AA
A A A
Opastus ja palaute
liity jäseneksi!

/   /  /  / Petäjävedellä Keski-Suomen komeimmat miehet....

Petäjävedellä Keski-Suomen komeimmat miehet....

48 Vastausta 494 Lukukertaa
Kysyntä on kovaa....naapurikuntien miehet kateellisia.
Tosi kuin vesi!
Saavat naapurikuntien naiset huokailemaan....
Painottuu vielä tuonne länsipuolelle....
Keuruulta kova kysyntä
Totta; kävin hoiteleen yhden muijan pesää Keuruulla 14 h vuorokaudessa....useempaan kertaan
"pesä" kävi ylikuumana....kyseli, että mitä sinä minulle teet, huumassaan. Hoidettua tuli pesä.
Aeka Sonni olet! Ei siihen kyllä paljon vaadita että keuruun lehmät ovat jalat levällään. Minä harrastin sitä 10 vuotta sitten kunnes kyllästyin ja siirryin jyväskylään. Täällä sitä on vaihtuvuutta ja kauniita naisia. Mutta älä tule mun apajille!
Tuota ei usko pirukaan! Heh heh... varsinainen satusetä...
Totta joka sentti....
Siinä vaan ankanhöyhenpeitto pöllys.....hikkee oikein pukkas....niin kuumoo oli.
Ennätys-sessioita....
Sano impotentti-Pentti....
Voi kunpa oisit saanut olla Keuruulla kärpäsenä katossa.....
Hyvän tähen sitä on annettava kaikkensa;)
Hyvä oli pesä....jos haluu saada on pakko antaa
Tarjos vielä väliaikavirvokkeetkin...
Niinpä, mä oo samaa mieltä:)
Ei oo kui Konneveillä...
Häh; Komeeta nähnykkää.......
Hah..kertokaapas ees yks petäjäveden komistus nimeltä!
Minä.
Olen asunut petäjävedellä n.kaksi vuotta,eikä täällä ole vapaita,komeita miehiä n.30-40 vuotiaita.Jos on niin kertokaa...
Muitahan täällä ei olekkaan kuin vapaita,komeita n.30-40 v. miehiä...että varmasti on ja hyväkuntoisiakin vielä;)
Et ole tainnut asua päivääkään kun et ole huomannut ketään.....
A.......
.....loppuu Ö:hön
Kanttarin VOLU on komea ja kohtelias nuori mies.
Totta!
Komeita ehhä jotkut, mutta täysin vatipäisiä mölliköitä. Ei sellaista jaksa tyttö kauan katsella.
Jyväskylästä löytyy ne kaikkein komeimmat, ja sellaiset miehet joiden kanssa on kiva jutella älyllisesti.
Eikö se petäjävesi ollut suomen sisäsiittoisin kunta? Alkaa se älykkydessä näkyä,,
Oot tainnut saaha p:vetiseltäkin yössä...kerran jos toisenkin;D
Pettuvetiset, latvasta lahot vesipäät, joita siellä kyllä riittää enemmän kuin tarpeeksi:

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012051315567066_uu.shtml
Waude, et joku älykääpiö otti auton nokkapellillä kyytiä...näin Pettuvellä hurjastellaan:(
Konneveellä on kommeet miehet kerrassaa, tulukee kahtoo!
Niitä on pilivin pimmein..
So, so Jämpsässä on komiat kollit:)
vatipäitä mölliköitä. Juntteja. sukurutsaista sakkia. Pysykää erossa.
Paikalislehdessä joku 50 poika ja äitee saannu tuomion jostain pikkujutusta. tämä poika varmaankin paikallinen GIGOLO.??????
Täältä löytyy peräkammain pojuja, joilla perämehtät huokuu............
Konneveeltäkin näitä löytyy...perämehtiä riittämiin voan ee sitä akkoo soa kirveelläkkää. Ei ne nykytytsät lehmä tissi alle taevu..
ettei olis hevosmies joka gruisailee mersullaan talosta taloon??
Ei, ei se on Pasi Kuikka.
Hevosmiehen komeudesta en tiedä mutta ruoka aikaan osaa aina taloon tulla. Eikä muuten osaa pois lähteä.
Konneveellä oon nähny yhen ison korston pyörivän,samaa herraa oon kyllä nähny petäjäveelläkin.
Vientiä on ku viinapannulla...........
On joo ollunna, voan on vakkiintunna viimennii ja peässy "omilleen". Se ikä muuttaa miestä.
Tuo on jo vanha story...jo 70 -luvun lopusta on jo pyörinnä tää heppu Konneveellä ja edelleen. Petäjäveeltä on kotosin ja se siitä hään issoovesta.
Ei oo ihme. pettuveellä on naiset semmosia "yleiskoneita" . kaiken kokenneita. eronneita ,karanneita joita :: kukkoset. kokkoset käyvät mäkisen kaa naimassakin??
Joko nuo ruojat pyörii teelläe päe??
Onkos se komea typerys ?? kuka ampui 2 henkilöä kuohulla. majailee siellä karikkojärven pohjoispuolella. mediaan mukaan joku kari karhu 60 v. onko kuvia rosmosta.
ei täällä ole MIEHIÄ...N.30-40V HAH.....EI OLE VAPAITA......täällä petäjävedellä miespuoliset....ovat todella rumia....
 /   /  /  / Petäjävedellä Keski-Suomen komeimmat miehet....

Asiantuntijat

• SincityNaisille ja pariskunnille sunnattu intiimituotteiden erik...

Keskusteluhaku

Laaja haku

Lisää keskusteluja aiheesta

Tietoa mainosten kohdentamisesta