Mistä Graviola -tuot

kiitos tied.

Voisiko joku kertoa mistä tällaisia graviola-"tuotteita " voi tilata ja ostaa.

*kiitos etukäteen

69

16514

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • humbuug

      Graviola on valitettavasti humpuukia!

      • ??????

        En kysynyt sitä!!


      • matkaaja
        ?????? kirjoitti:

        En kysynyt sitä!!

        hei.sitä saa nettikaupasta.graviola googleen ja löytyy.


      • HAH!!!

        Ei ole. Graviola hedelmä on ihan oikeasti olemassa.


      • Minulla ainakin toimii. PSA-arvo laski tuotteen avulla kuukaudessa 85:stä 30:een, kun solunsalpaajalla laskua aikaisemmin ei ollut lainkaan - päinvastoin.


      • netti_löytö

      • Varokaa.näitä

        Kannattaa pysyä erossa näistä vaihtoehtohörhöjen ihmeparannuksista.
        Vaihtoehtopuolelta löytyy jos jonkinlaista mielenterveysongelmaista skitsofrenikkoa soodaparannuksineen.


      • Hahahahahahah

        Taidan olla urpo, pysy erossa näistä tuotteista


      • Anonyymi
        Varokaa.näitä kirjoitti:

        Kannattaa pysyä erossa näistä vaihtoehtohörhöjen ihmeparannuksista.
        Vaihtoehtopuolelta löytyy jos jonkinlaista mielenterveysongelmaista skitsofrenikkoa soodaparannuksineen.

        Graviola,- mehu on suuri siunaus, sitä otetaan ruuan päälle, ei tyhjään vatsaan.. Se on itse Jumalan luoma, joka on Korkein ylilääkäri maailmankaikkeudessa. Kaikki mitä Hän on tenyt, on hyvää kunhan se kiitoksella nautitaan. Graviola on aivan uskomaton tuote.. kun otat sitä, pysy jonkun aikaa paikallasi sängyssä


      • Anonyymi
        keke6951 kirjoitti:

        Minulla ainakin toimii. PSA-arvo laski tuotteen avulla kuukaudessa 85:stä 30:een, kun solunsalpaajalla laskua aikaisemmin ei ollut lainkaan - päinvastoin.

        Mistä ostit, ja mimmoinen grsviolan pullo, kiitos


      • Anonyymi

        Hitto mikä idiootti. Tyyppi jolla ei ole minkäänäköistä tietämystä asiasta aukaisee suun kun ei ole mitään asiallista sanottavaa.


    • asavvsa

      Ainakin iHerbistä voi tilata kapseleina.

    • Lääkeaivopestyt

      Joo kaikkihan on humpuukia mitä lääketehtaat ei tee.Kaikki mikä maksaa ja missä on sivuvaikutuksia, ne ei ole humpuukia.Muistakaa syödä lääkkeitä.
      Unohtakaa kaikki muu.Tuetaan köyhiä lääketehtaita ja lääkäreitä.

      • Anonyymi

        Pillereihin eristetään myös luonnosta ainesosia, esim. inkivääristä ja pakurista. Huuhaata nekin?


    • ilmaistako, IHANAA??

      Niin että Graviolaako saa ilmaiseksi, jesss! Mistä sitä saa? Missähän olisi lähin ilmaisjakelupiste?

      • Ilmaiseksi

        Tuskin graviolaa mutta syövän voi parantaa ilmaiseksi ei tarvitse ostaa mitään kaikki tarvittava löytyy suomen luonnosta. Siitä ei vaan hirveesti puhuta.


      • :-)

        Pakurikääpä on ihan yhtä hyvä. Sitä saa ilmaiseksi, kun vaan menet metsään, etsit sellaisen ja irroitat puun kyljestä.


      • Anonyymi
        Ilmaiseksi kirjoitti:

        Tuskin graviolaa mutta syövän voi parantaa ilmaiseksi ei tarvitse ostaa mitään kaikki tarvittava löytyy suomen luonnosta. Siitä ei vaan hirveesti puhuta.

        No ei tuo kyllä suomen luonnossa kasva.


    • mahdollisesti syöpäp

      ostin juuri tänään Graviola-hedelmän mutta en tiedä paljonko sitä pitäisi syödä että se vaikuttaisi mahdollisesti parantavasti??? kuka tietää??

      • Uuno utelias

        Mistä ostit? Itse oon kysellyt monesta kaupasta ja kaikissa myydään ei oota. Onko hedelmä hyvänmakuinen?


      • tilannut
        Uuno utelias kirjoitti:

        Mistä ostit? Itse oon kysellyt monesta kaupasta ja kaikissa myydään ei oota. Onko hedelmä hyvänmakuinen?

        maku on lähinnä banaani-omena yhdistelmä


      • matkaaja
        Uuno utelias kirjoitti:

        Mistä ostit? Itse oon kysellyt monesta kaupasta ja kaikissa myydään ei oota. Onko hedelmä hyvänmakuinen?

        ostin citymarketista.


      • matuman
        matkaaja kirjoitti:

        ostin citymarketista.

        Moikka, mistä cittarista ostit?


    • Youtube:Rick Simpson

      Yleisesti ottaen tärkeämpää olisi kysyä kuinka usein pitää syödä sen sijaan että kysytään kuinka paljon.
      Joutunet syömään graviolahedelmiä usein, päivittäin ja kauan jotta sillä mahdollisesti olisi "parantavia" vaikutuksia.
      Lisäksi kannattaa remontoida muut ruokatottumukset ja samalla elintavat.
      Aerobinen liikunta ja monipuolinen ruokavalio; jossa syödään vähän ja usein, pääpaino kasviksilla ja hedelmillä.
      Punaisen lihan on todettu tuottavan happoja jotka ovat esteenä elimistön luonnolliselle puhdistautumiselle.
      Lisäksi tiedetään että terveet solut käyttävät happea energian muodostukseen ja sairaat solut sokereita.
      Huippu-urheilijat hapettavat elimistöä ruokasoodalla ja makeasta luopuminen vähentää sairaan solun "energialähteitä".
      Aprikoosin siemenen sisältämän B17 vitamiinia on myös käytetty pitkään syövän tukihoidoissa.
      PubMedistä löydät tutkimustetoa esim. cannabinoidien toimimesesta Anti-Cancer Agenttina.
      esim. hakusana googlessa: Pubmed cancer M. Guzmán
      jossa pystyt ainakin ymmärtämään tutkimusten tiivistelmät.
      Ja näihin pätenee sama "kohtuus kaikessa"-"annostelu", kuten synteettissä lääkkeissäkin.

      • Anonyymi

        Loistava palaute. Huomaa että oot hereillä!


    • tilannut

      kysy paikkakuntasi monipuolisen hedelmäosaston myyjiltä. Oulussa ainakin Kaakkurin Citymarket tilaa pyynnöstäsi hedelmää.

    • pävö

      syöpiä on monenlaisia samoin lääkkeitä joten kaverillani kiellettiin ainakin greippi ja joku muukin hedelmä tai marja jota ei saa syödä missään tapauksessa lääkityksen kanssa samaan aikaan.

    • matkaaja

      etsi googlesta

    • Expensive Graviola

      Aika kallis hedelmä on, kun Tampereen Stockmannilla sanottiin yhden hedelmän hinnaksi n. 30 euroa ja se hedelmä pitää tilata, varata etukäteen.

      • käyttäjä

        Yksi Graviola painaa 2.4 kiloa ja sitten se pitää tuoda etelä-Amerikasta, tosin on Teneriffalla alettu viljellä sitä ja myydä tehtaasta.


    • HS

      Löysin Graviola hedelmän kuivattuja lehtiä myyvän sivuston www.soija.eu/graviola-lehden-pulveri. Onko kukaan tätä kokeillut...?

      • roskatiede

      • Sipeliini 24
        roskatiede kirjoitti:

        "Graviolan tehottomuus on todistettu oikeudessakin. Englantilainen liikemies Andrew Harris yritti tienata luontaistuotteilla aivan niin kuin Kärkkäinenkin. Hän väitti graviolapillereitä syöpälääkkeeksi ja sai viranomaiset peräänsä. Tuomio oli 12 kk vankilaa."

        http://roskatiede.wordpress.com/2012/04/27/kuuluisia-tieteellisia-huijauksia-hoax/

