"Kyllä näin on näreet, Jumalaparatkoon".

Uudistunut-Ukki.

Tässä istuvassa hallituksessa on ainakin kaksi Ministeriä, jotka paneutuvat työhönsä erittäin suurella huolella ja antaumuksella. Nämä ministerit ovat Jutta ja Guzenina, vaikka nuo Kepun "Vasikat", tälläkin palstalla muuta väittävät.

On ilo katsella miten huolella nämä naisministerit ottavat tosissaan tehtävänsä Ministereinä. Sen huomaa heti kun katsoo tuota Eduskunnan kyselytuntia. Ja saattapa olla niinkin, että he hallitsevat myöskin alansa ministeriöiden tietopuoliset asiat hyvin tiedoin ja taidoin.

Muuten onko se Ylioppilaslakki ainoa autuaaksitekevä ihmisen elämässä, jos ihminen on muuten selväjärkinen ja asiansA HALLITSEVA, KYSYN VAAN, TEILTÄ "kEPULIREPPANOILTA" JOTKA TÄLLÄ PALSTALLA JATKUVASTI KÄLLÄÄTTE NÄITÄ KAHTA MINISTERIÄ.??

31

177

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yomppe

Pointti onkin siinä, ettei pitäisi väittää olevansa ylioppilas ellei ole.

Tästähän guseniinaa mollataan.

Jossain tv-ohjelmassahan gusenina rankattiin jopa Wallinia
      kehnommaksi toimissaan.

• Uudistunut-Ukki.

Mitä pahaa se Wallin on tehnyt, hänhän vain toteuttaa Hallituksen päätöksiä, näistä Varuskuntien lakkauttamisista. On hyvin typerää ja lyhytkatseista, alkaa syytellä Ministeriä joka toimii ja tekee niinkuin on yhteisesti päätetty.

Onko nyt laitaa, että meidän veronmaksajien rahoilla ylläpidettäisiin varuskuntia, että nämä paikkakunnat saisivat pitää veronmaksajien rahoilla näitä kumntien työpaikkoja. Tietenkin se näitä kuntia "Korpee" kun työpaikat menevät, mutta kukaan ei laske siellä kunnissa mitä se Valtiolle ja meille veronmaksajille maksaa, pitää yllä näitä varuskuntia, kun koulutettavat varusmiehet ovat käymässä vähiin.

Pitäisihän näin yksinkertaisen asian käsittää jo tyhmemmänkin kunnallispolitiikon. Mutta ei suut vaahdossa huudetaan, meiltä ei saa viedä varuskuntaa, eikä ajatella asiaa sen pidemmälle. Varsinkin Kepulit ovat poikia syyttämään Hallitusta, vaikka nämä laskelmat onkin tehty Armeijan omista lähtökohdista.

Joten ottakaa nyt kepulit lusikka kauniiseen käteen ja opetelkaa hiukan taloustiedettä, että mikä kannattaa ja mikä ei. Uskonkin, että Hallitus on nyt oikeilla jäljillä.??

• Kuusi-Pukki

Se nyt vaan on huonompi homma, kun ministeri jää rysänpäältä kiinni totuuden vastaisesta puheesta. Ei se niin vaikeaa luulisi olevan demarinkaan ymmärtää, tai toisaalta onhan se, sen ymmärtäminen edellyttäisi jonkinlaista moraalista selkärankaa, ja sellaista ei demareilta löydy etsimälläkään.

• Yomppe

Sanotaanko siellä punikkien taloustieteen opuksessa myös,
      että suomalaisten veronmaksajien rahat on annettava
      eurooppalaisille suurpankeille ilman mitään vastinetta?

Vai pitääkö niin tehdä vain koska Urpilainen käskee?

Pointti onkin siinä, ettei pitäisi väittää olevansa ylioppilas ellei sitä ole.

• ei e ole

Edes suomalaisten. Suomi lainaa nousevalla korola ja lainaa nitä pikkukorolla..

• ??????????
        ei e ole kirjoitti:

Edes suomalaisten. Suomi lainaa nousevalla korola ja lainaa nitä pikkukorolla..

