Maanantain vetäisyt

Jalkkiksen puolelta Kyösti kokeilee muutamia motivaatiohakuja: Auxerre 2.25 näyttäisi parhaalta haulta vs. Bordeaux, jolla ei ole muuta kuin kiusantekijän rooli. Kerroinkin on ihan ok. Myös St.Etiennellä on motivaatio kaiketi korkeammalla kuin Marseillella, jolla ei ole juurikaan panosta. Veikkauksen kerroin ASSE:lle on surkea 1.95, mutta jos jostain saa reilusti päälle kahden, niin sitä kannattaa kokeilla isommallakin patilla. Varmaan johonkin jättirekkaan Kyösti laittaa myös Lorientin, vaikka motivaatioetu on Dijonilla. Sinappipojilla ei kuitenkaan maalinteko onnistu, joten siksi ykköstä tähän. Muualta Euroopasta voisi kokeilla Österiä 2.10, Framia 2.15 ja Kalmaria 2.65. Islannin liiga on vasta alussa, joten Fram on ihan arvailua.

Hokin MM-kisojen pelejä Kyösti ei ole pahemmin seurannut, mutta mitä noita edellisiä tuloksia katselee, niin tänään ainoastaan Ruotsi näyttäisi tosi selvältä voittajalta ja Kyösti taitaa vetäistä Hååkkaneiden yli 3 maalin voittoa, jos ei muuta keksi. Muissa peleissä voi tehdä tiukempaa.

SM-korisfinaalien molemmat pelit ovat olleet tiukkoja, eikä Kataja ole vielä voittanut varsinaisella peliajalla Loimaata, joten ihmetyttää vähän tuo Katajan pieni kerroin 1.45. Loimaan kerroin on ihan kokeilukelpoinen 2.90. Kyösti olisi antanut Katajalle ehkä 1.65 ihan perstuntumalta, joten kyllähän Kataja Kyöstinkin suosikki on, muttei ihan hirveän suuri.
---------------------------------------------------------------------------------------------------

Noita Kyösti nykäisee vähän isommalla: Auxerre, Kalmar, Öster. Sitten vielä se 1 euron perinteinen rekka:

6
Mansfield - York
1 _ _
2,00
-
-
19
Wrexham - Luton
1 _ _
2,00
-
-
22
SönderjyskE - FC Midtjylland
_ _ 2
-
-
2,10
24
Auxerre - Bordeaux
1 _ _
2,25
-
-
27
Lorient - Dijon
1 _ _
1,75
-
-
34
Öster - Halmstad
1 _ _
2,10
-
-
50
Tanska 3 - Ruotsi
_ _ 2
-
-
1,85
Kokonaiskerroin: 128,49

5

143

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kainuun mies !!!

      Morjes!

      Mitä lahtelaissika tuumais tosta Kiekkovakiosta ?
      Noin tunti ois peliaikaa!

    • pool fani

      auxerren jäätävä avaus 9 min ja tappiolla 0-3

    • Taavetti Sucks

      Kyösti hei, sano suoraan pummasitko sä ton Auxerren Taavetilta kun se kusee noin törkeän selvästi..??

    • ALFAkundi

      Ihan miesmeijereitä kutkutti tuo korispeli, erinomainen nousu Biisoneilta ja voittoon! Kerrointahan oli 2,9 eli kyllä sillä poikaystävälle tummelit ostaa!

      • Louvoo tulloo

        Eikä osta, kun peli ratkes vasta jatkoajalla! Kerroin oli 16 ja minä sainkin kunnon louvot kun pistin X lapulle!


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1091
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      136
      979
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      812
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      305
      782
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      626
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      589
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe