Hei! Olen 25-vuotias nainen,tulin uskoon 18-vuotiaana,kävin kasteella ja liityin seurakuntaan ja olin uskossa parisen vuotta jonka jälkeen petyin Jumalaan ja ihmisiin ja palasin maailmaan.Seuraavat 5 vuotta olivat okkultismin täyteiset minulle muodostui alkoholiongelma,sekä huomasin olevani lesbo.Eli oli okkultismia,viinaa,ja rikkinäisiä ihmissuhteita.Ja se johti niin pohjalle,että ajattelin että joko tapan itseni tai sitten Jeesuksen puolelle takaisin..mietin voiko Jeesus enää rakastaa ja antaa anteeksi kaiken sen pahan mitä tein itselleni,muille ja Hänelle.Ja että kieltäydyin aiemmin palaamasta takaisin.no Jeesus antoi anteeksi!Rukoilin Häntä takaisin sydämeni Herraksi,ja sen jälkeen koko asuntoni täyttyi niin vahvalla voimalla,Pyhällä Hengellä,että ex-tyttöystävänikin tunsi sen ja tuli uskoon,vaikka oli siihen asti ollut ateisti.Jumala kohtasi niin voimallisesti siinä hetkessä että ei jäänyt millekään epäilylle Hänen todellisuudestaan ja voimastaan varaa.
Nyt olen ollut viikon verran uskossa ja käynyr muutaman kerran seurakunnassa.Koen ongelmaksi sen että ei oikein tunnu muodostuvan yhteyttä uskovaisiin tai tuntuu että olet yksin tässä taistelussa nyt(Jeesus on kyllä mukana,mutta ei maallista tukea paljoakaan).Okkultismia tosiaan harrastin vielä hetkeä ennen uskoontuloani,tai oikeastaan ennustamista,ja nyt on tullut vahvoja saatanallisia hyökkäyksiä.
Viime yönä koin pahan hengen asunnossani joka oli tulossa tekemään minulle pahaa ja se pelko ja ahdistus oli ihan hirveä,sanoin kovaan ääneen "Jeesuksen Kristuksen nimessä poistu tästä asunnosta" sanoin monta kertaa ja tilanne helpotti.Mutta tosiaan,pimeydestä tulee noita hyökkäyksiä kovasti ja tuntuu että olisi hyvä jos olisi joku toinen uskovainen ystävänä,jolle voisi näistä hengellisistä asioista kertoa ja jonka kanssa jutella ja rukoilla puolin ja toisin. [email protected] saa laittaa mailia,jos joku kokee että kiinnostaisi tutustua.Tarvisin todella tukea kun tuntuu että rankkoja nää asiat ja silleen yksin näiden asioiden kanssa,ja kovat henkiset ja hengelliset taistelut.Ja kuitenkin haluan uskossa olla ja Jeesuksen kanssa,olen myös tätä ystävä-asiaa rukoillut ja nyt tuli mieleen jos tänne laittaisin tämän..Siunausta kaikille!
Keskustelu-ja rukoustukea uskovaisilta,vaikea tilanne ?
3
73
Vastaukset
Okkultismi, noituususko ja kristinusko ovat samaa pakettia.
Eli jos elämäsi on sekaisin, siitä ei selviä vaihtamalla poppakonsteja toisiin.
Oletus, että joku toinen todellisuuden ulkopuolelta järjestää elämäsi, on väärällä pohjalla.
Jos pääsisitkin huumeista, alkoholista ja elämisen tarkoituksettomuudesta ja tilalle tulee palstan kaikkea vihaavien uskovien uskonsisältö, olet lähtöpisteessä.
Apua luultavasti tarvitset. Hyviä kavereita ja niitä kyllä tulee kun liikkuu muiden parissa. Virheellistä ei ole ottaa psykososiaalista apua. Jos luulet että lesbous olisi syntiä, olet vieläkin metsässä. Sen kieltäminen toisi vain lisäongelmia.
Pärjäät varmasti, kun koet itsessäsi halua siihen. Monia on auttanut romaaneiden lukeminen. Niissä elää muiden kautta omaa elämää ja voi saada oivalluksia ongelmien ratkaisuun.
Tsemppiä- sdfadfv
Pärjäät varmasti, kun koet itsessäsi halua siihen. Monia on auttanut romaaneiden lukeminen.//hah haa--tuo on rasistinen vastaus --poistoon
- Ota rohkeasti
yhteyttä seurakunnan työntekijään, saarnaajaan/evankelistaan. Käy usein seurakuntasi tilaisuuksissa, että pääset vahvistumaan uskossa. Kun rohkeasti lähestyt uskovia/uskovaa, niin uskon, että löydät omasta seurakunnastasi ystävän jolta saat käytännön tukea elämääsi. Sanallaan ja Pyhän Hengen voimallaan Jeesus sinua hoitaa ja eheyttää seurakunnan keskellä.
Olen todella iloinen, että olet saanut Armon palata takaisin Jeesuksen yhteyteen. Olet antanut kätesi Jeesuksen käteen ja koskaan Hän ei hylkää sinua. Kerrot, että pimeyden voima välillä kiusaa sinua. Jeesus on suurempi kuin pimeyden voimat, Hän kertakaikkiaan voitti ne ristillä. Saat täysin luottaa siihen, että Jeesus on sovittanut sinut Isän edessä ja olet suojattu hänen armossaan. >>Korkeimman olet sinä ottanut turvaksesi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh882108Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361766- 1801316
- 241784
- 67732
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10711- 59708
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211608- 49566
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337502