Leikkasin viime syksynä muistaakseni syyskuussa kaikki pihamme kolme punaherukkapensasta kokonaan alas. Olin jostain kuullut että niin kannattaa tehdä heikohkosti satoa tuottaville vanhoille pensaille. Noh, tuli nyt sitten mieleen että tänä kesänä ei vissiin tule sitten marjan marjaa...? Kauankos ne kasvattaa taas itseään marjomavahvuudelle?
Milloin tuottaa taas marjaa?
alasleikattu herukka
2
259
Vastaukset
- itsekin leikannut
Muistaakseni ekat marjat tulee jo parin vuoden päästä, kuinka hyvässä paikassa kasvaakin.
- Kestävää sorttia
näin on, pari vuotta ja taas saat satoa.
Ne on sitkeitä sissejä! Itte yritin saada hengiltä, leikkasin alas ja jyystin vesurilla maata myöten, vuoden oli kompostin alla pilkkopimeässä ja eikun kasvoi uudelleen. Nostin ylös ja aloin kasvattaa siitä pikku puuta. Marjoja vaan pukkaa, vaikka miten hullusti leikkailen:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131125
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait85845Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18669Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat275632- 77608
- 104584
- 60584
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49523- 26522
Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet89445