Oli Vappu ja tuli ajettua Helsinki-Tampere moottoritietä. Liikennettä ei ollut kovin paljon mutta kummiskin joka lähtöön oli autoja.
Siinä sitten rekka ajeli tuollaista reilua 80km/h joka lähdin ohittamaan koska meidän asuntoauto on niitä 100km/h autoja.
Kun vauhti on noin 12km/h enemmän kuin rekalla niin ohitus ei tapahdu ihan hetkessä. Mutta mitä sitten tapahtuu? No takaa tuli Volvo V70 joka ajeli varmaan vähittäin tuo sallittua 120km/h ja varmaan vähän boonusta vielä.
Volvo alkoi vilkuttamaan valoja minulle kun olin ohituskaistalla, luuli varmaan että ohituskaistat ovat pelkästään Volvoja varteen?
Mistä näitä ääliöitä tulee? Varmaan Stadista?
Minä nyt en anna tietä muille kun ohitan rekka asuntoautolla koska minulla on yhtä paljon oikeuksia ajella ohituskaistaa kun kuka vaan.
Voisin vaan arvata miten liikenne toimisi Suomessa jos kaksikaistaselle moottoritielle laitettais vaikka 150km/h nopeus!
Elikkä ajakaa vaan tuota 120km/h moottoritiellä mutta muistakaa että joukossa löytyy monta 80 tai 100km/h autoja jotka myös ohittavat muita jopa henkilöautoja kun ajavat alle 80km/h moottoritiellä!
Ja muistakaa kohta meitä Caravaanareita on PALJON maantiellä tosi vaan pari kolme kuukautta.
Suomen moottoritiet.
17
338
Vastaukset
- Perusjuttu
Tuhlasit sen Erittäin Tärkeän Ihmisen elinaikaa monta sekuntia ajamalla liikennesääntöjä noudattaen. Häpeäisit!
- -1 kirjoittaja
Kohteliaasti olisit voinut hiljentää silloin vauhtia ja pikku hiljaa palata
takaisin rekan taakse niin volvokuski pääsee ohi. Aikaa menee tietysti moninverroin enemmän kuin jos olisi jatkanut ohitusta ja reilu morjenstus sille valoja vilkuttaneelle kun menee ohi. - ui
Nekin kolme kuukautta on liikaa.
- koppihörhölle
Olet tyypillinen häirikkö. Roikut ohituskaistalla koppisi kanssa. Ohituskaista on ohittamista varten, eikä oleiluun. Kaltaisesi köyhä jäärä on kaikille haitaksi.
- SFC-9xxx
Kiitos sinulle! Ja köyhä saatan olla kun ei ole vara ostaa Volvo V70 vaan joudun ajamaan 92,000 euron asuntoautolla!
Siinä olet oikeassa että ohituskaista on ohittamista varteen koska siksi olin juuri sillä kaistalla! - Ja kuka on se hörhö?
Aloituskirjoituksen tilanne ja tapahtuma oli sinulle ilmeisesti liian vaikea ymmärtää koska vastauksesi oli typeryydessään tyypillistä Suoli24-tasoa. Vain homottelu puuttui kirjoituksestasi muuten kirjoitus oli tyypillinen netin suojissa turvassa vittuilijalle!
- ota nitro
SFC-9xxx kirjoitti:
Kiitos sinulle! Ja köyhä saatan olla kun ei ole vara ostaa Volvo V70 vaan joudun ajamaan 92,000 euron asuntoautolla!
Siinä olet oikeassa että ohituskaista on ohittamista varteen koska siksi olin juuri sillä kaistalla!Taitaa olla hermot loppu, kun maksat osamaksuja kopistasi. Kannattiko laittaa perintörahoja käsirahaksi?
Jokaiselle on täysin selvää, että kopissa oleilee vain köyhät. Normaalilla henkilöllä on varaa viettää yönsä normaalissa rakennuksessa. Tosin Suomessa hotellista pitää aina ottaa sviitti, ovat niin surkeita muuten.
- en tiedä????????
Jos rekka menee 86kmh, ja ohitan sen 88kmh nopeudella, kauanko ohitus kestää metreissä?
- mitäväliä?
P...nko väliä? Ohittelee ne rekat toisiaankin. Menepä siihen vilkuttelemaan niin ohitus kestää vartin.
- ajokortti on
Ja vielä muistutus siitä että Suomen laki ei tunne "ohituskaista"-sanaa. Mutta "nopeusrajoitus" sieltä löytyy.
Voimia sinulle ap. Poliisi valittaa resurssipulaa, joten rattikaaharit saavat rellestää ja heidän rikostensa seuraukset uutisoidaan monasti "onnettomuuksina" eikä kerrota joutuivatko vankilaan vai selvisivätkö sakoilla.- hae työpaikka
Olet melko säälittävä. Taidat olla samanlainen köyhä koppihörhö.
- Tuu meille töihin
hae työpaikka kirjoitti:
Olet melko säälittävä. Taidat olla samanlainen köyhä koppihörhö.
Juu nuo on säälittäviä, mutta sinä se elät unelmaa!
- FSBEIUR
Ihan normaali käytäntö keskieuroopan moottoriteillä väläyttää vähän valoja, jos nysvää siinä ohituskaistalla.
- åee1
Köyhillä on aina kiire.
- ---
Tietääkseni valojen vilkuttelu on Saksassa sakon paikka.
- Penaaaa
Ohituskaistalle ei pidä eksyä koskaan tarkistamaatta taustapeilistä että onko sieltä tulossa joku nopeampi. Jos on, niin sitten ei siirrytä itse ohituskaistalle heti vaan odotetaan KOHTELIAASTI kunnes nopeampi on mennyt ohi ensin.
Tiedät varmaan ihan hyvin sinä karavaanari että se vituttaa nopeampia menijöitä kun tökkät ruuhellasi siihen ohituskaistalle tulpaksi.- Peniiis
Sopii sinne ohituskaistalle mennä, kunhan ei suoraan kenenkään puskurin eteen mene. Tämä tietty vain silloin, jos se siirtyvän nopeus on siellä suurimman sallitun tuntumassa. Ylinopeutta ajavilta on kohteliasta odottaa turvallisen etäisyyden päässä, että rajoituksia noudattavat ovat ohituksensa tehneet ja siirtyneet takaisin oikeanpuoleiselle kaistalle. Takapuskurin hinkkaaminen ei ainakaan nopeuta siirtymistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731930Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971663- 1471217
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 54547
- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462