mitä vitsi hienoo o ku juo ja polttaa?

creeddd

oikeesti! hankkikaa ny elämä!
mä oon 15v poika ja oon ollu kaks kertaa suhtees.
ekal kerral en tienny et tyttö poltti ja kun se tuli selville, jätin hänet. moni ystäväni (tyttöjä ja poikia) on sitä mieltä, että se kannatti.

tokalla kerral tyttö poltti ja tiesin sen. rakastin tyttöä niin kovaa, että hyväksyin sen.
mutta kerran kun hän istui sylissäni, niin näin että tytöllä oli tuoreet viiltelyn jäljet.
jätin siis hänetkin.

oikeasti! ettekö viitti olla nolaamatta itteänne ja pysyy ihan raittiina? itse ainakin vietän mieluummin elämäni ihmisten kanssa, jotka ovat hyvässä työssä (käyneet koulunsa hyvin) ja eläneet terveellistä elämää. tottakai saa juoda jos on täysi ikäinen, mutta mä en ainakaan halua pilata elämääni sillä!

miettikää:
sitten kun te makaatte ojassa kännissä, niin esim. minä ja vaimoni istutaan ravintolassa viettämässä iltaa, silloin kun kotona on meidän 2 lasta isovanhempiensa kanssa.

eikö houkuttelekin enemmän? joten eikö kannata nyt jo ryhtyy siihe?

2

82

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Cedini♥

harva 15v poika enää ees aattelee tollee ! ;o
      mun mielestä sellaset alle 17v lissut ja kovikset on ihan sairaan noloja!
      jotkut -99 suunnittelee nykyää et joo juhannuksena meen kyl ryyppää mun frendie kaa... voi luoja! oikeesti tajuaaks ne et ne on aivan käsittämättömän noloja :D
      ainakun nään jonku nuore kännis nii nauran ne aivan pystyyn!
      en ilmota kellekkää ku siinäpä esittää kovaa aineis, siis iha vitu kovii ne onki :
      juo jotai limsa tapasta ?:D

ja joo oon 16vee ja oon juono pari vuotta sitte. ekakski se on iha vitsi pahaa ja tokaks noloo ja kolmanneks sä teet kännis kaikkee tyhmää jota saat sit seuraavana päivänä muistella ja hävetä silmät päästä (:

• mmmaria

Hehe! Puhutte molemmat aivan totta :D
      Näin kerran yhden ala-astelaisen tytön polttamassa Uimahallin edessä.
      Mentiin siitä mun kaveriporukan kans ohi. Ette tiiäkkää miten paljo me naurettiin! :D
      Katottiin ensi sitä tyttöä silleen:"Mm, ok?" ja sitten naurettiin. Sit se tyttö katto meitä, näytti keskaria ja huusi:"Hankkikaa elämä!" Me kavereitten kans katottii toisiamme ja mentii sit sitä tyttöö kohti ja se raukka ottiki sit puhelimen ja lähti käveleen meitä pakoon. Seurattiin jonku aikaa sitä ja nähtii kun se meni sen omaan taloonsa sisään. :D

Yhtään nolompia voi olla nää ala-aste/seiska-kasiluokkalaiset wnb-lissu kännääjäpolttajat? :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      91
      2184
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      147
      1811
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      173
      1333
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      229
      805
    5. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      65
      754
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      10
      741
    7. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      60
      730
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      212
      623
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      49
      597
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      49
      571
    Aihe