Tämä on sairas palsta

jo on touhua

Erehdyin lukemaan kirjoittamianne haukkuja julkkiksille,ja täytyy sanoa on teillä ihmiset köyhä elämä jos sitä yleensä on.
Osa porukoista omistautuu sille että kyttää päivästä toiseen Martinan tai Lotharin elämää,no huh huh.....
Täällähän on jossain kirjoituksissa todella jo kunnianloukkauksia ja toivotaan henkilöiden kuolemaa,menee jo rankasti yli.
Mikä tyeitä ihmiset vaivaa vaikka palstan nimi on julkkisjuorut olisi jotain kunnioitusta ihmisiä johtaan oltava.
Valvooko tätä kukaan ja puuttuko kukaan törkeyksiin.
Miettikää nyt kaksi kertaa mitää saissenia kirjoitatte.

31

245

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hskdhkhdkdh

Oletko lintsannut äikän tunnit? Hyi, hyi!

• Älä jauha p...

Lotharin elämää ei kukaan todistetusti kyttää, vaan tyyppi itse kirjoittaa tänne jatkuvasti täysin turhaa ja sisällöltään tyhjää jauhantaa (valheita) itsestään. Siinä on hitonmoinen ero!

Todistetusti tarkoittaa sitä, että spämmääjä saatiin kerran kuriin useammiksi viikoiksi, jolloin viestit loppuivat kuin seinään eikä niitä ilmestynyt uusia. Kyseinen tyyppi ei siis todellakaan kiinnosta yhtään ketään. Miksi kiinnostaisikaan, koska yhdessäkään viestissä ei ole puolikasta sanaakaan asiaa?

• kuhhhjjkknjn

Silloin ei Lotharista tullut viestejä kun se teki poliisi-ilmoituksen herjaavista viesteistä..niin ei kai silloin kannata itse olla palstoilla..krjoittelemassa itsestään naisten nimillä..

• korjausmies

Jos aivan tarkkoja ollaan, niin tyyppi ei silloinkaan ollut kokonaan pois, vaan aloitti vähän väliä äärettömän typeriä Oiva Lohtander, Arttu Viskari ja Lothar Matthäus -viestejä.

Se kertoo jo jotakin tyypin pakkomielteen tasosta! Hoitopaikkoja on liian vähän Suomessa.

• Hanki elämä!

Aloittaja kirjoitti oikeastaan ihan saman viestin jokin aika sitten. Kyllä ainakin tarkasti täällä viihdyt. NOLOA.

• rfrfgdsf

Oikeastaan kukaan ei kyttää Lotharin elämää ja ketään ei kiinnosta Lotharin elämä..mutta kun Lothar vaan jankuttaa omasta elämästään valheita naisten nimillä.

• menen pois!

Kyllä minäkin kauhistuin näin ensikertalaisena tällä palstalla... tunnen myötähäpeää kouluttamattomia ihmisiä kohtaan, kuinka osaavatkin olla ilkeitä.

• Luetun ymmärtämistä.

Täällähän nimenomaan nauretaan niille kouluttamattomille ihmisille, arvoisa "menen pois!" eli aloittaja.

• fhgfdgg

menen pois olet siis meedio kun pystyt kirjoituksesta kertomaan ihmisen koulutuksen?..Tuo jo kertoo sinun älykkyydestä.

• Great Loser

Aloittaja kuuluu itse näihin juuri ja juuri peruskoulun läpi käyneisiin. Tottakai hän samaistuu esim. Martinaan.

• lotha4evaaaaaaaah

sairastan julkkiksen kyttäystä,
      olen
      koukussa
      lotharin
      S-tyyliin.

• Korjaamon Kalle

Lotharin kuuluisa äss-tyyli komeilee meilläkin verstaan seinällä. Kiiltävät punaiset muovihousut puolireidessä, kuuden jätkän jälkeen.

• voiteitäsäälittää.

*Lotharin elämää ei kukaan todistetusti kyttää, vaan tyyppi itse kirjoittaa tänne jatkuvasti täysin turhaa ja sisällöltään tyhjää jauhantaa (valheita) itsestään.*

Taas harhaisen tekstiä. Uskooko tosiaan joku, että lothar itse kirjoittelee täällä? Enpä itse tosiaan usko.

• kaikkea sitä näkee

Lothar on TODISTETUSTI kirjoitellut tänne ja TODISTETUSTI saanut myös rekisteröidylle nimimerkilleen porttikiellon. Joko sä olet joku typerä toope tai itse kusipää-viskari. Veikkaan jälkimmäistä.

• voiteitäsäälittää.

*Lothar on TODISTETUSTI*

No todista sitten väittämäsi.

• Vruuum

voiteitäsäälittää sinusta ei ainakaan tulisi etsivää. Lothar se harhainen on kun itsestään täällä kirjoittaa sontaa.

• kaikkea sitä näkee

Jokainen voi käyttää hakua, jos kiinnostaa. Se ei paljon älyä vaadi. Ennemminkin ihmetyttää, että voiko yleensä olla olemassa niin tyhmää ihmistä, joka ei usko Lothar-pellen itse olevan vähintään tilannut noita idioottimaisia viestejä.

