta)..

Ainut miinus kannabiksen polttelussa on typerä lainsäädäntö ja sen aiheuttama ajojahti ja vainoaminen.

• YksiTotuus

Kyllä vain. Laittomuus on aika paha haittapuoli tuossa. Muuta pahaa en keksi sanoakkaan. Kyllä se on niin että ne jotka on kannabiksen takia jotenkin seonnut, niin kyllä siinä on ollut iso rooli sen asian salailemisella ja peittelyllä ja "lainkuuliaisen kansalaisen esittämisellä."

Itse olen huomannut tämän. Pilvi aiheutti minulle niin kauan ahdistusta kunnes tajusin että elämäni on ihan mun oma, eikä mun tarvii välittää mitä siitä joku ajattelee. Sen jälkeen ei ole ahdistanut. Pro kannabis!

• YksiTotuus

Ajatelkaa nyt vaikka että teiltä kiellettäisiin ihan mikä tahansa teidän normaaliin käyttäytymiseen kuuluva asia. Vaikka seksi. Olen aivan varma että lähes jokainen alkaisi oireilla jotenkin. Tämä sama juttu pätee kannabikseen. Kun se on laissa rikos niin jotkut alkavat oireilla tästä syystä. Ihmisille kun on opetettu että poliisia pitää pelätä silloin kun rikkoo lakia. Käyttäjän on siis rikottava lakia ja elettävä (alitajuisessa) syyllisyydessä täysin harmittoman asian vuoksi.

Yksi hyvä vertaus tähän kieltolakiin on vanha seksivalistus jossa väitettiin että masturboinnista kasvaa karvoja kämmeniin:D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      865
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      617
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe