Hei verkostomarkkinoija konkarit!
Arvioikaa paljonko teidän ja muiden vm tuttujen tuntipalkka mahtaisi olla kun otetaan huomioon koko historia? Siis ehkä ekana vuotena on varmaan aika vaatimatonta kun ei saa juurikaan bonuksia vaan aika pitkälle oman myynnin varassa? Toisena vuotena ehkä jo jotain alkaa jäämään viivan alle? Millaisesta toiminnasta tuntipalkka on lopulta muodostunut? Mitä olisi erityisesti hyvä ottaa huomioon kun vm touhuun ryhtyy?
Kerro myös tarkemmin millaista oli aloittaa toiminta ja millaista se on nykyään. Olisi kiva kuulla, että mihinkä olen ehkä myöhemmin ryhtymässä, koska pieni pesämuna on ja olen työtön.
Paljonko tuntipalkka?
9
173
Vastaukset
ennen sain 8-9 €/t ravintolatyöstä, nykyään palvelen saunan asiakkaitta hotellissa, ja kokemusta alalta kertyi yli 2v. nyt saan 10.92 €/tunti plus iltalisät... hyvin meni ! :)
- Homma pelittää
Hei!
Ekat kolme kuukautta tuli miinusta, sitten meni kaksi kuukautta sen miinuksen paikkaamiseen (eli edelleen olin -0 tilanteessa ja nyt kahdeksan kuukauden jälkeen toiminnan tulo ennen kulujen ja verojen poistoa on hieman yli 10 tuhatta/kk
Kulut eivät enää päätä huimaa, kun pohjatyö on hyvin tehty. Täytyy sanoa, että on tosi hyvä fiilis - etenkin kun jokainen kk on aina ollut edellistä parempi.
Yrittäjähenkinen ja ammattiylpeä asenne auttaa tässäkin hommassa - hörhöt ja taivaanrannanmaalarit harvemmin onnistuu missään, saatikka sitten näin vaativassa lajissa kuin VM.- Homma pelittää
Lisäys edelliseen viestiin vielä - en alusta saakka suhtautunut tähän työhön riittävän huolella, vaan jonkin aikaa "katselin ja opettelin" alaa kaikessa rauhassa. Jos olisin heti kuunnellut viisaampien ja kokeneimpien neuvoja, olisin todennäköisesti saavuttanut nykyisen tason huomattavasti nopeammin.
Mutta työ jatkuu ja maistuu vain koko ajan paremmalta. On hienoa huomata, että muita auttamalla voi saavuttaa todella paljon.
- Heh en usko!!
Kerroppa nyt kaikille MITEN tuohon 10 000e KUUKAUDESSA oikein pääsee eli 120 000e VUODESSA? Siis kerro nyt ihan YKSITYISKOHTAISESTI mistä raha todellisuudessa tulee? Paljonko myyt itse? Paljonko sinulla alalinjassa henkilöitä? Mistä vm firmasta kyse?
Jos homma olisi oikeasti noin tuottoisaa, niin minulla olisi monia tuttuja VM touhussa mukana. Haiskahtaa jälleen kerran nettipropagandalta kun EPÄTOIVOISESTI yritetään saada ihmisiä liittymään ja pidettyä kulisseja yllä. Ja salailullahan jälleen kerran luodaan luottamusta kun ei kuitenkaan edes kehdata niin tuottoisaa VM firmaa mainita, jotta minäkin skeptikkona voisin siihen liittyä ja selvitellä totuutta? ;) - fshg6d6
Katsokaa linkki 4:00 kohdalta:
"Eli kun muutama tienasi noin hyvin (2oooe/viikko) saivat loput edustajat toiminnan alkuaikoina keskimäärin kymppejä kuussa. Kysyin kokemuksia kymmeniltä mukana olleista. Osa viihtyi aikansa ja vain yksi on enään mukana. Suurin osa ei edes ansainnut omiaan pois."
http://www.youtube.com/watch?v=vk0M3ogmPJA
Eiköhän tämäkin toimittajan pieni tutkimus todista että HARVA saa vm touhusta rahaa järkeviä summia ulos. Ongelmana on se että samalla paikkakunnalla voi olla kova kilpailu ennestään ja myyminen on kovin paikallista (vähän tuttavia suhteessa tarvittavaan myymis voluumiin).- bulk
Minkähän takia joku viitsisi (muuta kuin säälistä) ostaa VM-kaverilta jotain täysin tuntematonta bulkkitavaraa ( saippuaa, vitamiinejä,kahvikoneita), kun kaupasta saa kunnon merkkejä, joista voi valita mieleisensä.
- asdfas98f098ads0sdfa
Kukaan ei halua antaa toiminnasta laskelmia, joista voisi yrittää päätellä tuntipalkkaa. Ei siis varmaan tule edes noin 10e/h kun on kovin vaiketa luvuilla todistaa toiminnan kannattavuutta.
Eli pärjääkö kokopäivätyössä kuitenkin riskittömämmin? - Raakki wäiskaajä
Mä sain hanuria arppikselta kilkutin koko rahan edestä sitä rotankoloa uhuhuhhuuhhvääääkiiiiiiik
- 20 senttiä taskussa
Minusta tuntuu että lähes kaikki lopettavat aika nopeasti kun tätä palstaa lukee, joten jos edes plussalle pääsee niin vain muutamia euroja per tunti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874018Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242881No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452302- 341311
- 10899
- 131875
- 6844
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124746- 11740