• Tällä palstalla

on AIVAN MAHTAVA MEININKI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Näätä666

Ryhäemakko Tuksua me kaikki kyttäämme. Odotamme hänen kesäkuussa alkavaa vankilasarjaa jossa emakko on lukittuna häkkiin 22 tuntia vurokaudessa. 2 tuntia on varattu suoliston tyhjennykseen. Eläköön kaikkivaltias EMAKKOMME TUKIAINEN ja hänen pilleristi siskonsa Julia!

• Juristimies

"Täällähän on jossain kirjoituksissa todella jo kunnianloukkauksia ja toivotaan henkilöiden kuolemaa,menee jo rankasti yli."

Itsekin luin huumoriarvon takia ystävän suosituksesta. Tässä näkee taas miten ikävästi osa ihmisistä ajattelee toisista. Jos olisin esim. Martina A niin tekisin tutkintapyynnön poliisille räikeimmistä kirjoituksista.

• jaana

hyvä että joku ajatellee samalla tavalla jos jopa julkkisten kuolemaa toivotaan onhab siinä joku raja oltava.
        Mutta ehkä Martina tuksu tai Lothar ovat tämän kaiken yläpuolella he näistä paskat välittävät.
        Suomessa kuitenkin julkkisten ajojahti on aika pientä jenkkeihin verratuna,

• wewqresar
        jaana kirjoitti:

hyvä että joku ajatellee samalla tavalla jos jopa julkkisten kuolemaa toivotaan onhab siinä joku raja oltava.
        Mutta ehkä Martina tuksu tai Lothar ovat tämän kaiken yläpuolella he näistä paskat välittävät.
        Suomessa kuitenkin julkkisten ajojahti on aika pientä jenkkeihin verratuna,

Jos puhutaan julkkiksista Lotharin nimen voi unohtaa:)

• pakko sanoa miun
        wewqresar kirjoitti:

Jos puhutaan julkkiksista Lotharin nimen voi unohtaa:)

Sangen törkeästi täällä kyllä heitetään huulta kakista edellä mainituista Julkkiksista ja joku näyttää ihmisiä vaivaavan. Nähtävästi joillekkin vaan ottaa koville tavis elämä ja että elämä on välillä niin orpoa.

Itse olen lentoemäntä ja tulin just hong Kongista ja elämä hymyilee ja mielenkiintoa riittää niin ei tarvitse olla haukkumassa julkisuuden henkilöitä.

• lentoemäntäjoooo
        pakko sanoa miun kirjoitti:

Sangen törkeästi täällä kyllä heitetään huulta kakista edellä mainituista Julkkiksista ja joku näyttää ihmisiä vaivaavan. Nähtävästi joillekkin vaan ottaa koville tavis elämä ja että elämä on välillä niin orpoa.

Itse olen lentoemäntä ja tulin just hong Kongista ja elämä hymyilee ja mielenkiintoa riittää niin ei tarvitse olla haukkumassa julkisuuden henkilöitä.

Jos olisit lentoemäntä niin luultavasti osaisit kirjoittaa Hong Kongin oikein, kuten myös sanan "joillekin". Taviselämä on muuten yhdyssana. Ja julkkikset kirjoitetaan pienellä kirjaimella.

• sanon sanottavani

Törkeästi palstalaiset ovat jo vuosia herjanneet Mister Lotharia mokomat raakalaiset pitäisi laittaa vastuuseen teoistaan!

• yökköttää

Ainutkaan lentoemäntä ei tule suoraan lennolta tänne puolustamaan örkkiä. Lothar keksinyt uuden nimmarin. uik

• Se Lentoemo.

No minä tulin ja minun kirjoitusvirheet johtuivat ns. jet lagista. Seuraava lento on skedsuloitu Jaappaniin torstai yönä ja mene bilettämään sinne viikonlopuksi .-)

• niin ei vai ?

Ai Eskon kaljuuntuneesta päälaesta ei saa keskustella ?

• Surffaajatar

E. Eerikäinen kaljuuntuu kovaa vauhtia. Mr Lothar taas on pitänyt jo monta vuotta tyylikästä kaljua joka sopii hänelle kuin tukka päähän heh. Sen tyylin itselleen kopioi Misteriltä muuten Jason Statham ja Vin Diesel. Kannattaisi Eskonkin vain ajella tukka pois rohkeasti kun ei sitä näytä juurikaan olevan enää. Mr Lotharilla kyllä olisi oikein leijonanharja mutta ammatillisista syistä hän ei sitä pidä. Valtava tukka vaikeuttaisi tulitemppujen tekemistä. Mutta kyllä tuo kalju sopii Misterille kuin nakutettu meikä likka tykkää kyllä ;)

• Jossun turinaa

Kehoitan aloittajaa vetämään vitun päähänsä!

• puupääpissikset

Aivan sairas palsta.Kirjoituksista näkee sivistyksen tason.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      79
      2598
    2. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      51
      2570
    3. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      68
      2523
    4. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      74
      2433
    5. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      39
      1947
    6. Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen

Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma
      Maailman menoa
      105
      1779
    7. Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista

Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1287
    8. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      12
      1283
    9. Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %

Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r
      Maailman menoa
      8
      1069
    10. Rakastan sinua hiljaisuudessa

Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi
      Rakkaus ja rakastaminen
      41
      1065
    Aihe