Mitä tämä nyt sitten on ????

• typerys ja tollo

Kyllä tympäsee tuo jatkuva ylioppilasjuttu, näetkö siitä untakin?

Mikä arvo ylioppilaalla on nykyään, tuolla niitä istuu tehtaissa duunareina,
      maistereita ja insinöörejä, kunkoulutusta vastaavaa työtä ei ole.

Lopeta tuo jatkuva höpinä yl,oppilaasta, ja keksi jotain kiinnostavaa tai vaikene.

• oikeudenmukaisuutta

Eihän sillä ole merkitystä onko ihminen ylioppilas vai ei.

Mutta sillä on, kun ministeri sanoo olevansa ylioppilas
        vaikka ei sitä ole.

Rehellisten ihmisten keskuudessa sitä kutsutaan valehteluksi.

Siitä on kysymys, mutta eihän demari sitä ymmärrä.

• Puusi-Kukki

Syntynyt jälki kummankin ministeriössä, ei oikein kieli asiantuntevuudesta ja asioiden "hallinnasta". Kumpikin noista "osaavista ja asiaansa paneutuvista" naisministereistä vaan on puhunut, ja puhuu edelleen vastoin totuutta.

• Uudistunut-Ukki.

Huomenta vaan palstalaiset, huomaan, että on herättänyt närää, kun kehuih näitä kahta Hallituksen Ministeriä. Mitä taas tulee Suomen olemiseen #EU-sa, niin sehän ei ole enää Mewidän Suomalaisten päätettävissa.

Kun tähän "Puljuun" liityttiin, niin silloin luultiin, että nyt meille Suomalaisille "Taivaat aukeavat", kun päästiin noitten urheiden Saksalaisten porukkaan jotka viime Maailmansodassa meinasivat vallata koko maailman.

Kuten muistamme, silloin Hitlerin Maailmanvalloitus pysähtyi Venäjän aroille, he eivät ottaneet tarpeeksi evästä matkaan kun läksivät Itää valloittamaan. Heillä oli kyllä "Ruutia", mutta heiltä loppui sananmuksisesti Leipä.

No niinhän siinä kävi, ja me urheat Suomalaiset, muutimme silloin puolta, ja ajoimme nuo hävinneet Saksalaiset pois maastamme. Nyt kävi meille Suomalaisille vähän samalla tavalla, liityimme riemumielin Suur-Saksaan ja Ranskaan, mutta me emme jaksaneetkaan elättää noita urheita "Helleenien" jälkeläisiä jotka heittäytyivät täysin meidän Suomalaisten elätettäviksi.

Nyt on turha ulista, että erotkaamme koko "Helleenien" porukasta, se on nyt liian myöhäistä kun on jo "Paskat housuissa", ei muuta kuin maksat, ja itket ja maksat, siihen tilaan meidän johtomiehemme ovat meidät saattaneet. Ja tämä on taivahan tosi.

Tämä johtaa siihen, että minunkin Uusi-Ukin eläkettä tullaan leikkaamaan parin vuoden päästä kovalla kädellä, no kyllähän minä sen kestän, muttamiten sen kestää Suomen "Köyhällistö" joilla jo nytkin menee kaikki viimeistä Ekua myden ruokaan ja vukriin.

Me siis siirymme Hyvinvointivaltiosta Kreikan ja Italian tapaan Huonovointivaltioksi. Voipa käydä niinkin kuin silloin nelikymmenluvulla, että tehdään uusjako koko Euroopassa, ja katsotaan kenellä "Ruutia piisaa, näikin vpoi käydä, ennekuin tämä epäselvyys selviää
        , kyllä näin on näreet, Herraparatkoon.

• Inorgutain ?
        Uudistunut-Ukki. kirjoitti:

Huomenta vaan palstalaiset, huomaan, että on herättänyt närää, kun kehuih näitä kahta Hallituksen Ministeriä. Mitä taas tulee Suomen olemiseen #EU-sa, niin sehän ei ole enää Mewidän Suomalaisten päätettävissa.

