KOULULIIKUNTA

:(((((((((

Mooi!
Oon siis nyt 9-luokalla ja mulle on ollu koko yläasteen ajan ongelmana koulussa liikunta, koska saan sielä ihan helvetisti paskaa niskaan sen takia, että pukeudun niiku haluan ja oon erinlainen ku muut ja täällä pikkukylässä ei sitä näytä hyväksyvän kukaan.

Mua haukutaan niin paljo että 7lk aloin itkeen kesken liikuntatunnin, mm läskiks huoraks jnjn ja eipä liikkaope siihen oikee mitään sano... tyyliin sanoo niille huutajille että lopettaa mutta eihän ne nyt tottele tollain.

No 8-luokalla tilanne meni niin pahaks että jouduin vaihtaan liikkaryhmää ja se oli ihan jees vuosi ja nii, sielä ei kiusattu ainakaa niipaljo.

ja nyt 9-luokalla se on pahentunnu 7 luokasta tosi paljo ja samalla oon huomannu että mun itsetunto on parantunnu ihan tosi paljo ja en ota enään niinpaljo itteeni mitään niiden huutoja... tosiaan pariviikkoo kouluu jäljellä mutta liikuntoja tosiaan on vielä ja huomennaki ois ja niin mutta oon nyt 2 kertana vaan menny liikkatunnin alussa vessaan lukittuna ja tullu tunnin päätyttyä pois ja huomena on pesäpalloa ja en tosiaankaa halua mennä syljettäväks ja naureskelun kohteeks joten aijon huomenna taas viettää muutaman tunnin vessassa...

Mutta joo koitan pinnistellä vielä vähän ja ihanaa kevättä kaikille?=

Onko kellään muulla mitään tälläsiä kokemuksia?

1

169

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokenut (:

no mulla on! mä olin kans seiskal aina pilkan kohteena ja se oli oikeesti tosi ikävää ) : mutta ku me oltii pesistä ja kukaa ei voinu pitää turpaansa kiinni nii menimpä luokan suositumman luokke sen mailan kanssa ja sanoin tälle että ''loppuuko toi vittuilu'' (eikä yhtää haitannu, vaikka maikka oliki ihan vierellä) mää olin niin raivona että löimpä ihan täysii tätä jalkaan.. ei ihan murtunu.. VOI VITTU -.- :DD no mutta eipä oo sen jälkee kiusattu! (: sen jälkee sain paljon lisää kamuij ja tulin ittekki vahvemmaks sisältä.. NII! ja ei sitä hirveesti jääty selvittelee ku mä sanoin reksille että vittuukos tarvi mulle kenenkää valittaa.. ei tunnu kivaks ku sanotaa ryssäks ( äiti on puoliks venäläinen ) läskiks, huoraks jne )::
      eli ymmärrän sua täysin.. ja ei tohon mitää muuta kyl tarvittaiskaa ku pieni kiukkupurkaus nii kaikki olis hyvin (;; mutta voimia sulle !!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      74
      1933
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1673
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1217
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      662
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      557
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      498
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe