Miten voi lentää Dubaihin, jos ei kykene selviytymään
45
3304
Vastaukset
- MaraFanittaja999
Sitä vaan pystyy kun on nii-n julkku, niin julkku ja seiska onnennumero on. Ootko kade!
- Avauksen tekijä
Tietenkin olen kade. Onhan syytä kadehtia, jos persaukinen, joka ei maksa velkojaan, pystyy matkustelemaan paremmin kuin minä, joka huolehdin velvoitteistani.
- UUUUUUU
Seiska kustantaa ja vastineeksi Martinan pitää tehdä selvitykset lehteen matkasta. Eli antoi taas yksityisyytensä ostaa, pahaisen halveksitun juorulehden. Lisäksi sai hiukaksi aikaa karanneen Stefun takaisin. Niin alhaalla se on ja yhä alemmas menee.
- nii-n julkku.
Mara ei ole pohjalla. Pohjalla ovat ne, jotka sitä lehteä ostavat.
- Uppoaa uppoaa
Ei se olekaan vielä täysin pohjalla vaikka lähellä onkin. Mutta joka vuosi on vajonnut lisää ja lisää.
- Sweet Sabo.
Siis kehtaako joku myöntää, että tilaa seiskaa kotiin? Tilaajia on kuulemma satoja tuhansia. Noloa.
- seiskalehti=roskaa
Kyllähän lehti kannattaa tilata kotiin, sillä se on puolet halvempaa kuin irtonumeron ostaminen kaupasta, tarkoitan, jos lukee kyseistä roskalehteä.
Itse en ikinä rahoittaisi tuksuja sun muita viidenpennin julkkuja ostamalla kyseisiä lehtiä, seiskaa ja hymyä sun muita.
- Käy jo TYÖSTÄ... :)
Maralla on kiire kun puolustelee täällä itseään ja väittää, että jengi kadehtii sitä, vaikka oikeasti halveksii.
- Sikaniska1
Käy jo TYÖSTÄ... :)
samaa mieltä olen, enempi säälin kuin kadehdin tuota tyttöä. Kaikki se tulee vielä edestäpäin, kun Victoria kasvaa ja alkaa ymmärtää asioita. Taitaa ruveta häpeämään omaa äitiään nopeammin kuin uskookaan. Kaikki kaverit tulee pilkkaamaan sitä, koska suurin osa ihmisistä nauraa sille ja puhuu asioita kotona joita lapset kertoilee sitten pihalla, kuka kärsii eniten äidin tyhmyydestä, Victoria tässä tapauksessa.
- so easy
Firma Tallinnaan firman keuloille bulvaanit itse sivuun firmalle amexit ja visat sitten talot ja autot plus rahaliikenne firman kautta ja kukaan ei voi urputtaa mitään ja keskisormi pystyyn
- pelaa oikein
Ilmaisia liiketaloudellisia neuvoja Martinalle miten selviytyä elämässä eikä ulosottomies voi nipottaa velallisen eparehellisyydesta mutta jos on rehellinen ja sanoo etta massia on mutta juridisesti ei sulle niin ei huolen häivää
- 10v Virobusineksessa
Tässä kanssa yks vitun asiasntuntija joka ei ymmärrä alkuunkaan mistä puhuu;) Ole mieluummin hiljaa kuin että paljastat tyhmyytesi;)
- nescafe--
Ramoona martina aitolehti Serena deft HelB Nainen vallassa... mysafety G&G CM16 Carbine Combo k terhi fleshlight SEISKA emmi51 OPteam ceramicore bostoninterrieri torres Helsingfors Segelsällskap hesburger hampaiden valkaisu ruohonleikkuri maahanmuutto Micheal amnesia side hill jyrki haapala haalarit tsi altgr transihmiset kallaan koulu bichon frise ruotsi fennopoint gina be2 janne tulkki Juuka raahe blue1
- Äly hoi, älä jätä!
Ai hitto miten tyhmä(!!) aloitus! "Miten voi lentää Dubaihin,jos ei kykene selviytymään ulosottoveloistaan?" No HELPOSTI jos on maksaja.
Liekö tosi tuo aloitus kun ei kait kukaan oikeesti mieti tuollaista tai jos miettii niin älyää heti että matkustaa voi jos joku kustantaa loman tms.- Veronäätä
Muistaakohan Martina ilmoittaa verotuksessaan saamansa lahjaveron alaiset lahjat? Verottaja voisi tarkistaa!
Jos matkojaan ei maksa itse, niin silloin matkan hinta on lahja ja siten verotuksen piiriin kuuluva etu. - tarkistettu juu
Veronäätä kirjoitti:
Muistaakohan Martina ilmoittaa verotuksessaan saamansa lahjaveron alaiset lahjat? Verottaja voisi tarkistaa!