Kun tähän "Puljuun" liityttiin, niin silloin luultiin, että nyt meille Suomalaisille "Taivaat aukeavat", kun päästiin noitten urheiden Saksalaisten porukkaan jotka viime Maailmansodassa meinasivat vallata koko maailman.

Kuten muistamme, silloin Hitlerin Maailmanvalloitus pysähtyi Venäjän aroille, he eivät ottaneet tarpeeksi evästä matkaan kun läksivät Itää valloittamaan. Heillä oli kyllä "Ruutia", mutta heiltä loppui sananmuksisesti Leipä.

No niinhän siinä kävi, ja me urheat Suomalaiset, muutimme silloin puolta, ja ajoimme nuo hävinneet Saksalaiset pois maastamme. Nyt kävi meille Suomalaisille vähän samalla tavalla, liityimme riemumielin Suur-Saksaan ja Ranskaan, mutta me emme jaksaneetkaan elättää noita urheita "Helleenien" jälkeläisiä jotka heittäytyivät täysin meidän Suomalaisten elätettäviksi.

Nyt on turha ulista, että erotkaamme koko "Helleenien" porukasta, se on nyt liian myöhäistä kun on jo "Paskat housuissa", ei muuta kuin maksat, ja itket ja maksat, siihen tilaan meidän johtomiehemme ovat meidät saattaneet. Ja tämä on taivahan tosi.

Tämä johtaa siihen, että minunkin Uusi-Ukin eläkettä tullaan leikkaamaan parin vuoden päästä kovalla kädellä, no kyllähän minä sen kestän, muttamiten sen kestää Suomen "Köyhällistö" joilla jo nytkin menee kaikki viimeistä Ekua myden ruokaan ja vukriin.

Me siis siirymme Hyvinvointivaltiosta Kreikan ja Italian tapaan Huonovointivaltioksi. Voipa käydä niinkin kuin silloin nelikymmenluvulla, että tehdään uusjako koko Euroopassa, ja katsotaan kenellä "Ruutia piisaa, näikin vpoi käydä, ennekuin tämä epäselvyys selviää
        , kyllä näin on näreet, Herraparatkoon.

Huomenta moukka. Haluatko että postaamme kepupalstalta tänne kaikki homoeroottiset kirjoittelusi joilla yritit keskustan palstaa pilata ? Näkisiväthän täälläkin millainen "mies" oikein olet.

• Uudistunut-Ukki.
        Inorgutain ? kirjoitti:

Huomenta moukka. Haluatko että postaamme kepupalstalta tänne kaikki homoeroottiset kirjoittelusi joilla yritit keskustan palstaa pilata ? Näkisiväthän täälläkin millainen "mies" oikein olet.

No voi helvetian pöpi, mitä taas haastelet, minulla ei ole3 mitään "Homoeroottisia" ajatuksia eikä myöskään toiveita, kuten sinulla tuntuu olevan??? Kerron vaan tuossa aamuisessa vastauksen Suomen hädästä EU-n suhteen.

Muuten se hätä vain tästä syvenee jos luet muitakin lehtiä kuin Aku-Ankkaa, joka taitaa olla sinun vakioluettavaa. Siksi ei ole ihme, että alat puhua noista Homoeroottisista mieltymyksistäsi. Kuule jätä minut noitten mieltymyksiesi ulkopuolelle, minä en takuuvarmasti kuulu "Joukkoonne", ja se jos mikä on Taivahan tosi.

• Inorgutain mpp

No voi helvetian pöpi, mitä taas haastelet, minulla ei ole3 mitään "Homoeroottisia" ajatuksia eikä myöskään toiveita, kuten sinulla tuntuu olevan??? Kerron vaan tuossa aamuisessa vastauksen Suomen hädästä EU-n suhteen.

Muuten se hätä vain tästä syvenee jos luet muitakin lehtiä kuin Aku-Ankkaa, joka taitaa olla sinun vakioluettavaa. Siksi ei ole ihme, että alat puhua noista Homoeroottisista mieltymyksistäsi. Kuule jätä minut noitten mieltymyksiesi ulkopuolelle, minä en takuuvarmasti kuulu "Joukkoonne", ja se jos mikä on Taivahan tosi.

