Ei iskän vieraus tällaiseen aja

Ihmiskunta Sinde

Sen sijaan silmikon tilaus, vie kaikki aikarajat. Voi iskä olla suuttunut tai vihainen siitä kirjasta: Ninnan Musta Pilvi, joka on nuortenkirja jostain 1980-luvulta, ja nimenomaan sen lopulta. Entä jos huumeidenkäyttö on tällainen tarina? Vain pelkkä kertomus ja totetutumaton elämä. Kysymyksessä oli joku väärinkäsitys: "Ei Ninna halunnutkaan ostaa huumeita, vaan vain nähdä koiraa." Sitten Ninna halusi auttaa insuliinishokin saanutta ystäväänsä. Heille oli tullut riita. Huumeidenmyyjä, joka oli rautatientakaa ostarin ja aseman väliseltä ratapellolta ei yhtään kiihottanut ketään, edes 12-vuotiaita tyttöjä.
-Ei, vastasivat poliisit: "Tämä morfinisti täytyisi pidättää." Morfiini oli pakattu ampulleihin. Kysymyksessä oli vain hetken innostuminen, mikä ei ollut ollenkaan todellinen. Ei, Ninna ei voisi solmia sellaista suhdetta tuohon mieheen, huumemyyjään, joka yritti houkutella huumausaineilla ja morfiinilla lapsia seuraansa. Hän oli pedofiili....
-Vaikka iskä onkin poliisi, hän ei ole sellainen pedofiili, joka esiintyy useassa eri roolissaan, useassa eri osassan. Ja sitten mä haastan sut tästä oikeuteen.....
- Mutta mitä se haittaa enää, vaikka notaari onkin harrastanut mun kanssa jonkinlaista seksiä, Alexander-tekniikallla? Tuntuu tosi pahalta, että vanhemmat ovat jättäneet heitteille, laiminlyöneet. Ninnaakin oli laiminlyöty ja syy oli pääasiassa hänen vanhempiensa. Heillä oli niin pieni asunto, yhdessä, pienet ja ykset paikat. Vain pelkkä yksiö.... Mutta parvekkeella.
-Mä haluan haastaa tästä sillä lailla oikeuteen, sanoi toinen isäni. Hän oli ahdisteleva, julma ja jotenkin epämiellyttävä, hän halusi olla niin julkea.
- "Että mää joudun tekeen sulle näin." Mutta sitähän koko asia tarkoitti, aikuisen miehen suhdetta pieneen lapseen.
-En halunnut, että kukaan tietäisi tästä.
- "Ei se haittaa, vaikka olet ollut jonkun kanssa", isäni katsoi vierestä ja valehteli, se toinen. Samaa sanoi huumemyyjä, häntä ei koskaan haitannut, vaikka hän saisi.
-"S****, isi menee sillä tavalla mediaan. Ole hirveän varovainen...."
-Meidän toinenkin iskä saattaa olla niin rikas, että menee mediaan, vastailin rakkaalle lapsenvahdille. Sillä voi helpottaa oloa.
-Ei kenenkään tarvitse tietää siitä, haastaa oikeuteen, on sellainen asia kuin vaitiolovelvollisuus, siellä koulussakin on sellainen. Ihan kaikilla, ihan henkilökunnalla, ainakin ja vähintään. Iskä oli joutunut opettelmaan sellaisen asian. Hänet oli haettu, kuin asiasta, siitä seuraavasta asiasta....
.-Sinne osastolle, Ninnan kaveri Säde oli diabeetikko, häntä ei saisi käyttää insuliinin ja verensokerin aiheuttamissa sekavuus-tilloissa ollenkaan hyväksi.
-Mä en kahto halua lukea näitä tietoja.... :D Tämä on hieman ongelma.... Vanhemmat olivat hylänneet Säteen, jo lapsena sairaalaan. Mulla heittää verensokerit kääntöpiireistä insuliinilla ja välineillä, Gandhien välineillä, vaikka; aiheuttaen *persoonallisuusvamman, en olut sosiaalinen, en viihtynyt seurassa, halusin olla paljon yksin, en jutellut: "En saanut psykopatialta olla rauhassa", sanoisi Jumala.. Tai heitti.... Sitten iskä haastoi oikeuteen, hänellä itsellään ja sillä korulla...
Hän oli tarjonnut sitä mulle, kun olin 4-vuotta.
-"Ei, mä halusin vain nähdä ollaanko me kavereita."
- Joo, se on sun... Mä käytän sitä... Se ei ole yhteinen. En jaksanut silloin keväällä oikein innostua korusta, olin vähän sairas. Huumeet ovat kuin koru, ja ne huumeampullit siinä videolla, jossa sukelletaan välimeren ilmastossa, tai Bermudalla, jossakin hylyssä, todella kauniita. En tiedä saattaisin itsekkin innostua, niin hohdokkaalta elämä näytti, jopa niillä laihoilla, mutta kuintekin niin terveilllä narkkareilla.

"Koskaan ei saa hylätä, kotia ei saa hylätä."
' absurdi
' se oli vahinko
' se vain lähti tuleen se seuraava asia
' kuin houre-unta; skitsofrenia: esiintyvien, nopeiden ja hektisten tunteiden aiheuttamaa.
' kukaan ei saisi tietää, kenellekään en kertoisi
'täällä on kyllä ihan kaikki asiat välillä julkisia
' ei saa haastaa oikeuteen silleen julkisesti, mä olen muuten itse notaari
'hän haluaisi olla psykologi, esim. koulun opinto-ohjaaja tai kuraattori, pelkään.....

4

74

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Edellinen, edeleen.

      Psykopatian huippu: "Jos mä olen, vaikka 3-vuotta, saanko mä olla tässä altaassa, ja tämän altaan toisessa päässä, vai onko täällä vielä joku muu allas."
      - Ei siinä O. J. ole,, Marionetti-matin kai veli, ja hänen veljensä jo kysymässä tätä.
      "Kaikkee rikollista."
      - Olisiko hän halunnut tehdä jotain rikollista? Hänellä voi olla piilevä psykopatia, tai ihan vaikka sosiopatiakin.
      - En saa auttaa psykopaatteja tai sosiopaatteja, vastaa toinen isäni. Mulla on lapsi, hän vastasi jo silloin. Enkä suostu tähän siksikään koskaan....
      Iskä tosiaan haki jostain syystä hänet, kun hänen piti itse katsella sitä lasta siellä osastolla. Siis, sen toisen ihmisen, kun tehtiin euforia-suggesiota, että mun...
      -Joo, tämä onkin yllättävän vaikeaa.
      -Entä koko coping-keinoLSD, aukileisiin?
      - Missä mun rakkaat taikatemppupallot? Kun vuosituhat vaihtui....
      -Jotka on lahja siltä toiselta iskältä...
      "Vähän vaikee hallita, ja haastaa varmaankin, kun ne kaikki on mun. "
      -Onko teillä toisia iskiä?, kysyin uusilta uimahalli-kavereiltani, joista toinen taisi olla kirjasto-kaverini.
      -Ehkä aivan '90-luvun alussa.
      -Ne ei saa tehdä sitä enään, kun niillä ei ole ikään ikää, ja se ei ole muutenkaan ole heidän käytettävissään.

      • SSNNn. Sinde82

        - Siellä mun asuinpaikassa on alueisto virhe. Se on vähän kuin viehe...
        - Tuolle pitää tulla se sen aikuinen, sanoi kirjastokaverin isoveli.
        - Tai sitten hän on pikkuveli, joka yllytyshullu ja hullun rohkea.

        Ensimmäisenä tulee, ne sen toisen iskän naapurit, katsomaan heidän veljeään. Janne ja hänen sisarensa jolla on ruskeat kiharat hiukset.
        ' ensimmäinen permanentti
        ' seksi on kahden ihmisen välinen asia
        ' on tyhmää runkata jos muut näkee
        ' ei se käy kipeää
        ' siitä tulee huono olo
        ' heikottaa
        ' ne hahmot isoja
        ' silmä ei ihan vielä jaksa
        ' silmä on painava

        Toisena tuli mun iskä, joka sai frustraation ja se suhde loppui sitten nopeasti..... Traagiseen traumaan, jossa mut hylättiin,
        ' tämä ei ollut mun perhe
        ' "Koitasta nyt kahtella sieltä."
        Kolmantena tuli Vesa...
        'mitäs mä täällä seisoskelen?
        ' ajattelee päähän
        -ä ' teillekö on nyt syntynyt se lapsi?
        ' jos mullekin on vaikka syntynyt
        ' kukas tuo on
        ' oma ajatus
        ' kohta pääsee kotia
        ' onko mikä päivä
        ' ehkä kolmas päivä
        ' ei heikota
        'voi ottaa terveys-opintoja
        '
        4.Päivä, vain oma persoona-ajatus,
        ' paha mieli
        ' isin veli on lääkäri, liitot, tunne, läheisyys ja välittäminen: lääkäriliitto
        ' tämä ei ole mun perhe, mun täytyy vain esittää perhettä
        ' ei se toinen iskä ota mukaan, ne vie sut varmaan kotiin
        ' ei se ole sun isä, sulla on toinen isä
        ' "kuka tilannut tällaisen julman väestönsuojelu-suggestion?"
        ' se mun isä se LSD
        'LSD laiton, kriminaali
        ' ihan yhtä hyvä ruotsi ja suomi
        ' ei jaksa yhtään isä juttua enää
        ' kuka pilas mun elämän
        ' sellainen Florida-perhe
        'miks sää uskot semmosta? kysyi Peter....
        'tilataanko tänne aina ne lapset?
        '

        Nyt:..
        Käytetäänkö tätä huumevaaratilanteissa, tätä eristystä.
        Miksi täällä sitten sellainen on?


      • Ei, Peter:Sinde
        SSNNn. Sinde82 kirjoitti:

        - Siellä mun asuinpaikassa on alueisto virhe. Se on vähän kuin viehe...
        - Tuolle pitää tulla se sen aikuinen, sanoi kirjastokaverin isoveli.
        - Tai sitten hän on pikkuveli, joka yllytyshullu ja hullun rohkea.