        Olen hedelmä graviolan kannalla , itse syön sitä säännöllisesti hedelmänä ja sain kolme sydän lääkkettä pois ja ei olla tarvittu alkaa minun syöpääni hoitoja joten uskon että graviolalla on merkitys koska jopa kipulääkkeet on jäänyt pois kun syön säännöllisesti ja kaikkihan terveyteen maksaa ... ei kannata mitätä terveyttä rahassa. joo juuri toista viikkoa olen uudella ruokavaliolla sekin auttaa moneen ...syöpä että sydänlääkärini olivat iloisia kun huomasivat miten olen parantunnut ja veri-arvot parantuneet , et silleen lääkefirmoille ( olen syönyt graviolaa kohta kolme kuukautta , kun sain tietää toukokuussa et mulla on parantumaton ja pahanlaatuinen syöpä ja sydämen ohitusleikkaus tehty josta mulle jäi 7 eri lääkettä ja nyt sain kolme pois juuri graviolan ansiosta ) ...


      • KaisuSo
        Sipeliini 24 kirjoitti:

        Olen hedelmä graviolan kannalla , itse syön sitä säännöllisesti hedelmänä ja sain kolme sydän lääkkettä pois ja ei olla tarvittu alkaa minun syöpääni hoitoja joten uskon että graviolalla on merkitys koska jopa kipulääkkeet on jäänyt pois kun syön säännöllisesti ja kaikkihan terveyteen maksaa ... ei kannata mitätä terveyttä rahassa. joo juuri toista viikkoa olen uudella ruokavaliolla sekin auttaa moneen ...syöpä että sydänlääkärini olivat iloisia kun huomasivat miten olen parantunnut ja veri-arvot parantuneet , et silleen lääkefirmoille ( olen syönyt graviolaa kohta kolme kuukautta , kun sain tietää toukokuussa et mulla on parantumaton ja pahanlaatuinen syöpä ja sydämen ohitusleikkaus tehty josta mulle jäi 7 eri lääkettä ja nyt sain kolme pois juuri graviolan ansiosta ) ...

        Oletko syönyt tuota hedelmää tuoreena vai pillerimuodossa? Olen huomannut hedelmää saatavan aika huonosti eikä säännöllisesti, joten mistä itse olet saanut hedelmää hankittua ja miten sitä syöt,siis tarkoitan että sellaisenaan, smoothiena ym? Yritän kovasti saada hankituksi tätä hedelmää ja kokemuksia muutenkin miehelläni todetun aggresiivisen ja parantumattoman syövän takia. Joten kiitoksia kaikista neuvoista.


      • käyttäjä
        roskatiede kirjoitti:

        "Graviolan tehottomuus on todistettu oikeudessakin. Englantilainen liikemies Andrew Harris yritti tienata luontaistuotteilla aivan niin kuin Kärkkäinenkin. Hän väitti graviolapillereitä syöpälääkkeeksi ja sai viranomaiset peräänsä. Tuomio oli 12 kk vankilaa."

        http://roskatiede.wordpress.com/2012/04/27/kuuluisia-tieteellisia-huijauksia-hoax/

        Vai todistettiin oikeudessakin??? Minkälaisella menetelmällä??? Päivän vitsi!!
        A.H. oli ihan oikeassa, silti tuollaisia tuomioita saa oikeuksista tilaamalla, kuten muutama vuosi sitten muuan tuomari julisti kaikki vitamiinivalmisteet pannaan ja kielsi niiden mainostuksen.

        Minulla on hyvä kokemus Graviolasta kapselina. On parantanut todellakin ja se on valokuvattu asia.

        Onko tämä sivu Roskatiede lääketehtaan maksama? Muuten en voi käsittää tuommoista soopaa. On älytöntä kieltää luonnonaineiden vaikutus joka ikisessä tapauksessa ja keksiä haittoja, mitä ei ole ollut maissa, missä Graviolaa on käytetty kauan.


      • mamma6
        käyttäjä kirjoitti:

        Vai todistettiin oikeudessakin??? Minkälaisella menetelmällä??? Päivän vitsi!!
        A.H. oli ihan oikeassa, silti tuollaisia tuomioita saa oikeuksista tilaamalla, kuten muutama vuosi sitten muuan tuomari julisti kaikki vitamiinivalmisteet pannaan ja kielsi niiden mainostuksen.

        Minulla on hyvä kokemus Graviolasta kapselina. On parantanut todellakin ja se on valokuvattu asia.

        Onko tämä sivu Roskatiede lääketehtaan maksama? Muuten en voi käsittää tuommoista soopaa. On älytöntä kieltää luonnonaineiden vaikutus joka ikisessä tapauksessa ja keksiä haittoja, mitä ei ole ollut maissa, missä Graviolaa on käytetty kauan.

        Moikka,suurin osa lääkkeistä on lähtöisin luonnosta kuten terveystuotteetkin.

        On hienoa kuulla kun apu on tullut.Sanoisin myös että luonto auttaa masennukseen ,ikävään ja suruun.Mitä teemme kun EU tahtoo estää kotiviljelyn yms.Siis tarkoitan ihan kaikkea viljelyä vilja yrtit kasvit ja puutarhurit kivelle ns kuivumaan.Auttakee,meiltähän viedään elinehdot kuten myös luonnolta.Lakka on muuten tutkittu terveysmarjaksi ja sitä kyllä on meidän kaikki marjat.

        Kevään hiirenkorvia kaikille t Mamma


      • alaaadeeb
        Sipeliini 24 kirjoitti:

        Olen hedelmä graviolan kannalla , itse syön sitä säännöllisesti hedelmänä ja sain kolme sydän lääkkettä pois ja ei olla tarvittu alkaa minun syöpääni hoitoja joten uskon että graviolalla on merkitys koska jopa kipulääkkeet on jäänyt pois kun syön säännöllisesti ja kaikkihan terveyteen maksaa ... ei kannata mitätä terveyttä rahassa. joo juuri toista viikkoa olen uudella ruokavaliolla sekin auttaa moneen ...syöpä että sydänlääkärini olivat iloisia kun huomasivat miten olen parantunnut ja veri-arvot parantuneet , et silleen lääkefirmoille ( olen syönyt graviolaa kohta kolme kuukautta , kun sain tietää toukokuussa et mulla on parantumaton ja pahanlaatuinen syöpä ja sydämen ohitusleikkaus tehty josta mulle jäi 7 eri lääkettä ja nyt sain kolme pois juuri graviolan ansiosta ) ...

        Hei ! Olen monesti etsinyt sitä hedelmää , mut en oo löytäny sitä. Voitko kertoo mistä sitä saa ??


    • asvaska

      Graviolan lisäksi papaijanlehtiuute on tutustumisen arvoinen. Floridan yliopiston soluviljelmätutkimukessa papaijanlehtiuute hidasti kasvainten kasvua kaikissa tapauksissa. Syöpää ehkäisevät vaikutukset olivat sitä suurempia, mitä enemmän solut saivat papaijanlehtiuutetta:
      http://news.ufl.edu/2010/03/09/papaya-2/

      Tuolla kerrotaan australialaisesta Stan Sheldonista, jolle annettiin viisi kuukautta elinaikaa, kun hänellä todettiin syöpä molemmissa keuhkoissa. Juotuaan kaksi kuukautta papaijateetä, syöpä hävisi kokonaan.
      http://grupapasaja.wordpress.com/2012/03/24/papaya/

      Australiassa papaijapuu tunnetaan nimellä "paw paw" tree. Tämä on eri kuin esim. Yhdysvalloissa kasvava paw paw tree.
      http://starfishproject.wordpress.com/category/alternative-medicine/papaya-leaves/

    • asvaska

      Todettakoon, että kenekään ei pidä yrittää parantaa sairauksia papaijanlehtiuutteella. Kannattaa ensin ottaa selville kaikki mahdollinen tieto papaijasta ja tehdä omat johtopäätökset vasta sen jälkeen.

    • jojola

      Näkyy kaupassa oleva Graviola Vietnamilaista alkuperää. Näiden hedelmien ja kahvin tuotannossa saamme nyt takaisin ne myrkyt mitä USA kylvi Vietnamin maaperälle Vietnamin sodan aikana. Vietnam on nyt maailman toiseksi suurin kahvintuottaja, ja niinpä ryystämme iloisesti DDT:t ja muut myrkyt kehoomme, myrkyt, joiden takia tänäkin päivänä Vietnamissa syntyy epämuodostuneita lapsia.

      • käyttäjä

        Onhan sitä etelä-Amerikasta ja Teneriffalta, joissa sitä on käytetty kauan.


    • Graviola Mehu

      Graviola mehua (100%) olisi tarjoilla suomessa vkolla 44-45.
      Yhteystiedot ilmoitan kun tuote maassa.

    • Graviola Mehu

      Tästä osoitteesta löytyy graviola mehua (Portuguese), guanábana (Spanish), corossol (French), soursop (English), zuurzak (Dutch),
      http://www.hyvänolonverkkokauppa.fi/graviola-mehu-p-975.html

    • jarmo 9

      Lahdesta sitä olen tavannut kahdestakin paikkaa,nimittäin Paavolan
      K-marketista ja Launeen K-marketista. Sitä tuli sinne torstaisin ja maksoi 32 euroa kilo.

      Ter.jarmo

    • imatralainen1

      Imatran Citymarketista saa myös tilattua.

    • Allie

      Tilasin Graviola-mehua. Ihan juotavaa, sellaista paksuhkoa mehua, jota otetaan 0,5-1 dl päivässä. Otin eilen ensimmäistä kertaa iltapäivällä 0,5 dl varovasti. Tänä aamuna sitten 1 dl tyhjään mahaan ja meinasin oksentaa, tuli huono olo. Taisi olla liian vahvaa tyhjään vatsaan otettuna. Huomenna sitten kokeilen vasta syömisen jälkeen tai otan vasta illalla.

    • epätoivoinen

      Onko Graviolasta oikeesti hyötyä syövän hoidossa? Paljon sitä pitää syödä tai juoda päivässä? Saisinko pikaisen vastauksen.

      • uskova

        Graviola ei poista lääkärin määräämät lääkkeet..graviola on todettu auttavan..kaikkea täytyy kokea itse..iso annos d-vitamiinia..gravila mehua..papaya...


    • ana66

      mis pän helsinnissä tätä saisa.

    • asia kunnossa

      Jos haette syövän leviämistä / parantumista elintarvikkeista, niin tässä on muutama aine, joita kannattaa käyttää.

      Paprikajauhe,( vahvimpia antioksidantteja ) parapähkinä (seleenipommi) pakurikääpä (antioksidantti), cheyennepippuri, kurkuma, tomaattiketsuppi (lykopeeni) inkivääri, ja sitten vähintään 150ug D-vitamiinia päivässä.
      Sitten täytyy pitää huoli kehon PH-arvosta ja se hoituu apteekista saatavalla jauheella. Mukana on liuskoja, joilla voi virtsasta tarkkailla kehon happamuutta.

      Kannattaa kokeilla vaikka se tyrmätään humpuukiksi, sitä se ei ole.

      • Suomi luomu

        Virtsan ja kehon (veren) happamuus on kaksi eri asiaa. D vitamiinia ei tarvitse noin suuria annoksia riittää talviaikaan 50 ug. D vitamiinin nauttiminen ilman K 2 vitamiinia enemmän haittaa kuin hyötyä. Syökää ennemmin puhtaita vitamiinipitoisia suomalaisia marjoja ja juureksia kuin noita kasvinsuojelumyrkyillä kyllästettyä etelän hetelmiä.


      • ravintolisä
        Suomi luomu kirjoitti:

        Virtsan ja kehon (veren) happamuus on kaksi eri asiaa. D vitamiinia ei tarvitse noin suuria annoksia riittää talviaikaan 50 ug. D vitamiinin nauttiminen ilman K 2 vitamiinia enemmän haittaa kuin hyötyä. Syökää ennemmin puhtaita vitamiinipitoisia suomalaisia marjoja ja juureksia kuin noita kasvinsuojelumyrkyillä kyllästettyä etelän hetelmiä.

        Graviola -kapseleita saa Suomesta.
        Graviola info: http://graviola-eu.123kotisivu.fi


      • Mamma6
        Suomi luomu kirjoitti:

        Virtsan ja kehon (veren) happamuus on kaksi eri asiaa. D vitamiinia ei tarvitse noin suuria annoksia riittää talviaikaan 50 ug. D vitamiinin nauttiminen ilman K 2 vitamiinia enemmän haittaa kuin hyötyä. Syökää ennemmin puhtaita vitamiinipitoisia suomalaisia marjoja ja juureksia kuin noita kasvinsuojelumyrkyillä kyllästettyä etelän hetelmiä.

        Hienoa hyvä hyvä,totta joka ikinen kirjain.

        Tiedätkö vielä kertoa lisää tuosta kehon happamuuden hoidosta Olen siitä kuullut monen ikäihmisen kertomana.

        Suomi biodiversiteettitautinen siihen ei ookkaa lääkettä,onneksi

        Iloista kevättä terveelle tajunnalle


    • ainakin hyvänolonverkkokaupasta :)

    • edulliset ravintolis

      Edullisimmin graviola kapseleita saa itse tilaamalla iherb.com -sivuilta.
      Sieltä löytyy myös käyttörajoituksia, jos on jokin neurologinen sairaus, parkinsonintauti tai jos käyttää esim. verenohennuslääkkeitä.

      Tilaus tulee tullitta ja ilman alv:a, kun kokonaishinta jää alle 35 € ( n. 47 $ )
      Uusi tilaaja saa alennusta yli 40 $ tilauksesta 10 $ ja pienemmästä tilauksesta 5 $
      käyttämällä koodia POC549.

      • kaisa3

        Tilasin graviola lehdet ja kapselit osoitteesta [email protected] ja sain lehdet 7 euroa 100 g. pakkaus, sama hinta myös jauhe ja 90 kapselin purkki 19 euroa. Mielestäni on hyvä hinta.


    • Suomi Graviola

      Suomi Graviola

      Hei, täällä on googlettamalla, graviola.fi , soursop.fi , graviola-eu , hyvä valikoima kaikkia Graviola tuotteita.
      Taitaa graviola.fi kauppa olla Espoossa Suomessa vaan onko suomalainen putiikki
      http://graviola.fi/nettikauppa/osta-graviolaa/

      Löytyi myös Graviola tietoja Suomessa, joku Graviola harrastaja varmaan
      http://graviola-eu.123kotisivu.fi/

      Aika halvalla syöpäsairaan hekni säästyy jos 1 purkki graviola tai paketti soursop teetä riittää parantamaan syöpä sairauden.

    • pekkapoika

      Graviolan teho ja vaikutukset on kerrottu kirjassa Simon Flint, Villit vaihtoehdot. Uskomushoitokritiikkiä viisaille, Nordbooks 2014. Kirja vaatii jonkin verran ymmärryskykyä, joten se ei sovi kaikille.

    • kiinnostynut 2014

      Millaisissa kaupoissa myydään graviola hedelmiä?

      • Rahat tai henki

        Huijarikaupoissa


    • Katja11

      Tilasin graviola kapselit hinnalla 24 € Virosta, võimakas 20:1 uute. Siellä myös jauhe 250 g vain 19,90. Tilasin sivulta www.tervis24.com Siellä myös erityisen halpaa maustekurkuma.

    • Anonyymi

      https://www.healthline.com/health/cancer/graviola-cancer#research

      Tällaista löytyi. Laboratoriossa graviola tuhoaisi erilaisia syöpäsoluja. Testattu myös rotilla. Ei ihmiskokeita tehty.
      Monet sivut varoittelevat käyttämästä kokeellisia hoitoja. Miksei noita asioita sitten tutkita enemmän, jos ne näyttävät jonkunlaista potentiaalia?

      Riskinä hedelmän syömisessä on neurologiset ongelmat. Karibialla tätä kuitenkin annetaan syöpäpotilaille.

      K-kaupoissa on ollut muistaakseni graviolansiemenmehua. Itsekin juonut joskus.

    • Anonyymi

      👍👍👍

    • Anonyymi

      Tilasin PipingRock sivustosta graviolakapseleita. Toivottavasti saapuu postiin joskus, ei nimittäin vaikuttanut hirveen luotettavalta sivustolta. Mistä jengi nykyää tilailee niitä? Tai graviolalehtiä?

      • Anonyymi

        Tilasin Amazonilta. Kapselit valmistettu Saksassa graviolan lehdistä. Olen syönyt nyt kuukauden ja syöpälääkärini otatti verikokeet (maksa-arvot ja verenkuva), kun kolme viikkoa kulunut. Tänään luin Omakannasta lääkärin kommentit: kaikki arvot viitteissä ja kunnossa eivätkä esim.maksa-arvot ole kohonneet. Koska olen Tagrisso-lääkityksellä haluttiin varmistaa ettei graviola aiheuta odottamattomia yhteisvaikutuksia tai seurauksia.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      274
      2903
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      75
      1526
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1460
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1250
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1187
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1180
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1109
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      22
      1058
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1003
    Aihe