Haluat siis välttämättä K Y R P Ä, että kaikki homostelujuttusi tuodaan tänne julkisesti nähtäväksi.
        Et taida edes osata hävetä.
        Se viesti missä uhkasi homoillat ja kuristaa kurkusta jonkun raukkaparan voisi olla alkajaisiksi hyvä näyttö taidoistasi. Seuraavaksi taidan laittaa tänne mainetta niittäneen kaapista ulostuloviestisi.

HOH HOH HOO Punikkiukkia ottaa pattiin kun homoillut aiemmin toisella palstalla ja yrittää peittää ja kiistää tekemisiään. Etkö todella tunne häpeää H I NT T I ???

• Uudistunut-Ukki.
        Inorgutain mpp kirjoitti:

Haluat siis välttämättä K Y R P Ä, että kaikki homostelujuttusi tuodaan tänne julkisesti nähtäväksi.
        Et taida edes osata hävetä.
        Se viesti missä uhkasi homoillat ja kuristaa kurkusta jonkun raukkaparan voisi olla alkajaisiksi hyvä näyttö taidoistasi. Seuraavaksi taidan laittaa tänne mainetta niittäneen kaapista ulostuloviestisi.

HOH HOH HOO Punikkiukkia ottaa pattiin kun homoillut aiemmin toisella palstalla ja yrittää peittää ja kiistää tekemisiään. Etkö todella tunne häpeää H I NT T I ???

Nyt kun luin tuon sinun homovastauksesi, niin minulle tuli katumus siitä, kun uhkasin kuristaa tyeikäläisen "Täyshomon" hengiltä. Eihän homous todellakaan ole Suomessakaan mikään rikos, mutta minä kuitenkin vankkana Heteromiehenä toivon, että lopeta jo hyvä Homomies lietsomasta minua porukkaasi.

Vaikka kuinka koetan ymärtää vaikeutesi homona olemisesta, niin jätä jo vihdoinkin minut rauhaan. Minulla ei ole missään elämäni vaiheessa ollut minkäänlaisia "Homofantasioita" ei ole koskaan tullut edes mieleeni tuollainen asia.

Naisia olen kyllä elämänivarrella "Kaatanut" kuten ennen Juonenkylällä heinää , mutta sinunlaisesi homon kanssa en ole joutunut tekemisiin kuin tuolla Kepupalstalla, josta sinä seurasit minua tänne Demaripalstalle kuin "Hai laivaa" , toivoen tietenkin homoyhteyttä minuun.Valitettavasti olet nyt ottanut kohteeksesi täysin väärän henkilön, joten eiköhän sovita niin, että jätät minun vihdoinkin rauhaan.

Muutin siksikin tänne Demaripalstalle, että pääsisin sinulaisesta Homoluuserista erilleni, kyllä näin on näreet, ja tämä jos mikä on taivahan tgosi.????????????.

• Yormasi

Nyt kun luin tuon sinun homovastauksesi, niin minulle tuli katumus siitä, kun uhkasin kuristaa tyeikäläisen "Täyshomon" hengiltä. Eihän homous todellakaan ole Suomessakaan mikään rikos, mutta minä kuitenkin vankkana Heteromiehenä toivon, että lopeta jo hyvä Homomies lietsomasta minua porukkaasi.

Vaikka kuinka koetan ymärtää vaikeutesi homona olemisesta, niin jätä jo vihdoinkin minut rauhaan. Minulla ei ole missään elämäni vaiheessa ollut minkäänlaisia "Homofantasioita" ei ole koskaan tullut edes mieleeni tuollainen asia.

