Sinä tunnet adventismin erittäin hyvin mutta millainen kuva on sinulle syntynyt adventistinaisista ja millaisia lähimmäisinä he ovat sekä ovat olleet?
Jarlaun kokemukset adventisteista
3
<50
Vastaukset
Hei
Naiset ovat aina joko pahoja akkoja ja kalkkarokäärmeitä minulle.
Joillekin muille voi olla muuta.
Johtuu siitä että ovat toisen omia ja siksi eivät minua rakasta enkä ole koskaan kiinnostunut kenenkään vaimoista sillä tavalla.
Minä en tiedä minkälaisia naisia kirkossa on kun kukaan ei ole koskaan pitänyt mitään yhteyttä eli en tunne ketään henkilökohtaisesti.
Kristittyinä heitä sitoo kuitenkin raamatun ehdot ja Jumalan Henki on naistenkin kanssa siinä kuin miestenkin kanssa jos yksilötasolla niin ovat halukkaita itse.
yst. jariLisäys;
- Kaupungissa jotkut valehtelevat korvat heiluen että minulle olisi joku tarjoillut tyttäriä ?!
Minulle ei ole kukaan elämässäni hamassa ajassa tarjoillut tytärtään, ja en ole puhunut sanaakaan koskaan naisista jotka eivät liiku seurassani.
Minä en ole yhdenkään papparaisen kanssa käynyt keskustelua tyttärensä naimisesta.
Yksi ainoa poikkeus on viime vuosina, olin sopinut heti ensimmäisenä päivänä
etten ole kiinnostunut parisuhteesta ja olin muissa merkeissä hetken mukana päivärytmissä. Housut jalassa koska en halua naisia joita en sillä tavalla rakasta. Olen naisten kanssa elämässäni sopinut suhteeni aina.
Alle 30 vuotiaana jäi jokunen informoimatta. Minä en halunnut vaimoksi alle 30 vuotiaana kuin paria naista. Minulla oli joskus kaksikin vaativaa työtä päällekkäin opinnot Markkinointi-Insituutissa silloin.
50- villityksessä rakastuin naisiin vielä, mutta ei ollut mahdollisuuksia 1030,- euron kuukausituloilla (miljoona suomalaista elää samanlaisella tulolla, että sillä lohduttaudun) ei ollut mahdollisuuksia sellaisiin naisiin joihin rakastuin.
Jos minulle on ollut joku tarkoitettu, olisi pitänyt tarjoilla minulle ja panettaa minulla tietysti.
OIen sitä mieltä että jos jollakin olisi ollut kiinnostusta minuun potentiaalisena perheidyllin rakentajana, niin olisi ollut ovikellojani iloisesti kilkuttamassa perheensä kanssa.
Minä en ole kenenkään perheasioita puhunut sanaakaan koskaan mihinkään.
En sen kummemmin kenenkään yksityis- intiimi- asoitakaan koskaan kuin korkeintaa nimettömänä.
Minä saan shokin naisten äkkilähestymisistä, olen kaksi kertaa elämässäni sitten tapauksen muistanut vasta vuoden jälkikäteen ja alkanut miettimään että mahtoiko olla tosissaan kosinnoissaan ?
Jos sitten vielä olen puoliunessa juovuksissa kapakassa, niin ei voi mitään.
Nuorempana olin liian nopea ja naiset juoksi kirkuen karkuun ja tuli väkisinkin niitä maattua.
Iän mukana reagointikyky on sittemmin hidastunut että "tuli vähän liian äkkiä sano entinenkin likka." Kun puhekyky ja harkinta olisi ollut on neito sitten mailla halmeilla eikä sielläkään. Äm sori.
Poikamieselämässä on omat hyvät puolensa on vapaa ajankäyttö, mutta viimeinen 5 vuotta meni sydänsuruissa ja olisin toki mielelläni rakkauden ottanut. Mitään minulla ei ole maallista menestystäkään vastaan koskaan.
Mammonaakin olisi toki saanut kertyä, ei ole mitään sitä vastaan ollut.
Minä en ole puhunut saunojen lauteilla, pihoilla, kerrostalojen rapuissa, kuppiloissa, saunojen lauteille, luentosaleissa, ym missään kenenkään yksityis- intiimi- perhe- emotionaalisia asioita siis missä sivullisia kuulolla.
Työelämäni työnantajista ja asiakkistani en ole puhunut koskaan kuin korkeintaan työhön liittyvää.
Minun kanssani ei ole keskusteltu kenenkään naimisesta missään ja sellaiset puheet eivät sovi päätettäväksi saunojen leuteille tms. rappuihinkaan koskaan.
Minä olen hyvin harvoin varmasti pyytänyt ketään tekemään yhtään mitään missään koskaan. Kaikkein väiten kaakattamaan ihmisten yksityisasioita ominaan.
Eli minunkin kaikenlainen yhteydenpitoni ihmisiin on asia josta en ole puhunut ja pyytänyt julistamaan yhtään mitään missään koskaan.
Olen korkeintaan neuvonut naisia puhumaan omasta ukostaan, omasta perheestään ja osoittanut heille perustehtävänsä mistä maksetaan palkka ja mitä asiakkaansa tilaavat ja -maksavat.
Minä olen vaahtosammuttimen kokoisesta kiikuttanut mummoille jauhopaketteja ja olen kaupallisesti koulutettu, työelämässäni aina ihmisten kanssa palvelutehtävissä, ja en ole koskaan katsonut julistaa ihmisten yksityisasioita missään.
Isä opetti pikkupoikana erottamaan oma toisen omasta ja pitämään naapureista ja muista ihmisistä suun kiinni.
Minä olen perseestä neitsyt ja olen aina rakastunut naisiin elämässäni.
En ole miesten kanssa elänyt rakkkaussuhteissa päivääkään ja en ole koskaan kyennyt saavuttamaan kestävää erektiokykyä peräsuoliyhdynnässä koska en näe peräpuolessa mitään kiihottavaa.
Minun nuoruudentemppuni ovat olleet omassa ikäluokassani 20-30 vuotiaat ja tasan neljännesvuosisadan vanhoihin sekoiluihini temppuihini en ole ollut syyllinen enää kahteenkymmeneen (20) vuoteen, ovat menettäneet merkityksensä eivätkä keskusteltavissa neljännesvuosisadan vanhat asiat 20 vuoteen keskusteltavissa enää.
Ihmiset muuttavat tapojaan ja arvojaan moneen kertaan elämässään ja katuvat sovittavat menneet.
Minä en ole tehnyt mitään seksuaalisia ehdotuksia varmaan noin 20 vuoteen kenellekään ja ilmeisesti vanhanpojan päivät alkoivat. En ole hyvässä vakiintumisiässä kaivannut seikkailuja.
Mitä en käytä mitään rakkauden tai seksin korvikkeita.
Mitäpä jos vaihteeksi kaikenlaisen paskanjauhannan julistajat jauhaisivat tämän mitä tässä kirjoitan ?
Jumalan siunusta
jariLisäys:;
Adventtiseurakuntien naiset ovat kuumaa tavaraa heti 18-20 kesäisinä
oman seurakunnan naispotentiaalin vahvuudessa nuorille miehille omassa hengellisessä piirissä. Omissa seurapiireissä.
Monet miehet ovat nähneet sitten elämän jossa on saanyt köllähtää akan viereen jo 20 vuotiaasta ja lähteä joka aamu töihin ja iltaäivällä valmiiseen ruokapöytään ja sitten vaan sohvalle maata ja pieraista ja illalla taas kömpiä akan viereen.
Onnellista ja autuasta. Silkissä ja sametissa, vanhempien ja oman ryhmän sosialiverkostot että ovat sitten viisaita niille jotka eivät ole koskaan moista onnea nähneet.
On syrjäytyneitä pahoin ja huonosti voivia miehiä vaikka kuinka paljon joilla ei työtä eikä mitään suuria mielekkäitä asioita elämässään, Eivät ole kumppania ketään rakasta löytäneet tai eronneet.
Niille on sitten hyvä olla viisaana jotka ovat saaneet olla 20 vuotiaasta ja lapsesta saakka silkissä ja sametissa, ei muuta kuin töihin joka aamu ja akan viereen köllähtää ja ruuan päälle pieraista.
jari
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh912184Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1471811- 1731333
- 229805
- 65754
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10741- 60730
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako212623- 49597
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </349571