ei yhtään kunnollista peliä.
upuntulle ei ole pelejä!
22
168
Vastaukset
- XP
Pelit on lapsille.
aika vastuutonta jos aiot antaa lapsen pelata vaikkapa GTA:ta.
ja se on sentään ihan sieltä hempeimmästä päästä kun on konsoli peli.- XP
puusilima____ kirjoitti:
aika vastuutonta jos aiot antaa lapsen pelata vaikkapa GTA:ta.
ja se on sentään ihan sieltä hempeimmästä päästä kun on konsoli peli.En aio, elä pelekää. Jotkut pelit ovatkin vain lapsellisille aikuisille.
- mikä se nyt
XP kirjoitti:
En aio, elä pelekää. Jotkut pelit ovatkin vain lapsellisille aikuisille.
sielä päässä noin ahistaa kun ei pelejäkään kestä ?
- olisit raukka
XP kirjoitti:
En aio, elä pelekää. Jotkut pelit ovatkin vain lapsellisille aikuisille.
vaikka yrittänyt opetella pelaamaan pokeria, niitä löytyy miljonäärejä jotka on pelkällä pelaamisella rikastuneet !
- 6
olisit raukka kirjoitti:
vaikka yrittänyt opetella pelaamaan pokeria, niitä löytyy miljonäärejä jotka on pelkällä pelaamisella rikastuneet !
Pokeri nyt on jotain ihan muuta kuin windows-only-peli...
- XP
mikä se nyt kirjoitti:
sielä päässä noin ahistaa kun ei pelejäkään kestä ?
Ei minua ahista, kestän kyllä pelejä mutta minusta se pelaaminen vain on lapsellista useimmiten...
- TX hold
olisit raukka kirjoitti:
Paaaaaaaljon enempi löytyy persaukisia kun on rahansa niille miljonääreille hävinneet.
- elo 3333
pelaan netissä shakkia selaimessa
- shakki on liian
vaativa peli linkku-urpoille, siinä kun ei pelkillä sudoilla pärjää !
On monia.
- onhan upuntille
pelejä se maailmankuulu peruna-poika pelikin on vaan linkkuihin tarjolla !
- näköjään...
perunapoika-urpoa jaksaa perunapelit kiinnostaa
- pitäähän jonkun
näköjään... kirjoitti:
perunapoika-urpoa jaksaa perunapelit kiinnostaa
muistaa linkku-urpojen hämmästytävää peliohjelmointitaitoa kehua kun itse ovat jostain syystä vähän hiljasia siinä asiassa !
- Skyrimisti
Pitkän linjan pelaajana voin sanoa että eipä ne pelit kummoisia ole millekään linuxille mitä ilmaiseksi saa. Lukuunottamatta ehkä Nexuizia ja Wesnothia ja joitain kahvitauolla pelattavia pikkupelejä. Windowsin puolelle ei tule kauheasti buuttailtua nyt kun melkein kaikki omat pelit toimivat uusimmilla versioilla winestäkin aivan suoraan.
Fallout 1&2-faneille on muuten tulossa oikea herkkupala natiivina:
http://community.falloutwiki.com/news/37-wasteland-2-linux-and-mac-versions-confirmed/ - Ubuntu-käyttäjä
Ubuntu ei olekaan lapsille tarkoitettu ja etenkään windows-lapsille! Minulle riittää hyvin ubuntu, vakka siinä ei olisi yhtään hyvää peliä - eihän siinä kyllä olekaan. Minulle ubutnu edustaa toimivuutta ja suoraviivaisuutta, microsoft taasen riistoa ja ahneutta. En tule koskaan lataamaan windowsia, en vaikka ammuttaisiin! Siihen rypistykseen minä en koske sormellanikaan. Suljen nyt tämän internet explorer-selaimen ja avaan taas aamulla ubuntuni normaalisti, vaikka minua vastustetaankin sen takia tällä palstalla.
- Hmmmmm....
..."suljen explorer selaimen".....Koskas ubuntussa on sellainen ollut?
- Ubuntu-käyttäjä
Hmmmmm.... kirjoitti:
..."suljen explorer selaimen".....Koskas ubuntussa on sellainen ollut?
Ei siinä olekaan. Käytän täysin ilmaista windows 8 nyt kun se on vielä ilmainen.
- Siinä teet oikein!
Ubuntu-käyttäjä kirjoitti:
Ei siinä olekaan. Käytän täysin ilmaista windows 8 nyt kun se on vielä ilmainen.
Käytä vain sitä, sillä parempaa et saa mistään sillä rahalla!
- tEXAS hOLD mAN
Pelit on pelattu ja rahaa on kun rantarosvolla,
ei yhtä paljoo, mun yhtä märkää.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911087
- 123860
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103825"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten275652- 68559
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait72553Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64552Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
- 50463