Naisia olen kyllä elämänivarrella "Kaatanut" kuten ennen Juonenkylällä heinää , mutta sinunlaisesi homon kanssa en ole joutunut tekemisiin kuin tuolla Kepupalstalla, josta sinä seurasit minua tänne Demaripalstalle kuin "Hai laivaa" , toivoen tietenkin homoyhteyttä minuun.Valitettavasti olet nyt ottanut kohteeksesi täysin väärän henkilön, joten eiköhän sovita niin, että jätät minun vihdoinkin rauhaan.

Muutin siksikin tänne Demaripalstalle, että pääsisin sinulaisesta Homoluuserista erilleni, kyllä näin on näreet, ja tämä jos mikä on taivahan tgosi.????????????.

Ukki etsii täältäkin epätoivon antamalla vimmalla
        kaltaistensa seuraa, mutta turhaa on työnsä.

Poikarakastajat eivät ole suosiossa yhdenkään
        puolueen keskuudessa.

Edes demaritoverit eivät voi, eivätkä edes halua,
        piilottaa sinua kaappiin takaisin.

Tule vaan tänne paloheinälle, täällä aina ystävä.

• SETan varapj

Uuusi-ukki on julkihomo.
      Harjoittanut vuosikaudet nettihomoilua jomppensa kanssa keskustan palstalla.
      Silloin tällöi hoonaavat toisiaan myös jompella Paloheinässä...

Ps. kummallakaan ei seiso, mutta vanhukset käyttävät anustappia.

• guze bimbo

Noin idioottimaista "tekstiä" voi odottaa vain demarilta, joka epätoivoisesti ja naurettavasti yrittää puolustella huonoja "ministereitä". Urpilaisella on kyllä valmiuksia omaksua asioita. Vvministerin pesti menee kuitenkin Urpin edellytysten yli.

Guzenina on vaan umpityhmä lapsen tasolle jääneine tietoineen, taitoineen ja käytöksineen. Sillä ei ole mitään edellytyksiä ministerin työhön tai mihinkään vaativaan työhön, nuppi ylipäätään epäilyttävän himmeä, kaikkiaan vastenmielinen typerys. Ylen jutussa hiljattain todettiin oikein ja nasevasti että se on bimbo.

Äänestäjien harhauttamista on mgr:n puhe olemattomasta yo-tutkinnosta. Hesari viime joulukuussa: mgr käynyt Mäkelänrinteen iltalukiota, ei mainintaa yo:ksi kirjoittamisesta mistään oppilaitoksesta.

• Uudistunut-Ukki.

No johan sinulla" Bimpo",on melkoiset huolet ja murheet, kun haukut Hallituksen ministereitä tyhmiksi ja saamattomiksi. No Urpilaiselle annat kuitenkin jonkinlaisen arvon, mutta Gusesiinalle etanna edes Kouljakäymättömän Uudistuneen ukin arvoa.

Minä nyt koetan sinulle selvittää, miten Ministeriksi tullaan. Ei siihen vakanssiin kysellä onko ehdokas täydellä "ymmärryksellä", Puolueet antavat mitä heillä parasta on, ja asia on sillä sipuli. Kun olen seu5rannut noita Perjantaisia Eduskunnan kyselytunteja, niin gusesiina on osannut vastata aina hyvin ja asiallisesti, jopa näille viksuille Keskustan kansanedustajille.

Urpilaisen vakanssi taas on erittäin luottamuksellinen, hänen ei saa kertoa Ministeriönsä rahankäytöstä sanaakaan muille kuin Pä'äministerille ja alansa avainministereille. Muuten empä haluaisi olla nyt Urpilaisen vakansilla Hallituksessa, on se niin tuulinen paikka, tuon Kreikan apupaketin suhteen.

Nyt ei riitä se, kuten Kepulit ja oppositio väittää, että Suomen ei tule antaa Kreikalle "Latin latia", koska me olemme EU-n kautta sitoutuneet vastaamaan, koko EU-sta. Olenkin jo sanonut, nyt ei auta enää mikään, kun on jo "Paskat housuissa" ja tämä on totuus, jonka myöskin Pikku-Mauri Pekkarinen joukkoineen tietää, mutta räkytetään nyt kuitenkin ihan räkyttämisen ilostA, JA TÄMÄHÄN ON tAIVAHAN TOTUUS.???????