        Ensimmäisenä tulee, ne sen toisen iskän naapurit, katsomaan heidän veljeään. Janne ja hänen sisarensa jolla on ruskeat kiharat hiukset.
        ' ensimmäinen permanentti
        ' seksi on kahden ihmisen välinen asia
        ' on tyhmää runkata jos muut näkee
        ' ei se käy kipeää
        ' siitä tulee huono olo
        ' heikottaa
        ' ne hahmot isoja
        ' silmä ei ihan vielä jaksa
        ' silmä on painava

        Toisena tuli mun iskä, joka sai frustraation ja se suhde loppui sitten nopeasti..... Traagiseen traumaan, jossa mut hylättiin,
        ' tämä ei ollut mun perhe
        ' "Koitasta nyt kahtella sieltä."
        Kolmantena tuli Vesa...
        'mitäs mä täällä seisoskelen?
        ' ajattelee päähän
        -ä ' teillekö on nyt syntynyt se lapsi?
        ' jos mullekin on vaikka syntynyt
        ' kukas tuo on
        ' oma ajatus
        ' kohta pääsee kotia
        ' onko mikä päivä
        ' ehkä kolmas päivä
        ' ei heikota
        'voi ottaa terveys-opintoja
        '
        4.Päivä, vain oma persoona-ajatus,
        ' paha mieli
        ' isin veli on lääkäri, liitot, tunne, läheisyys ja välittäminen: lääkäriliitto
        ' tämä ei ole mun perhe, mun täytyy vain esittää perhettä
        ' ei se toinen iskä ota mukaan, ne vie sut varmaan kotiin
        ' ei se ole sun isä, sulla on toinen isä
        ' "kuka tilannut tällaisen julman väestönsuojelu-suggestion?"
        ' se mun isä se LSD
        'LSD laiton, kriminaali
        ' ihan yhtä hyvä ruotsi ja suomi
        ' ei jaksa yhtään isä juttua enää
        ' kuka pilas mun elämän
        ' sellainen Florida-perhe
        'miks sää uskot semmosta? kysyi Peter....
        'tilataanko tänne aina ne lapset?
        '

        Nyt:..
        Käytetäänkö tätä huumevaaratilanteissa, tätä eristystä.
        Miksi täällä sitten sellainen on?

        Toinen iskä....
        Se jonka perheessä asun...
        ' täältä voi tilata
        ' voi kutsua
        ' hälyttää apua
        ' voi olla ohjelmaa
        ' onko nämä teidän iskälle selviä?
        'ohjaaminen


        P.S: "Ei siihen yhteisöön.... "


      • Ihmiskunta Sinde
        Ei, Peter:Sinde kirjoitti:

        Toinen iskä....
        Se jonka perheessä asun...
        ' täältä voi tilata
        ' voi kutsua
        ' hälyttää apua
        ' voi olla ohjelmaa
        ' onko nämä teidän iskälle selviä?
        'ohjaaminen


        P.S: "Ei siihen yhteisöön.... "

        Hän voi olla kiintynyt, eikä tunne sillä tavalla, ainakaan mun humanistiseen, ja inhimilliseen hienosti tunteita arvioivaan silmään, minkäänlaista vierasta tai vierastamista.
        - Kun nämä on laitettu jo ennen mun syntymää. Kuitenkin niin, että itse tarvittaessa tiedän. Kun tämäkin on laitettu jo ennen syntymää, Vesa, mun toinen isä...
        -Kun se ottaa vain tuollaisen asian, joka on seuraavana edessa ja hylkää inhottavasti frustraatiossa.

        "Itse tiedän, Peter; "ettei valheella vahingoita, ettei valheella tavoittele omaa etuaan...... " mun oma sosiaalityöntekijä: "Voitko auttaa mua, mun pituuden kanssa?"
        - Kerro vaikka se alue.
        -Onko tämä mun työtä?
        -Voi auttaa, tämä tosi kurja asia, tämä sama asia.
        -Kun näitä silmikkojakin laitettiin sinne synnytys-osastolle, jo ennen syntymää.
        - Oletteko ihan unohtaneet, että on monta asiaa, mistä ihminen ei pidä, kuten esim. toinen ihminen ja heidän laiminlyömisensä?
        - "Ei silleen valheellisesti", toivotaan kaikki me.

        _"Ei kun se oli Ramin vaimo:.."
        - Ehkä, niin hän voi sitten sopia kanssa.
        - En mä sille mitään voi, että he ovat identtiset.
        - Meillä on ollut niin kova suru taas, että S.B. on vähän lyhyempi, kun hän suree, itkee ja kärsii.
        -Niin, silleen ryhmänä....
        -Ei näitä saa ennen syntymää järjestellä, tai organisoida.
        -Siis teilläkö on perhe-yhteisö?
        - Joo.....
        - "Se on aika mittava ja laaja", totesi asianajaja.
        -"Osa siitä on kaksoiselämää", vastasin. Haluaisin korostettavan mielikuvitus-hahmoryhmien tärkeyttä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      891
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      609
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe