upuntulle ei ole pelejä!

puusilima____

ei yhtään kunnollista peliä.

22

168

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • XP

      Pelit on lapsille.

      • aika vastuutonta jos aiot antaa lapsen pelata vaikkapa GTA:ta.
        ja se on sentään ihan sieltä hempeimmästä päästä kun on konsoli peli.


      • XP
        puusilima____ kirjoitti:

        aika vastuutonta jos aiot antaa lapsen pelata vaikkapa GTA:ta.
        ja se on sentään ihan sieltä hempeimmästä päästä kun on konsoli peli.

        En aio, elä pelekää. Jotkut pelit ovatkin vain lapsellisille aikuisille.


      • mikä se nyt
        XP kirjoitti:

        En aio, elä pelekää. Jotkut pelit ovatkin vain lapsellisille aikuisille.

        sielä päässä noin ahistaa kun ei pelejäkään kestä ?


      • olisit raukka
        XP kirjoitti:

        En aio, elä pelekää. Jotkut pelit ovatkin vain lapsellisille aikuisille.

        vaikka yrittänyt opetella pelaamaan pokeria, niitä löytyy miljonäärejä jotka on pelkällä pelaamisella rikastuneet !


      • 6
        olisit raukka kirjoitti:

        vaikka yrittänyt opetella pelaamaan pokeria, niitä löytyy miljonäärejä jotka on pelkällä pelaamisella rikastuneet !

        Pokeri nyt on jotain ihan muuta kuin windows-only-peli...


      • XP
        mikä se nyt kirjoitti:

        sielä päässä noin ahistaa kun ei pelejäkään kestä ?

        Ei minua ahista, kestän kyllä pelejä mutta minusta se pelaaminen vain on lapsellista useimmiten...


      • TX hold
        olisit raukka kirjoitti:

        vaikka yrittänyt opetella pelaamaan pokeria, niitä löytyy miljonäärejä jotka on pelkällä pelaamisella rikastuneet !

        Paaaaaaaljon enempi löytyy persaukisia kun on rahansa niille miljonääreille hävinneet.


    • elo 3333

      pelaan netissä shakkia selaimessa

      • shakki on liian

        vaativa peli linkku-urpoille, siinä kun ei pelkillä sudoilla pärjää !


    • On monia.


    • onhan upuntille

      pelejä se maailmankuulu peruna-poika pelikin on vaan linkkuihin tarjolla !

      • näköjään...

        perunapoika-urpoa jaksaa perunapelit kiinnostaa


      • pitäähän jonkun
        näköjään... kirjoitti:

        perunapoika-urpoa jaksaa perunapelit kiinnostaa

        muistaa linkku-urpojen hämmästytävää peliohjelmointitaitoa kehua kun itse ovat jostain syystä vähän hiljasia siinä asiassa !


    • Skyrimisti

      Pitkän linjan pelaajana voin sanoa että eipä ne pelit kummoisia ole millekään linuxille mitä ilmaiseksi saa. Lukuunottamatta ehkä Nexuizia ja Wesnothia ja joitain kahvitauolla pelattavia pikkupelejä. Windowsin puolelle ei tule kauheasti buuttailtua nyt kun melkein kaikki omat pelit toimivat uusimmilla versioilla winestäkin aivan suoraan.

      Fallout 1&2-faneille on muuten tulossa oikea herkkupala natiivina:

      http://community.falloutwiki.com/news/37-wasteland-2-linux-and-mac-versions-confirmed/

    • Ubuntu-käyttäjä

      Ubuntu ei olekaan lapsille tarkoitettu ja etenkään windows-lapsille! Minulle riittää hyvin ubuntu, vakka siinä ei olisi yhtään hyvää peliä - eihän siinä kyllä olekaan. Minulle ubutnu edustaa toimivuutta ja suoraviivaisuutta, microsoft taasen riistoa ja ahneutta. En tule koskaan lataamaan windowsia, en vaikka ammuttaisiin! Siihen rypistykseen minä en koske sormellanikaan. Suljen nyt tämän internet explorer-selaimen ja avaan taas aamulla ubuntuni normaalisti, vaikka minua vastustetaankin sen takia tällä palstalla.

      • Hmmmmm....

        ..."suljen explorer selaimen".....Koskas ubuntussa on sellainen ollut?


      • Ubuntu-käyttäjä
        Hmmmmm.... kirjoitti:

        ..."suljen explorer selaimen".....Koskas ubuntussa on sellainen ollut?

        Ei siinä olekaan. Käytän täysin ilmaista windows 8 nyt kun se on vielä ilmainen.


      • Siinä teet oikein!
        Ubuntu-käyttäjä kirjoitti:

        Ei siinä olekaan. Käytän täysin ilmaista windows 8 nyt kun se on vielä ilmainen.

        Käytä vain sitä, sillä parempaa et saa mistään sillä rahalla!


    • tEXAS hOLD mAN

      Pelit on pelattu ja rahaa on kun rantarosvolla,
      ei yhtä paljoo, mun yhtä märkää.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1087
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      860
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      825
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      275
      652
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      68
      559
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      72
      553
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      552
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Jos saisit olla

      Kaivattusi kanssa päivän niin mitä tekisit?
      Ikävä
      50
      463
    Aihe