• edes peruskoulu?

No johan sinulla" Bimpo",on melkoiset huolet ja murheet, kun haukut Hallituksen ministereitä tyhmiksi ja saamattomiksi. No Urpilaiselle annat kuitenkin jonkinlaisen arvon, mutta Gusesiinalle etanna edes Kouljakäymättömän Uudistuneen ukin arvoa.

Minä nyt koetan sinulle selvittää, miten Ministeriksi tullaan. Ei siihen vakanssiin kysellä onko ehdokas täydellä "ymmärryksellä", Puolueet antavat mitä heillä parasta on, ja asia on sillä sipuli. Kun olen seu5rannut noita Perjantaisia Eduskunnan kyselytunteja, niin gusesiina on osannut vastata aina hyvin ja asiallisesti, jopa näille viksuille Keskustan kansanedustajille.

Urpilaisen vakanssi taas on erittäin luottamuksellinen, hänen ei saa kertoa Ministeriönsä rahankäytöstä sanaakaan muille kuin Pä'äministerille ja alansa avainministereille. Muuten empä haluaisi olla nyt Urpilaisen vakansilla Hallituksessa, on se niin tuulinen paikka, tuon Kreikan apupaketin suhteen.

Nyt ei riitä se, kuten Kepulit ja oppositio väittää, että Suomen ei tule antaa Kreikalle "Latin latia", koska me olemme EU-n kautta sitoutuneet vastaamaan, koko EU-sta. Olenkin jo sanonut, nyt ei auta enää mikään, kun on jo "Paskat housuissa" ja tämä on totuus, jonka myöskin Pikku-Mauri Pekkarinen joukkoineen tietää, mutta räkytetään nyt kuitenkin ihan räkyttämisen ilostA, JA TÄMÄHÄN ON tAIVAHAN TOTUUS.???????

Ukkihan elelee ihan omissa maailmoissaan, voi hykkyrät sentään. Mutta ukkikin näkee, ettei mgr ole täydellä "ymmärryksellä" ja että se sitten on demarien parasta antia. Ne kyselytunnit on torstaisin ja g:n kammottavat, täydellisen tietämättömyyden ja taitamattomuuden kyllästämät sekoilut on bimboiluna noteerattu mm. ek:ssa, hallituksessa, ministeriöissä, kotikatsomoisssa ja mediassa

• Lontooseen taas

Urpilainen riemuitsee kun ranskan uusi presidetti on luvannut poistaa EU:n talouskurin.

Jutta pääsee taas jakamaan suomalaisten rahaa. Ja mikä parasta ostamaan uusia vakuuspaperita Lontoon lakimiehiltä.

Ja Guzeniinakin pääsee taas jutan mukana Lontooseen ”ostoksille”

• suurvale

Sanoisin tuosta ylioppilas asiasta vain sen että siitä jaksetaan jauhaa ihan
      turhaan, tympäisee jo.
      Valehtelu tuntuu kuuluvan politiikkaan, kaikki puolueet valehtelivat vaalipuheissaan
      koska hallitukseen päästyään kaiiki lupaukset unohdettiin, yks ylioppilasvale ei
      vaikuta meidän elämäämme mitenkään mutta rahan jakelu ympäri euromaita
      vie meidät perikatoon.

• Uuabbidoo

Lennokasta sonnanheittoa Kepupalstalta mukanaan tuonut tämä Uudistunut-Ukki.

• ei edellytyksiä

Sikäli guzeninan yo-valheella on merkitystä, että tekaistu yo-tutkinto on ollut g:n AINOA "meriitti" ja osoitus "oppineisuudesta" vaalikampanjoissa. Totuushan on: tiedoiltaan, taidoiltaan ja käytökseltään lapsen tasoinen peruskoululainen, jolla ei ole edellytyksiä ministerin tehtävään.

Tykkäät vissiin maksaa tyhjästä.

• eikös vain ystävä?

Maria Guzenina-Richardsonin ja Jutta Urpilaisen asiantuntijuus ja napakka käytös on noille kepulireppanoille liikaa. Siksipä pitää keksiä puskasta jotain tökittävää, kun kepupettääpaskomiset ovat rysähtäneet taivalvaaroineen kansalaistemme silmille - kepulaistenkin.

Nämä kepulireppanoiden välikysymyskeskusteluaiheetkin ovat olleet tähän asti niin puskasta revittyjä, että eihän niistä ole päässyt syntymään edes kunnollista Eduskuntadebattia.

Muuten aika kumma juttu oli tämän päivän Hesarissa, kun sieltä saattoi lukea, että Jutta Urpilainen pärjäsi eduskuntavaalikeskusteluissa ja Mari Kiviniemi ei. Tämähän oli silloin suuri totuus, mutta media ei silloin hiiskunut siitä sanaakaan.

Mari Kiviniemi hukkui omaan ylpeyteensä ja tämä ylpeys ei laantunut hänessä oppositiossa ollessaankaan. Piti oikein tehdä mattivanhaset ja erota itse, kun ylpeys sisällä niin komensi. Mari Kiviniemen naama on nyt niin muikean oloinen ja suu on supussa, sieltä ei lentele enää sammakoita. Ainahan sieltä vähän väliä lenteli ilmoille, että tyhmiä puheitatyhmiä puheita pyh pyh Matti Vanhaselta kopioidun mallin mukaan.

• tässäpä sitä rienaa

Kokoomuksen ministeri Henna Virkkunen ei oikeasti ole ylioppilas ja hän saa olla aivan rauhassa pätkäsivistyneisyydellään. Henna Virkkusta ei ole kiinnostanut nuorena koulujen käyminen, hevoset sen sijaan kiinnostivat. Tämä ministeri kuuluu rikkaaseen Virkkusten sukuun, niin hänen annetaan olla rauhassa valkolakittomuudesta. Eli hänellä ei ole "lunta" sontakasan päällä.

• riemun loppu

Onko Henna Virkkunen väittänyt julkisesti olevansa ylioppilas?
        Käsittääkseni ei ole.

Onko M;aria Guzenina-Richardson väittänyt julkisesti
        olevansa ylioppilas?
        Käsittääkseni on.
        Onko MGR ylioppilas?
        Kuka tietää? Ei ainakaan ole todistusta siitä löytynyt mistään.

Tämä jankkaaminen loppuu heti kun MGR suostuu
        julkaisemaan yo-todistuksensa.

Ei se ole sen vaikeampaa. Paitsi jos ei ole mitä julkaista.

• morjens vaan

Voi sentään, aika köykäistä on näiden kepulireppanoiden keskustelutaitokin täällä SDP:n keskustelupalstalla. Ei heidän pääkopasta irtoa juuri asiallista debatoimisen arvoista, vaikka aloituksessa on ytyä, jytkyä ja pelkää faktaa.

• soommoro

Ja ennen ukin ilmestymistä paikalle, täällä käytiinkin todella
        asiallista ja analyyttistä poliittista depattia.

Niinkö?

• urpot pois

"Maria Guzenina-Richardsonin ja Jutta Urpilaisen asiantuntijuus ja napakka käytös on noille kepulireppanoille liikaa."

Aivan, noiden "asiantuntijuus" ja "napakka käytös" on liikaa jokaiselle järkevälle olennolle.

• Uudistunut-Ukki.

Huomenta taas Suomalaiset, Ukki nukkui taas kuin tukki " 9-sän tiimaa",. Tuossa vaan ihmettelen, noitten Demariministerien arvosteluryöppyä. Miten ihmeessä Demarit ovat valinneet Ministereikseen Eduskunnan tyhmimmät "Rumimmat ", ja täysin asioista "Ulalla" olevat naisimmeiset.

Muistutan vaan, näitä arvostelijoita, kun Kepu valitsi Ministerikseen, muun muassa, "Pikku Mauri Pekkarisen, tämän talouspoliittisen neron. Että ei muuta kuin "Risuvoimala Suomen joka "Niemeen notkoon ja saarelmaan". Jos ja kun Demariministeri rhdottaisi tuollaista typeryyttå, niin hänelle tilattaisiin ensi tilassa "Piip paap auto2 ja ei muuta kuin Niuvanniemelle.

