Valitse :
1.) Pidän itseäni muita parempana, haukkuen muita hörhöiksi. Huom. yleensä hörhöt eivät ole muille vaaraksi. Paitsi psykopaatit.
2.) Tämä on niin hauskaa trollailla suomi24, saan kiksejä
3.) En voi sietää, että muut ovat kiinnostuneita ufoista, se loukkaa maailmankuvaani. Tulen stressaantuneeksi.
4.) Minut on palkattu tänne hommiin, tämä on mielenkiintoinen työni
5.) Minut on laitettu trollamaan tänne, että saan kokemuspisteitä. Joita tarvitsen myöhemmin.
6.) Tykkään kieroilla muille ihmisille
7.) Olen muukalainen, enkä halua, että ihmiset saavat tietää meistä vielä :D Siksi levitän disinformaatiota
8) Muu, mikä ?
Miksi häriköit palstalla ?
12
93
Vastaukset
- kuk3245rg
Kannattaa hoitaa nuo mielisairaudet:
http://www.mtkl.fi/tietopankki/mista_apua/hoitoon_hakeutuminen/- tulkki
Syy: 3. Henkisesti stressaantunut ja mieleltään järkkynyt
- Huolestunut Äitee
Tuo on tietty yksi syy trollata ,että yrität hoidattaa mielisairauttasi täällä. Mutta minä en oikein usko, että maaanisdepressiivisuutesi paranee tällä tavalla. Enkä usko sitäkään, ettämtuosta linkistä olisi kehoitettu tulemaan tänne. Pitäisiköhän sinun ottaa uudestaan yhtyttä heihin ja pyytää muuta apua itsellesi.
- LOL!
1, 3, 5, 6, 7.
- tulkki
Syy myös 3 ja sivuoireiluna 7.
- LOL!
tulkki kirjoitti:
Syy myös 3 ja sivuoireiluna 7.
Se oli arvoitus teille HÖRHÖILLE.
- heitäsuurinosa
Unohdit 9.) Kuulun uskonnolliseen lahkoon ja pelkään demoneja.
- :D
Tarkoitin sinua. Ymmärrätkö nyt? Comprende. Understand. Förstår???
- ovat pipipäitä
Ovat narsistipsykoja. Kun yhteiskunta on alkanut paljastaa heitä, heillä ei ole muita kanavia enää kuin netti. Täällä sitten kirjoittelevat oman sairaan mielensä tasolla vähätellen tätäkin aihepiiriä.
- wagtail.
Totta. On parasta ettei heitä huomioida jatkossa millään tavalla enää. Kiitos.
- liatgaw
wagtail. kirjoitti:
Totta. On parasta ettei heitä huomioida jatkossa millään tavalla enää. Kiitos.
attoT. nO atsarap iette ätieh adioimouh assoktaj näällim allavat ääne. sotiiK.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125866
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103835"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten275652- 69572
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait72553Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64552Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist32473