Jos matkojaan ei maksa itse, niin silloin matkan hinta on lahja ja siten verotuksen piiriin kuuluva etu.Tallinnaan rekisteröidyissä firmassa ei tarvi ilmoittaa ko asiaa
- Ähäkutti vouti
Veronäätä kirjoitti:
Jos matkojaan ei maksa itse, niin silloin matkan hinta on lahja ja siten verotuksen piiriin kuuluva etu.Matkaa ei voi vouti ulosottaa, palkan/palkkion voisi. Ja lahjaveron voi aina jättää maksamatta siinä missä muutkin maksut, ei tunnu missään.
- tsekk in
Ähäkutti vouti kirjoitti:
Matkaa ei voi vouti ulosottaa, palkan/palkkion voisi. Ja lahjaveron voi aina jättää maksamatta siinä missä muutkin maksut, ei tunnu missään.
Palkastakaan ei voi ulosmitata kuin tietyn osan
- velat pitää maksaa
Jatkossa passit ja muut henkilöllisyystodistukset pois henkilöiltä, jotka ovat korvia myöten veloissa. Asiakirjat takaisin vasta sitten, kun velat maksettu.
Loppuisi ainakin kaikenlainen rehvasteleva ulkomaanmatkailu muitten rahoittamana. - njkkhh
Veronäätä kirjoitti:
Jos matkojaan ei maksa itse, niin silloin matkan hinta on lahja ja siten verotuksen piiriin kuuluva etu.Jos matkan arvo ei ylitä henkeä kohden 3999,99 euroa ei siitä tarvitse maksaa veroa.
- Lahjaverosta
njkkhh kirjoitti:
Jos matkan arvo ei ylitä henkeä kohden 3999,99 euroa ei siitä tarvitse maksaa veroa.
"Verovapaita lahjoja voi antaa haluamalleen henkilölle yhteensä alle 4 000 euron arvosta joka kolmas vuosi. Jos esimerkiksi lahjoitat lapsellesi 3 999 euroa 31.1.2008, voit tehdä seuraavan verovapaan lahjoituksen samalle lapselle 31.1.2011."
Lähde: http://www.veronmaksajat.fi/omatveroasiat/lahjat
Eli käytännössä eipä hirveästi pääse rikastumaan noilla lahjoilla: 1333 euron edestä vuodessa saa ottaa rahanarvoisia lahjoja. Mikä tietää noin 111 euroa kuussa. :)
Eiköhän joku varmaan vinkkaa verottajalle, jos joku yritys antaisi suuremman summan edestä palveluita/lahjoja jollekulle.
- Yhteen vaan täytettä
Onko jonkun mielestä Martina tuossa kuvassa edukseen? Ainakin mun mielestä noi tissit ovat kamalat. Ne näyttää siltä, että kymmenen edestä nahkaa ja vaan yhteen täytettä. Samoin käsivarret ja kainalot ovat löysät. Jopa niin lerppa kainalonalusta, että uikkareiden, vai mitä noi tollaset nauhat ja vähän kangasta ovat, uppoaa löysään nahkaan, kuin veitsi sulaan voihin. Marasta on paljon kauniimpiakin kuvia, joten miksi noin kamala kuva on pitänyt laittaa.
- karseet ilmapallot
Hirvee pyykkäriämmä, joita oli ennenvanhaan kotimaisissa elokuvissa, ja tissit näyttävät juuri sellaisilta, että jotkut pallot on liimattu rintaan kiinni, reunat (=arvet) näkyvät selvästi. Ei voi enää muovisemmaksi nainen tulla. Tissit näyttää siltä, että jos neulalla tökkää, niin ilmat lähtee pihalle. En ymmärrä miehiä, jotka tuollaisia tissejä viittivät ees kopeloida tai hyväillä. Tuntuu varmaan samalta, kuin jos rupeaisit ilmapalloa pussailemaan.
- *puistatus* X 10
Etovaa nuo roikkuvat silarit, hyi helvetti kuka pystyy koskemaan tollaseen transuun.
- titityyy222
onko Iltiksen toimittaja ruvennut piilovittuilemaan?-Yllätyt yllätys alkuvuosi on ollut Martinalle kiireinen ;D
- 23
Tällaisen ulosoton kantasiakkaan kuten Martina sponssaaminenhan on selvää maksujen/verojen kiertoa. Eli kun palkka tulee matkoina, hoitoina ja muuna sälänä ei tarvitse maksaa ulosottoon.
- naivia
Pikkusen naivi aloitus taitaa joku provota.
- Ihmettelen suuresti!
Mä ihmettelen enemmän sitä Stefania, että suostui lähtemään tuolle matkalle kun pääsi/oli jo pääsemässä Martsusta eroon ja on uusia mimmejäkin nähty sen kainalossa. Missä Stefanin itsekunnioitus ja selkäranka? Eihän tollanen Dubain matka maksa ku vähän toista tonnia. Ei kai tarttis lähteä juorulehden maksamalle matkalle ja vielä tuon muovihirviön kanssa?
- 7
Mitenköhän pariskunnan matka menee, kun Steffellä ollut täällä useita naisia, jotain vakavampaakin kuulemma. Nyt kun naapurit ei ole kuulemassa ja näkemässä tuota touhua, saattaa Steffe taas "kaatua pyörällä"... Tuskin mikän toivelomamatka kiukuttelevan, salaa tiineeksi hankkiutuneen muovihirviön seurassa...
- ws.ws.ws
Kaipa se ilmainen matka eikai se stefukaan mikään järjenjättiläinen ole.
- miten persaukinen se
Olen itse ollut neljä kertaa Dubaissa, siis en tosiaan pelkästään siellä, vaan maailmalla siellä sun täällä, kymmenissä eri maissa.
Minusta Dubai on ok, mutta ihmettelen miten joku voi myydä yksityiselämänsä Seiskalle yhdestä matkasta? Dubaihin kun pääsee vielä aika edullisesti, etenkin näin toukokuussa. Eikö tosiaan ole sen verran OMAA rahaa laittaa reissuun!?!? - laatu ratkaisee
Seiska on Suomen luetuin viikkolehti
- kallis maa
Dubbaissa on niin sika rikkaita sheikkejä... nehän vois ottaa Martiinan haaremiin ja ei tarvi tehä ees mitään.
- Hyvä idea ja
vois samalla myös jäädä sinne
- no juuri niin
Hyvä idea ja kirjoitti:
vois samalla myös jäädä sinne
Eikös Tuksukin sanonut blogissaan, että hän muuttaa ulkomaille, koska hänen maineensa on mennyt. Syy: koska suomalaiset ovat niin kateellisia! :)
Täällä palstallahan sanotaan ihan samaa Martinan kritisoijista, kuin mitä Tuksu sanoi suomalaisista: että ovat vain kateellisia. Se todistaa vielä paremmin, miten samassa sarjassa painivat. - realistinäätä
no juuri niin kirjoitti:
Eikös Tuksukin sanonut blogissaan, että hän muuttaa ulkomaille, koska hänen maineensa on mennyt. Syy: koska suomalaiset ovat niin kateellisia! :)
Täällä palstallahan sanotaan ihan samaa Martinan kritisoijista, kuin mitä Tuksu sanoi suomalaisista: että ovat vain kateellisia. Se todistaa vielä paremmin, miten samassa sarjassa painivat.Tukevaisella ei ole varaa muuttaa ulkomaille, koska ulkomailla ei ole seiskoja jotka kustantaisi sen laardileidin elämää. Ja mistä sen laardipalleron elämässä voisi olla kateellinen? Eihän se ole kaunis, eikä se osaa laulaa tai tanssia!
- Reidet auki vaan.
Dubbaissa on niin sika rikkaita sheikkejä... nehän vois ottaa Martiinan haaremiin ja ei tarvi tehä ees mitään.
Väärin. Kyllä siinä JOTAIN tarvitsee tehdä sen elämisen eteen, "jos ymmärrät mitä tarkoitan"...................................
- YU654754745
siis noi roikkuvat rinnat tossa kuvassa,jonkal inkin ketju naloittaja on laittanut....IHAN HIRVEET VANHAN ÄMMÄN ROIKKUVAT RUMAT NAPAAN ASTI ULOTTUVAT KASAT!!!!!!!!
- Hihhh!
Kuule, taisit katsoa vahingossa peiliin ;))))
- JK
EI MITENKÄÄN
- kevätsipuli
Eläköön rantasantaan tökätty seiskan viiri!!!!
- Tiedoton kerrankin
Siis nyt olen jättänyt viime juorut kuulematta.
Onko Martinalla ja miehellään ollut ongelmia/ovatko olleet eroamassa tms.? - Juristi
Kyllä itse matkaa enemmän ihmettelen teoriatasolla sitä, että miten saa leasing-sopimuksen tai muun rahoituksen autoon jos on ulosotossa. Siis olettaen että on omissa nimissä eikä esim. jonkun miespuolisen.
Kyllä suomalaisia ja muitakin huijataan. Dubaissa esiintyy muuan suomalainen parikunta, joka tituleeraa itseään arkkitehdiksi ja ekonomiksi. Taisi opinnot ainakin Suomessa jäädä kauppakouluun ja johonkin muuhun, muttei korkeakouluun. Saahan sitä revitellä, ei se että huijataan vaan se, että joku hullu vielä uskoo näihin niiden ammattitaitoon, huh huh.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110891- 125886
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76648
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74609Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483