Tämä Pekkarisen "Risuvoimala-ajatus, perustui ainoastaan siihen, että Kepulaisten kannatua pysyisi korkealla, ja tässä ainoastaan yksi syy, miksi Pekkarinen kumppaneineen ajoi tätä "Risuvoimala" hanketta. Ja vieläpä nämä Kepulireppanat pitävät tätä Pekkarista, Kepun "Ihmemiehenä", voi istu ja pala, tätä Keputyperyyttä.

No nyt seuraavissa kunnallisvaaleissa nähdään, miten Kepu vajoaa tuohon kolme-viiden prosentin puolueeksi, ja yhteiskunnassamme pääsee valloilleen rehelliset ja kansan kunnioittamat rakentavat Poliittiset voimat.

Siis todella rakentavat, nyt tämäkin vaalimainos nousee uuteen kukoistukseensa, siis "Rakentaen, ei repien", ja alla lukee Suomen Sosialidemokraattinen puolue, ja tämä jos mikä, on Taivahan totuus.

Hyvät pyhät kaikille palstalaisille, toivoo uudistunut-Ukki pohjanmaalta. Ja ninhän se "Takatalvi"taas yllätti meikäläisen "Pohjan pojan," pitää laittaa välihousut jalkaan kun lenkille lähden, kyllä näin on näreet.????????

• pöööö

Huomenta taas Suomalaiset, Ukki nukkui taas kuin tukki " 9-sän tiimaa",. Tuossa vaan ihmettelen, noitten Demariministerien arvosteluryöppyä. Miten ihmeessä Demarit ovat valinneet Ministereikseen Eduskunnan tyhmimmät "Rumimmat ", ja täysin asioista "Ulalla" olevat naisimmeiset.

Muistutan vaan, näitä arvostelijoita, kun Kepu valitsi Ministerikseen, muun muassa, "Pikku Mauri Pekkarisen, tämän talouspoliittisen neron. Että ei muuta kuin "Risuvoimala Suomen joka "Niemeen notkoon ja saarelmaan". Jos ja kun Demariministeri rhdottaisi tuollaista typeryyttå, niin hänelle tilattaisiin ensi tilassa "Piip paap auto2 ja ei muuta kuin Niuvanniemelle.

Tämä Pekkarisen "Risuvoimala-ajatus, perustui ainoastaan siihen, että Kepulaisten kannatua pysyisi korkealla, ja tässä ainoastaan yksi syy, miksi Pekkarinen kumppaneineen ajoi tätä "Risuvoimala" hanketta. Ja vieläpä nämä Kepulireppanat pitävät tätä Pekkarista, Kepun "Ihmemiehenä", voi istu ja pala, tätä Keputyperyyttä.

No nyt seuraavissa kunnallisvaaleissa nähdään, miten Kepu vajoaa tuohon kolme-viiden prosentin puolueeksi, ja yhteiskunnassamme pääsee valloilleen rehelliset ja kansan kunnioittamat rakentavat Poliittiset voimat.

Siis todella rakentavat, nyt tämäkin vaalimainos nousee uuteen kukoistukseensa, siis "Rakentaen, ei repien", ja alla lukee Suomen Sosialidemokraattinen puolue, ja tämä jos mikä, on Taivahan totuus.

Hyvät pyhät kaikille palstalaisille, toivoo uudistunut-Ukki pohjanmaalta. Ja ninhän se "Takatalvi"taas yllätti meikäläisen "Pohjan pojan," pitää laittaa välihousut jalkaan kun lenkille lähden, kyllä näin on näreet.????????

Demarit ei ole niitä penaalin terävimpiä kyniä, tästä valovoimaisin esimerkki lapsen tasolla hilluva Guzenina.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      73
      1910
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1653
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1207
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      652
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    8. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      537
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      488
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe